Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NN
Nunna NillittÀjÀ ?
VielĂ€kö kaipaat hĂ€ntĂ€? đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, kun musta tuntuu, et ollaan lÀhennytty kaipaamani kanssa henkisesti, niin sitten tuleekin jostain syystÀ kylmÀÀ vettÀ pÀin kasvoja. MÀ tarviin varmuutta, myös toiselta, et uskallan lÀhestyÀ..
KetÀ kaipaat?
Tekis mieli kirjoittaa hÀnen etunimi, kun oon niin vÀsynyt. EhkÀ se ei ois kuitenkaan reilua.
Perinteiset alanuolet sieltÀ sitten.
Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, kun musta tuntuu, et ollaan lÀhennytty kaipaamani kanssa henkisesti, niin sitten tuleekin jostain syystÀ kylmÀÀ vettÀ pÀin kasvoja. MÀ tarviin varmuutta, myös toiselta, et uskallan lÀhestyÀ..
KetÀ kaipaat?
Tekis mieli kirjoittaa hÀnen etunimi, kun oon niin vÀsynyt. EhkÀ se ei ois kuitenkaan reilua.
Taisit kirjoittaa jo.
Sivusta
haluan tietÀÀ minkÀlainen potenssiongelma ja pÀlvikalju sulla on?
Haluaisin tietÀÀ miten pahasti sun alapÀÀ haisee sillille kun verensokerit heittelee pÀin hÀrÀnpyllyÀ jatkuvan ylensyömisen ja alkavan diabeteksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Millaista kylmÀÀ vettÀ?
Rouvalle iltahalauksia đ€
Sov gott đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista kylmÀÀ vettÀ?
Ihan avannossa varmaan pÀÀtÀ taas uitettu. Sivu
Haluaisitko, J**i? MinÀ, sinÀ ja hotellihuone.
Jestas, miten tyylikkÀÀn seksikkÀÀt ratsastussaappaat yhdellĂ€ kaunottarella tĂ€nÀÀn oli. Just sellaiset pohkeita nuolevat ja sileĂ€t kuin pitÀÀkin, eikĂ€ mitkÀÀn lönttĂ€navettasaappaat. Maltillisesti korkoa eikĂ€ epĂ€kĂ€ytĂ€nnölliset h**rakorot, joilla nainen ei voi edes kĂ€vellĂ€ normaalisti. Joillakin on pettĂ€mĂ€tön tyylitaju. đđŒ
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi enÀÀ.
Ok. En minÀ sinussa turhaan ole roikkunut. Halusin vain pitÀÀ huolta kaukaa kÀsin. EhkÀ et tarvitse minua, se on okei. Ofc. nn
Kirjoita mun isĂ€n isĂ€n nimi đ
Vierailija kirjoitti:
haluan tietÀÀ minkÀlainen potenssiongelma ja pÀlvikalju sulla on?
Haluaisin tietÀÀ miten pahasti sun alapÀÀ haisee sillille kun verensokerit heittelee pÀin hÀrÀnpyllyÀ jatkuvan ylensyömisen ja alkavan diabeteksen takia.
Nii hÀn se haisee, kun en jaksa peseytyÀ. SitÀ se vaikea masennus tekee. EhkÀ toisessa elÀmÀssÀ kaikkinensa sitten paremmin. Sivusta.
Etunimen kirjoittamisessa ei ole mitÀÀn vÀÀrÀÀ ellei ole tunnistettava, eli ainoa laatuaan.
Kunnon löyhkĂ€ peiton alla đ€
J đ S