Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (3664)

Vierailija
2481/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin kaivatun munaa nyt

T. Ovu Laatio

Ei ole. t.Ap

Jep. Halut ihan normaalit läpi kuukauden, toki ovulaation aikaan ne on oikein extrat. Samoin ihastuneena halut on extrat jatkuvasti. 

Mulla alkaa viiden päivän päästä kuukautiset, ja nytkin panettaa. Todellakin haluaisin ihastuksen penistä nyt heti, jos hän olisi tuossa vieressä. 

extrat teillä on housuissanne, menkää seksipalstalle näistä puhumaan

Vierailija
2482/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sisältörikasta elämää elätte. Mahtaa olla vaikea elämä kun ainoat päässä pyörivät asiat ovat pil lu, persereikä ja muna.

Hieman on mustavalkoinen eli köyhä ajatusmaailma ihmisellä, jolle tulee edes mieleen moinen kärjistys jostain kaipausketjuun (huom: konteksti..) laitetusta kiimaviestistä ;) 

Eri 

PS. En ole lukenut tänään ketjusta kuin tämän viimeisimmän sivun, joten en tiedä mitä täällä on ollut ja kuinka paljon, mutta AP-viestin ajatus on normaalia ihastuneen ihmisen kiimaa jota ei välttis voi ilmaista mihinkään muualle, jos välit ihastukseen eivät ole vielä sillä tasolla. Päiväkirjaan tai tänne.. livenä si

Ei mua ainakaan kyllä kiinnosta mitään "kiimaa" lukea täältäkään. Pitäköön omana tietonaan. 

Sivusta

Ei minuakaan erityisemmin, sen enempää kuin tuntemattomien kaipailut muutenkaan ;) 

Mutta ettehän te täällä Minua palvelemassa ole.. kuten emme me muutkaan Sinua ja kaltaisiasi ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ovu Laatio

Ei ole. t.Ap

Jep. Halut ihan normaalit läpi kuukauden, toki ovulaation aikaan ne on oikein extrat. Samoin ihastuneena halut on extrat jatkuvasti. 

Mulla alkaa viiden päivän päästä kuukautiset, ja nytkin panettaa. Todellakin haluaisin ihastuksen penistä nyt heti, jos hän olisi tuossa vieressä. 

Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo 10 sivua pelkkää panetusta, ja se alkaa tulla jo korvista ulos. 

Vierailija
2484/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitä että olette perse pystyssä heti miestä varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tämä tapa vaatia mieheltä jonkinlaista arvostamista takaisin päin? Oletatteko että tämä on tie pitää mies itsellänne?

Mitä jos oon perse pystyssä naista varten? Onks se sulle ok?

n

En väittänyt kommentissani että asia ei olisi minulle ok, älä lisää tekstiini sisältöä. Kiitos.

Vierailija
2485/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đź§»

Vierailija
2486/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tämä panetus on nyt sillä tasolla, että jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiä. 

Vierailija
2487/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ovu Laatio

Ei ole. t.Ap

Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo 10 sivua pelkkää panetusta, ja se alkaa tulla jo k

Ei ahdista mutta ei myöskään ihan kauheasti kiinnosta palstamammojen ovulaatiot tai extra panetukset. Onko lisänä myös hot puheet? 

Eikä kiinnosta myöskään palstapappojen kakkosruikutus tai ah tuun tekeen sulle vauvoja jne.

Vierailija
2488/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đź§»

Tämä varmaan sit miellyttää näitä pirkkoja, joita kiimaiset viestit ketjussa ahdistaa? 

Vierailija
2489/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVEISIÄ KAIVATULLE.Viestiteltiin tänään.

Vierailija
2490/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ovu Laatio

Ei ole. t.Ap

Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo

Ei ahdista mutta ei myöskään ihan kauheasti kiinnosta palstamammojen ovulaatiot tai extra panetukset. Onko lisänä myös hot puheet? 

Eikä kiinnosta myöskään palstapappojen kakkosruikutus tai ah tuun tekeen sulle vauvoja jne.

Juu, ei minuakaan kiinnosta sinun jutut. Hot puheita oli just livenä kasvokkain seinää vasten ihastuksen kanssa, joten niitä ei tarvitse täällä kaivata ;D 

Vierailija
2491/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI VIESTITELTY.

Vierailija
2492/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä niin kun vaivaa jatkuvasti? Olette kovin aggressiivista porukkaa. Odotatteko päivänne kohokohdaksi että joku saapuu antamaan teille kipuunne lääkettä? Heti kun vähän arvostaa itseään niin kymmenen kanaa ja hyeenaa hyökkää päälle. Nice people!

Vierailija
2493/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko joku aamulla sen AE Gabrielin kanavoinnin? Tuliko mitään mielenkiintoista siitä ajatuksiin?

Vierailija
2494/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ovu Laatio

Ei ole. t.Ap

Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo

Skippaa ne viestit! Ei ne sulle ole kuitenkaan. Kirjoita vaan oma viestisi 

Vierailija
2495/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI VIESTITELTY.

Joo, en viestittele urpĂĄille eli sinulle.

Vierailija
2496/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan jatkaa viestittelyä 💓 Miehelle.

Vierailija
2497/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan jatkaa viestittelyä 💓 Miehelle.

Fantastik!

T. Arto

Vierailija
2498/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitä että olette perse pystyssä heti miestä varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tämä tapa vaatia mieheltä jonkinlaista arvostamista takaisin päin? Oletatteko että tämä on tie pitää mies itsellänne?

Onko sinua aina häirinnyt naisten seksuaalisuus? En itsekään välittäisi näitä pillu-mun-perse-juttuja lukea, mutta sun reaktio on sikti jotenkin outo. Jotenkin yli.

Ei koskaan ole häirinnyt. En tiedä miten luet kommentteja mutta omat tunteesi ainakin laitat vahvasti peliin. Tunsitko oikein terävän kateuden pistoksen? Älä huoli, teitä näyttää olevan aika monia jotka kokevat jatkuvasti samaa. Kyllä se siitä.

Selvästi sua kihisyttää ajatus keimailevasta naisesta. Onko se ärsyttävää? Miksi? Mistä pitäisi olla kateellinen?

Vierailija
2499/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsillä, latteamielisillä ihmisillä on tapana hakea stimulaatiota lietsomalla jotain aivan totaalisen turhaa ja tyhjänpäiväistä draamaa, jota sitten pääsevät kauhistelemaan ja selvittelemään..

Jos sinä aina törmäät draamaan, saattaa jotain ratkaisuja löytyä peilistä.

Vierailija
2500/3664 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tämä panetus on nyt sillä tasolla, että jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiä. 

Kertahan se on ensimmäinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän