Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuttiinko teihin nuorena helposti?

Vierailija
23.02.2023 |

Kertokaa esimerkkejä.

Minulla oli niin, että kun kävelin kadulla, joku mies saattoi vain lyöttäytyä seuraan. Tai jos olin muuten kaupungilla, tyypit tulivat juttelemaan.
Samoin jos oli sellainen sosiaalinen tilanne, että siinä oli miehiäkin, saattoi käydä myöhemmin ilmi, että joku mies oli minuun ihastunut.
Valta-asemaansa miehet käyttivät myös sumeilematta hyväksi.

Huomio miehiltä alkoi noin 13-vuotiaana ja jatkui yli kolmekymppiseksi. Nykyisin keski-ikäisenä nautin näkymättömyydestäni ja pukeudun vaatimattomasti. Eipä silti että ketään muutenkaan enää kiinnostaisi, vaikka hoikka kyllä olen yhä.

Miten teillä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ovat nuorena hyvännäköisiä. Ap

Vierailija
2/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset ovat iskeneet minut mm. Mäkkärissä ja Kirjastossa

Kirjastossa sanoi, että halusi jutella kun olin niin komea.

.

Nyt on BMI 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni kukaan ole ollut ihastunut.

N26

Vierailija
4/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan :(

Vierailija
5/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä sain kyllä ulkonäköni takia paljon huomiota ja lähestymisiä miehiltä nuorena, mutta he yleensä huomasivat heti hetken juteltuaan, että olen sulkeutunut introvertti ja vakavamielinen tylsimys ja lähtivät karkuun :D Ja se oli ihan toivottuakin niin, en halunnut niiden randomien ihailua ja iskuyrityksiä, jos minua kiinnosti joku, tein kyllä sitten itse aloitteen. 

Nyt ikää jo lähes 50 ja tavallinen pyöreä akanpallero olen. Eipä ole ulkonäöllä ollut ainakaan 20 vuoteen mitään väliä mulle. Valitsin elää yksin jo aika aikaisin elämässäni, totesin ettei miehet ja parisuhteet vaan ole mun juttu kun olen niin erakkoluonne.

Vierailija
6/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nuorena aikuisenakin vain reppanat ja vonkaajat kiinnostuivat.

Vierailija
7/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että kadulla seuraan lyöttäytynyt oli ihastunut?

Itse olen 44-v ja koko ikäni ihastuneet miehet ovat saattaneet olla pitkäänkin "salaa" ihastuneita. En ole itse kokenut mitään muutosta siinä, miten ihmiset suhtautuvat minuun. Nykyinen suhde alkoi viime kesänä miehen kanssa, jonka kanssa oli ollut hiukan pitempään molemminpuolista kemiaa. Että ei ole näkymätön olo.

Vierailija
8/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki mun luokan tytöt ihastu muhun

Vierailija
9/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun olin ujo, laiha ja muutenkin arka.

Vierailija
10/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin nuoruuteni stadissa 80-luvulla. Silloin oli hauskaa ja huoletonta. Olin nuori ja nätti. Pyörittiin Carrolssissa, Jet:ssä, Kaisaniemen Pukevan yläkerran (musiikkiosaston vier.) baarissa, Lintsin Tiflassa, 33:ssa, Monolla, Tavalla, Sillankorvan alakerran discossa (en muista nimeä enää) ja muissa nuorison paikoissa. Seuraa sain aina, jos vaan halusin. Tämä oli ennen kännyköitä, somea ja muita häiriötekijöitä. Nuoret ihmiset hakeutuivat mielellään toistensa seuraan.

Vierailija
11/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olin hoikka, kaunis ja eläväinen.

Nykyään saa olla ihan rauhassa.

Vierailija
12/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan tytöt aina muka vahingossa koskettelivat alapäätänni ja olivat koko ajan kimpussa. Opettajakin (nainen) meni välitunnilla ähkimään vessaan, ja tuli sieltä sitten punakkana ulos. Ei jäänyt epäselväksi, miksi siellä ravasi alinomaan...

Vierailija
13/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 44-v ja koko ikäni ihastuneet miehet ovat saattaneet olla pitkäänkin "salaa" ihastuneita. En ole itse kokenut mitään muutosta siinä, miten ihmiset suhtautuvat minuun. Nykyinen suhde alkoi viime kesänä miehen kanssa, jonka kanssa oli ollut hiukan pitempään molemminpuolista kemiaa. Että ei ole näkymätön olo.

Kadulla lyöttäytyneitä oli useita, ja yksi oli toistuva. Jouduin pyytämään erään puolitutun varmistamaan, ettei hän lähde seuraamaan minua eräästä tavaratalosta pois. Ap

Vierailija
14/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki mun luokan tytöt ihastu muhun

Tuo on muuten ilmiönä totta. Ap

Vierailija
15/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ekan kerran huomiota miehiltä tasan 20-vuotiaana. Olin kyllä teininä ihan tyylitön ja voin aika huonosti, minkä muut varmaan aisti. Oon nyt 27 ja huomion määrä tuntuu vain lisääntyvän vuosi vuodelta. Pelkästään viime syksynä tuli neljä eri henkilöä tunnustamaan tunteensa selvinpäin.

Vierailija
16/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo ap, mutta minä sain myös paljon seuraan lyöttäytyjiä nuorena. Ja joo, kyllä uskon että he oli jollain tasolla ihastunut, esim. siinä mielessä että näytin "pantavalta" tms. Persoonaanihan he ei tunteneet joten siihen ei voineet olla ihastuneita. Mutta tosiaan se juttu mitä he tuli puhumaan oli yleensä selkeää flirttiä, imartelua tai sitten pyyntö lähteä vaikka tuopille mukaan. Vaikea kuvitella että siihen mitään muuta syytä olisi ollut kuin että jokin ulkonäössäni ihastutti niin että halusivat tutustua paremmin.

Vierailija
17/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö, jos teihin ollaan ihastuttu? Minä en näe. On ollut tilanteita, joissa tapaan miehen, ja paikalla on muitakin. Myöhemmin ne muut sanovat, että "Etkö huomannut miten se katsoi sinua? Se on ihastunut sinuun." Jopa eksäni kertoi katsoneensa minua sillä silmällä jo vuoden ajan, ennen kuin aloimme seurustella. Satuimme monesti salille yhtä aikaa, ja hän tuijotteli siellä ihastuneena minua.

Vierailija
18/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo ap, mutta minä sain myös paljon seuraan lyöttäytyjiä nuorena. Ja joo, kyllä uskon että he oli jollain tasolla ihastunut, esim. siinä mielessä että näytin "pantavalta" tms. Persoonaanihan he ei tunteneet joten siihen ei voineet olla ihastuneita. Mutta tosiaan se juttu mitä he tuli puhumaan oli yleensä selkeää flirttiä, imartelua tai sitten pyyntö lähteä vaikka tuopille mukaan. Vaikea kuvitella että siihen mitään muuta syytä olisi ollut kuin että jokin ulkonäössäni ihastutti niin että halusivat tutustua paremmin.

Ok, oletin että ihastumisella tarkoitettiin jotain syvempää kuin vain sitä, että jonkun ulkonäkö miellyttää.  Jännä silti, että monella on jatkuvalla syötöllä näitä kadulla flirttailijoita, seuraan lyöttäytyjiä ja treffeille pyytäjiä, kun minun tuntemani miehet eivät ihan kovin helposti menisi tuolla laila tuntemattomia iskemään. Baareissa yms ehkä korkeintaan, mutta yksikään tuntemani mies ei ole tunkenut tuntemattoman naisen seuraan kadulla tai lähtenyt iskemään jossain kadulla naisia.

Vierailija
19/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi sitä ihashumiseksi, mutta lähestyttiin kyllä paljon.

Se nuoruuden kukoistusaika ei kuitenkaan lopulta osaltani kauaa kestänyt, olen ollut jo pitkään katukuvassa näkymätön.

Vierailija
20/62 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi sitä ihashumiseksi, mutta lähestyttiin kyllä paljon.

Se nuoruuden kukoistusaika ei kuitenkaan lopulta osaltani kauaa kestänyt, olen ollut jo pitkään katukuvassa näkymätön.

Mitä tämä siis tarkoittaa, olla katukuvassa näkymätön? Kyllähän vanhuksillekin moikataan kadulla, pidetään ovia auki kaupassa, jutellaan bussipysäkillä... eivät ole siis näkymättömiä. Itse en ollenkaan hahmota, mitä tarkoittaa olla näkymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme