Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana S. R. pusipusi.
Ja tÀmÀ siis miehelle, varatulle.
Kerrotko lisÀÀ?
Harva sytyttÀÀ, jokin sinussa koskettaa sielussa saakka. :)
ĂlkÀÀ luulko mitÀÀn tulee vaan turhia kiemuroita
Kaivatun pieni peppu antoi suostumuksensa ja otin sen ilolla vastaan. Kerta ei vaan ollut tarpeeksi. Janoan ja kaipaan yhÀ ja loputtomiin, sitÀ ja kaikkea enempÀÀkin.
silmÀstÀ silmÀÀn, sielusta sieluun
Vierailija kirjoitti:
Parempi jÀttÀÀ kaipuu ja keskittyÀ elÀmÀÀn mikÀ tÀssÀ ja nyt.
NÀin olisi, mutta pÀivÀ kerrallaan menen vielÀ. Katsotaan. KyllÀ tÀmÀ jotenkin nÀinkin. Menin vÀhÀksi aikaa sekaisin loppuvuoden tapahtumista, mutta eiköhÀn ajan myötÀ tasoittuu, ja pÀÀsen aidosti eteenpÀin.
SydÀmeni yrittÀÀ löytÀÀ tien sydÀmeesi.Onneksi ne tuntevat toisensa jo.Toivon niille yhteistÀ loppuelÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Parempi jÀttÀÀ kaipuu ja keskittyÀ elÀmÀÀn mikÀ tÀssÀ ja nyt.
NiinpÀ. Kun on kaikki tarvittava, silloin ei tarvitse kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Harva sytyttÀÀ, jokin sinussa koskettaa sielussa saakka. :)
Onpa kaunista!
Ihmiset muuttuu viisi vuotta on pitkÀ aika. Vuodessa voi jo olla eri ihminen, eikÀ tiedÀ miten elÀmÀ on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
silmÀstÀ silmÀÀn, sielusta sieluun
TÀmÀ soittelee tuulikelloja sydÀmeni porstuassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuu viisi vuotta on pitkÀ aika. Vuodessa voi jo olla eri ihminen, eikÀ tiedÀ miten elÀmÀ on mennyt.
NĂ€in se on kun on teini ja kaikki draamaa.
Kunpa kuulisi ihan suoraan, mitÀköhÀn sÀ ajattelet minusta. Oon taas avautunut aika paljon tunteistani ja haluistani.
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta since______.
2004, yksipuolista (?)
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta since______.
20-21
Miksi sua kismittÀÀ muiden tapa kaivata/ muistaa/rakastaa?EipÀ tuo oma tilanteesi sen parempi ole.sivu
Ei mua kismitĂ€ mikÀÀn. IhmetyttÀÀ vaan yksinkertaiset ihmiset, jotka ei osaa ajatella boxin ulkopuolella đ ja mun tilanne on aina parempi. En jÀÀ kiinni random ihmisiin, en exiin, en ihastuksiin, en panoihin, en keneenkÀÀn. Osaan katsos kĂ€sitellĂ€ asiat nopeestikin sellaisina kuin ovat đȘ Ă€lĂ€ luule asioita niin et nĂ€ytĂ€ niin tyhmĂ€ltĂ€đ
Kaikki on mennyt ihan hulluksi.