Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (3664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin kaivatun munaa nyt
Aika sisältörikasta elämää elätte. Mahtaa olla vaikea elämä kun ainoat päässä pyörivät asiat ovat pil lu, persereikä ja muna.
Hieman on mustavalkoinen eli köyhä ajatusmaailma ihmisellä, jolle tulee edes mieleen moinen kärjistys jostain kaipausketjuun (huom: konteksti..) laitetusta kiimaviestistä ;)
Eri
PS. En ole lukenut tänään ketjusta kuin tämän viimeisimmän sivun, joten en tiedä mitä täällä on ollut ja kuinka paljon, mutta AP-viestin ajatus on normaalia ihastuneen ihmisen kiimaa jota ei välttis voi ilmaista mihinkään muualle, jos välit ihastukseen eivät ole vielä sillä tasolla. Päiväkirjaan tai tänne.. livenä si
Ei mua ainakaan kyllä kiinnosta mitään "kiimaa" lukea täältäkään. Pitäköön omana tietonaan.
Sivusta
Ei minuakaan erityisemmin, sen enempää kuin tuntemattomien kaipailut muutenkaan ;)
Mutta ettehän te täällä Minua palvelemassa ole.. kuten emme me muutkaan Sinua ja kaltaisiasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Jep. Halut ihan normaalit läpi kuukauden, toki ovulaation aikaan ne on oikein extrat. Samoin ihastuneena halut on extrat jatkuvasti.
Mulla alkaa viiden päivän päästä kuukautiset, ja nytkin panettaa. Todellakin haluaisin ihastuksen penistä nyt heti, jos hän olisi tuossa vieressä.extrat teillä on housuissanne, menkää seksipalstalle näistä puhumaan
Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo 10 sivua pelkkää panetusta, ja se alkaa tulla jo korvista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitä että olette perse pystyssä heti miestä varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tämä tapa vaatia mieheltä jonkinlaista arvostamista takaisin päin? Oletatteko että tämä on tie pitää mies itsellänne?
Mitä jos oon perse pystyssä naista varten? Onks se sulle ok?
n
En väittänyt kommentissani että asia ei olisi minulle ok, älä lisää tekstiini sisältöä. Kiitos.
Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đź§»
Itse asiassa tämä panetus on nyt sillä tasolla, että jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Jep. Halut ihan normaalit läpi kuukauden, toki ovulaation aikaan ne on oikein extrat. Samoin ihastuneena halut on extrat jatkuvasti.
Mulla alkaa viiden päivän päästä kuukautiset, ja nytkin panettaa. Todellakin haluaisin ihastuksen penistä nyt heti, jos hän olisi tuossa vieressä.extrat teillä on housuissanne, menkää seksipalstalle näistä puhumaan
Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo 10 sivua pelkkää panetusta, ja se alkaa tulla jo k
Ei ahdista mutta ei myöskään ihan kauheasti kiinnosta palstamammojen ovulaatiot tai extra panetukset. Onko lisänä myös hot puheet?
Eikä kiinnosta myöskään palstapappojen kakkosruikutus tai ah tuun tekeen sulle vauvoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đź§»
Tämä varmaan sit miellyttää näitä pirkkoja, joita kiimaiset viestit ketjussa ahdistaa?
TERVEISIÄ KAIVATULLE.Viestiteltiin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo
Ei ahdista mutta ei myöskään ihan kauheasti kiinnosta palstamammojen ovulaatiot tai extra panetukset. Onko lisänä myös hot puheet?
Eikä kiinnosta myöskään palstapappojen kakkosruikutus tai ah tuun tekeen sulle vauvoja jne.
Juu, ei minuakaan kiinnosta sinun jutut. Hot puheita oli just livenä kasvokkain seinää vasten ihastuksen kanssa, joten niitä ei tarvitse täällä kaivata ;D
Vierailija kirjoitti:
EI VIESTITELTY.
Mikä teitä niin kun vaivaa jatkuvasti? Olette kovin aggressiivista porukkaa. Odotatteko päivänne kohokohdaksi että joku saapuu antamaan teille kipuunne lääkettä? Heti kun vähän arvostaa itseään niin kymmenen kanaa ja hyeenaa hyökkää päälle. Nice people!
Lukiko joku aamulla sen AE Gabrielin kanavoinnin? Tuliko mitään mielenkiintoista siitä ajatuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Ahdistaako? Olen tänään lukenut täältä nämä kaksi viimeisintä sivua, joten pahoittelut jos sinä olet lukenut jo
Skippaa ne viestit! Ei ne sulle ole kuitenkaan. Kirjoita vaan oma viestisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI VIESTITELTY.
Joo, en viestittele urpĂĄille eli sinulle.
Voidaan jatkaa viestittelyä 💓 Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan jatkaa viestittelyä 💓 Miehelle.
Fantastik!
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitä että olette perse pystyssä heti miestä varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tämä tapa vaatia mieheltä jonkinlaista arvostamista takaisin päin? Oletatteko että tämä on tie pitää mies itsellänne?
Onko sinua aina häirinnyt naisten seksuaalisuus? En itsekään välittäisi näitä pillu-mun-perse-juttuja lukea, mutta sun reaktio on sikti jotenkin outo. Jotenkin yli.
Ei koskaan ole häirinnyt. En tiedä miten luet kommentteja mutta omat tunteesi ainakin laitat vahvasti peliin. Tunsitko oikein terävän kateuden pistoksen? Älä huoli, teitä näyttää olevan aika monia jotka kokevat jatkuvasti samaa. Kyllä se siitä.
Selvästi sua kihisyttää ajatus keimailevasta naisesta. Onko se ärsyttävää? Miksi? Mistä pitäisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Tylsillä, latteamielisillä ihmisillä on tapana hakea stimulaatiota lietsomalla jotain aivan totaalisen turhaa ja tyhjänpäiväistä draamaa, jota sitten pääsevät kauhistelemaan ja selvittelemään..
Jos sinä aina törmäät draamaan, saattaa jotain ratkaisuja löytyä peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tämä panetus on nyt sillä tasolla, että jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiä.
Kertahan se on ensimmäinenkin.
extrat teillä on housuissanne, menkää seksipalstalle näistä puhumaan