Stubb on lunastanut viime aikoina hyvin paikkansa Suomen presidenttinä.
En vakuuttunut Stubbista aluksi, mutta viime aikoina Stubb on hoitanut hyvin pestinsä ja esiintynyt medioissa Suomen eduksi. Jos nyt tällä tavoin joskus jotain hyvääkin sanoisi politiikasta. Oletko samaa mieltä?
Kommentit (41)
Kyllä! En äänestänyt Stubbia, mutta nyt olen sitä mieltä, että oikea valittiin. Jo pelkästään natiivi-tasoisten kielitaitojen vuoksi, koska työ on entistä enemmän ulkomaille suuntautunutta. Toisekseen, hän on hyvin, hyvin edustava.
En äänestänyt Stubbia, mut hyvin on hoitanut virkansa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! En äänestänyt Stubbia, mutta nyt olen sitä mieltä, että oikea valittiin. Jo pelkästään natiivi-tasoisten kielitaitojen vuoksi, koska työ on entistä enemmän ulkomaille suuntautunutta. Toisekseen, hän on hyvin, hyvin edustava.
"Edustava"?
Mitääköhän ihmettä tämäkin tarkoittaa.
Onko hän joku Kalle Kustaa vai?
Stubb on paljon monia edeltäjiään kovemmassa paikassa.
Eihän Stubb mikään täydellinen ole, mutta on huomattavasti kehittynyt viime vuoden aikana.
No, on Stubb parempi kuin Haavisto.
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhtään siitä miten hän kaveeraa zelenskyin kanssa.
t. Tatjana
Niinistö oli erinomainen myös, hyvin erilainen persoona tottakai.
Nyt on uusi aika ja uusi presidentti.Voimia Suomen tasavallan presidentille näinä vaikeina aikoina.
Stubb on hyvä. Mutta kukaan ei lyö kekkosta. Se on viimeisen päälle jämpti se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Edustava"?
Mitääköhän ihmettä tämäkin tarkoittaa.
Onko hän joku Kalle Kustaa vai?
Edustava = Osaa pukeutua, osaa käyttäytyä, osaa keskustella, on fiksu, hallitsee small talkin, on positiivisen ja ystävällisen oloinen, on luotettavan oloinen, on ihan komeakin.
Hassua, ettei tällaista sanaa tunneta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen vaikka häntä äänestinkin. Hännystely korruptiovaltion diktaattorin kanssa ei miellytä, eikä toisen valtion päämiehen haukkuminen ympäri maailmaa kuulu suomalaisten perusarvoihin. Mikä on perimmäinen syy tähän? Päästä itse mediaan? Kuvittelee olevansa suurempi päämies kuin onkaan?
Milloin hän sanoo painavan sanan suomalaisten hyvinvoinnin edistämiseksi? Ovatko muun maalaiset se ykkösprioriteetti Stubille? Siltä näyttää.
Hallitus on vastuussa hyvinvoinnista, presidentti hoitaa ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa yhdessä hallituksen kanssa. Stubb pysyy tontillaan hyvin.
Et kai sentään isähahmoa kaipaa?
Onneksi Stub. Haavisto olisi ollut katastrofi.
Stubb on 💞💞