Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin kaivatun munaa nyt
Aika sisÀltörikasta elÀmÀÀ elÀtte. Mahtaa olla vaikea elÀmÀ kun ainoat pÀÀssÀ pyörivÀt asiat ovat pil lu, persereikÀ ja muna.
Hieman on mustavalkoinen eli köyhÀ ajatusmaailma ihmisellÀ, jolle tulee edes mieleen moinen kÀrjistys jostain kaipausketjuun (huom: konteksti..) laitetusta kiimaviestistÀ ;)
Eri
PS. En ole lukenut tÀnÀÀn ketjusta kuin tÀmÀn viimeisimmÀn sivun, joten en tiedÀ mitÀ tÀÀllÀ on ollut ja kuinka paljon, mutta AP-viestin ajatus on normaalia ihastuneen ihmisen kiimaa jota ei vÀlttis voi ilmaista mihinkÀÀn muualle, jos vÀlit ihastukseen eivÀt ole vielÀ sillÀ tasolla. PÀivÀkirjaan tai tÀnne.. livenÀ si
Ei mua ainakaan kyllÀ kiinnosta mitÀÀn "kiimaa" lukea tÀÀltÀkÀÀn. PitÀköön omana tietonaan.
Sivusta
Ei minuakaan erityisemmin, sen enempÀÀ kuin tuntemattomien kaipailut muutenkaan ;)
Mutta ettehÀn te tÀÀllÀ Minua palvelemassa ole.. kuten emme me muutkaan Sinua ja kaltaisiasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Jep. Halut ihan normaalit lÀpi kuukauden, toki ovulaation aikaan ne on oikein extrat. Samoin ihastuneena halut on extrat jatkuvasti.
Mulla alkaa viiden pÀivÀn pÀÀstÀ kuukautiset, ja nytkin panettaa. Todellakin haluaisin ihastuksen penistÀ nyt heti, jos hÀn olisi tuossa vieressÀ.extrat teillÀ on housuissanne, menkÀÀ seksipalstalle nÀistÀ puhumaan
Ahdistaako? Olen tÀnÀÀn lukenut tÀÀltÀ nÀmÀ kaksi viimeisintÀ sivua, joten pahoittelut jos sinÀ olet lukenut jo 10 sivua pelkkÀÀ panetusta, ja se alkaa tulla jo korvista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitÀ ettÀ olette perse pystyssÀ heti miestÀ varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tÀmÀ tapa vaatia mieheltÀ jonkinlaista arvostamista takaisin pÀin? Oletatteko ettÀ tÀmÀ on tie pitÀÀ mies itsellÀnne?
MitÀ jos oon perse pystyssÀ naista varten? Onks se sulle ok?
n
En vÀittÀnyt kommentissani ettÀ asia ei olisi minulle ok, ÀlÀ lisÀÀ tekstiini sisÀltöÀ. Kiitos.
Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đ§»
Itse asiassa tÀmÀ panetus on nyt sillÀ tasolla, ettÀ jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Jep. Halut ihan normaalit lÀpi kuukauden, toki ovulaation aikaan ne on oikein extrat. Samoin ihastuneena halut on extrat jatkuvasti.
Mulla alkaa viiden pÀivÀn pÀÀstÀ kuukautiset, ja nytkin panettaa. Todellakin haluaisin ihastuksen penistÀ nyt heti, jos hÀn olisi tuossa vieressÀ.extrat teillÀ on housuissanne, menkÀÀ seksipalstalle nÀistÀ puhumaan
Ahdistaako? Olen tÀnÀÀn lukenut tÀÀltÀ nÀmÀ kaksi viimeisintÀ sivua, joten pahoittelut jos sinÀ olet lukenut jo 10 sivua pelkkÀÀ panetusta, ja se alkaa tulla jo k
Ei ahdista mutta ei myöskÀÀn ihan kauheasti kiinnosta palstamammojen ovulaatiot tai extra panetukset. Onko lisÀnÀ myös hot puheet?
EikÀ kiinnosta myöskÀÀn palstapappojen kakkosruikutus tai ah tuun tekeen sulle vauvoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đ§»
TÀmÀ varmaan sit miellyttÀÀ nÀitÀ pirkkoja, joita kiimaiset viestit ketjussa ahdistaa?
TERVEISIà KAIVATULLE.Viestiteltiin tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Ahdistaako? Olen tÀnÀÀn lukenut tÀÀltÀ nÀmÀ kaksi viimeisintÀ sivua, joten pahoittelut jos sinÀ olet lukenut jo
Ei ahdista mutta ei myöskÀÀn ihan kauheasti kiinnosta palstamammojen ovulaatiot tai extra panetukset. Onko lisÀnÀ myös hot puheet?
EikÀ kiinnosta myöskÀÀn palstapappojen kakkosruikutus tai ah tuun tekeen sulle vauvoja jne.
Juu, ei minuakaan kiinnosta sinun jutut. Hot puheita oli just livenÀ kasvokkain seinÀÀ vasten ihastuksen kanssa, joten niitÀ ei tarvitse tÀÀllÀ kaivata ;D
Vierailija kirjoitti:
EI VIESTITELTY.
MikÀ teitÀ niin kun vaivaa jatkuvasti? Olette kovin aggressiivista porukkaa. Odotatteko pÀivÀnne kohokohdaksi ettÀ joku saapuu antamaan teille kipuunne lÀÀkettÀ? Heti kun vÀhÀn arvostaa itseÀÀn niin kymmenen kanaa ja hyeenaa hyökkÀÀ pÀÀlle. Nice people!
Lukiko joku aamulla sen AE Gabrielin kanavoinnin? Tuliko mitÀÀn mielenkiintoista siitÀ ajatuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ovu Laatio
Ei ole. t.Ap
Ahdistaako? Olen tÀnÀÀn lukenut tÀÀltÀ nÀmÀ kaksi viimeisintÀ sivua, joten pahoittelut jos sinÀ olet lukenut jo
Skippaa ne viestit! Ei ne sulle ole kuitenkaan. Kirjoita vaan oma viestisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI VIESTITELTY.
Joo, en viestittele urpÄille eli sinulle.
Voidaan jatkaa viestittelyĂ€ đ Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan jatkaa viestittelyĂ€ đ Miehelle.
Fantastik!
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitÀ ettÀ olette perse pystyssÀ heti miestÀ varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tÀmÀ tapa vaatia mieheltÀ jonkinlaista arvostamista takaisin pÀin? Oletatteko ettÀ tÀmÀ on tie pitÀÀ mies itsellÀnne?
Onko sinua aina hÀirinnyt naisten seksuaalisuus? En itsekÀÀn vÀlittÀisi nÀitÀ pillu-mun-perse-juttuja lukea, mutta sun reaktio on sikti jotenkin outo. Jotenkin yli.
Ei koskaan ole hĂ€irinnyt. En tiedĂ€ miten luet kommentteja mutta omat tunteesi ainakin laitat vahvasti peliin. Tunsitko oikein terĂ€vĂ€n kateuden pistoksen? ĂlĂ€ huoli, teitĂ€ nĂ€yttÀÀ olevan aika monia jotka kokevat jatkuvasti samaa. KyllĂ€ se siitĂ€.
SelvÀsti sua kihisyttÀÀ ajatus keimailevasta naisesta. Onko se ÀrsyttÀvÀÀ? Miksi? MistÀ pitÀisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
TylsillÀ, latteamielisillÀ ihmisillÀ on tapana hakea stimulaatiota lietsomalla jotain aivan totaalisen turhaa ja tyhjÀnpÀivÀistÀ draamaa, jota sitten pÀÀsevÀt kauhistelemaan ja selvittelemÀÀn..
Jos sinÀ aina törmÀÀt draamaan, saattaa jotain ratkaisuja löytyÀ peilistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tÀmÀ panetus on nyt sillÀ tasolla, ettÀ jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiÀ.
Kertahan se on ensimmÀinenkin.
extrat teillÀ on housuissanne, menkÀÀ seksipalstalle nÀistÀ puhumaan