Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä aikaisin heräävälle.
Kiitos.
Terveisin. Leipuri hiiva
Sulla on huhtikuussa synttärit. Joko me ollaan jo tavattu ennen sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, kun musta tuntuu, et ollaan lähennytty kaipaamani kanssa henkisesti, niin sitten tuleekin jostain syystä kylmää vettä päin kasvoja. Mä tarviin varmuutta, myös toiselta, et uskallan lähestyä..
Ketä kaipaat?
Tekis mieli kirjoittaa hänen etunimi, kun oon niin väsynyt. Ehkä se ei ois kuitenkaan reilua.
Hän on varmaan ainoa sen niminen maailmassa.
Mun maailmassa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oma etunimi olis kyllä kiva nähdä täällä..hih
Olis kamalaa kun ei olis kuitenkaan kaivatulta.
harvinainen
Xxxx Xxxxxx 💘 Xxxxx Xxxxx Xxxxxx
Kirjoitin tähän meidän nimet. Ihan pikkuisen suttasin päälle, ettei ole liian ilmiselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, miten tyylikkään seksikkäät ratsastussaappaat yhdellä kaunottarella tänään oli. Just sellaiset pohkeita nuolevat ja sileät kuin pitääkin, eikä mitkään lönttänavettasaappaat. Maltillisesti korkoa eikä epäkäytännölliset h**rakorot, joilla nainen ei voi edes kävellä normaalisti. Joillakin on pettämätön tyylitaju. 👍🏼
Kukaan ns. normaali (eli fiksu ja sivistynyt) ihminen ei edes käytä tuollaista sanaa kuin h**rakorot tai ylipäätään kehu jotain vertailemalla johonkin mielestään ikävään kuten lönttänavetta- tai h**rasaappaat..
Mitä lyödään vetoa että toi on se macciavellisti, narsisti, epävakaa, PTSD -tyyppi jota vanhemmat oli "rääkänneet" 20 vuotta. Samaa paskaa tuuttaa eri paketissa.
Mikä tuossa harmittaa? Tyypillä on esteettistä silmää, olisin haltioissani tuollaisesta piirteestä. Saa olla mielipiteitä!
Vierailija kirjoitti:
Oma etunimi olis kyllä kiva nähdä täällä..hih
Joo ei olis.
harvinaisuus
Odotin sua kerran turhaan, oli sovittu. Laitoin viestin, ihmettelin oliko jokin sekaannus. Soitit, jotain oli kadonnut. Tulit sitten toisella kertaa.
Sen koommin ei oo juteltu....
Toivon kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työasiatko sua eniten painaa?
Uupumus.
Miten jaksat hoitaa kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, miten tyylikkään seksikkäät ratsastussaappaat yhdellä kaunottarella tänään oli. Just sellaiset pohkeita nuolevat ja sileät kuin pitääkin, eikä mitkään lönttänavettasaappaat. Maltillisesti korkoa eikä epäkäytännölliset h**rakorot, joilla nainen ei voi edes kävellä normaalisti. Joillakin on pettämätön tyylitaju. 👍🏼
Kukaan ns. normaali (eli fiksu ja sivistynyt) ihminen ei edes käytä tuollaista sanaa kuin h**rakorot tai ylipäätään kehu jotain vertailemalla johonkin mielestään ikävään kuten lönttänavetta- tai h**rasaappaat..
Mitä lyödään vetoa että toi on se macciavellisti, narsisti, epävakaa, PTSD -tyyppi jota vanhemmat oli "rääkänneet" 20 vuotta. Samaa paskaa tuuttaa eri paketissa.
Ei nyt osunut kyllä yksikään arvioistasi oikeaan. Toiset kato vaan tykkää naisista, joilla on tyylitajua. Toiset tykkää pulskista homsantuutupakkiryysistä. Jokainen makunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin lähdössä?
No taisi sanoa just niin tai niin mä sen ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko, J**i? Minä, sinä ja hotellihuone.
Tietysti.Otanko mukaan kimblen ja arvaa kuka pelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin lähdössä?
No taisi sanoa just niin tai niin mä sen ymmärsin.
En ole menossa mihinkään. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sinusta. Olen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa vähän rohkeampi mun kanssa.
Voisit vähän rohkaista?
Työasiatko sua eniten painaa?