Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon viime aikoina alkanut miettiÀ elÀmÀn rajallisuutta sattuneista syistÀ. SiltikÀÀn en saa viestittyÀ sille ihmiselle, joka saa perhosia pyörimÀÀn vatsaan, mut leijailemaan pÀÀ pilvissÀ ja kaipaamaan kipeÀsti suudelmia ja paljasta ihoa ihoa vasten. En ymmÀrrÀ, millainen pelkuri musta on tullut.
Onko kaivattusi pelottava tavalla tahi toisella?
Mun tunteet pelottaa. Ja se, et sotken hÀnen elÀmÀnsÀ jotenkin. Tai teen hÀnen olonsa kiusaantuneeksi.
Luuletko, ettei elÀmÀni ole ollut sotkussa jo vuosikausia? Ei se enempÀÀ voi sotkeutua. Olet odottanut sinua.
Olisipa hÀneltÀ minulle, mut et ole hÀn, valitettavasti.
Kuulostit kovasti hÀneltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kismittÀÀ muiden tapa kaivata/ muistaa/rakastaa?EipÀ tuo oma tilanteesi sen parempi ole.sivu
Ei mua kismitĂ€ mikÀÀn. IhmetyttÀÀ vaan yksinkertaiset ihmiset, jotka ei osaa ajatella boxin ulkopuolella đ ja mun tilanne on aina parempi. En jÀÀ kiinni random ihmisiin, en exiin, en ihastuksiin, en panoihin, en keneenkÀÀn. Osaan katsos kĂ€sitellĂ€ asiat nopeestikin sellaisina kuin ovat đȘ Ă€lĂ€ luule asioita niin et nĂ€ytĂ€ niin tyhmĂ€ltĂ€đ
EtköhÀn sinÀ luule tietÀvÀsi muiden asioita.TyhmyydestÀ en edes keskustele kanssasi.
..eikÀ laakson liljaa kukaan taita matkallaan
TÀnÀÀn taas valomerkki tulee liian aikaisin. Voi kunpa meillÀ olisi kaivattuni kanssa joku vÀylÀ olla irl-yhteydessÀ. Ja voi, kun toivoisit ja haaveilisit samoista asioista mun kanssa, kaivattuni.
20 yhteys katkesi ja palautui joksikin.. ei kuitenkaan mitÀÀn vakavaa. EteenpÀin elÀvÀn mieli
Yksi tervehdys vuoden 21 jÀlkeen. (Anna jatkotunniste, jos haluat.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silmÀstÀ silmÀÀn, sielusta sieluun
TÀmÀ soittelee tuulikelloja sydÀmeni porstuassa.
Onpa rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta since______.
20-21
Sama
Kaipaan sinua korkealta mutta en koneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kismittÀÀ muiden tapa kaivata/ muistaa/rakastaa?EipÀ tuo oma tilanteesi sen parempi ole.sivu
Ei mua kismitĂ€ mikÀÀn. IhmetyttÀÀ vaan yksinkertaiset ihmiset, jotka ei osaa ajatella boxin ulkopuolella đ ja mun tilanne on aina parempi. En jÀÀ kiinni random ihmisiin, en exiin, en ihastuksiin, en panoihin, en keneenkÀÀn. Osaan katsos kĂ€sitellĂ€ asiat nopeestikin sellaisina kuin ovat đȘ Ă€lĂ€ luule asioita niin et nĂ€ytĂ€ niin tyhmĂ€ltĂ€đ
EtköhÀn sinÀ luule tietÀvÀsi muiden asioita.TyhmyydestÀ en edes keskustele kanssasi.
Alkoiko kismittÀÀ đ đ
Vierailija kirjoitti:
Enkelini.
Ei jÀlkeÀkÀÀn sinusta tÀÀllÀ tÀnÀÀn. Minuun olet jÀttÀnyt jÀljet, jotka eivÀt hÀviÀ koskaan. HyvÀÀ yötÀ.
PelkĂ€stÀÀn tieto siitĂ€, ettĂ€ olet olemassa saa kaiken tuntumaan paremmalta. Jokaisella pitĂ€isi olla elĂ€mĂ€ssÀÀn joku sinunlaisesi. Olet ihmeellisen ihana tyyppi đ
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
IkĂ€vĂ€. đ„ș
Olisi ihanaa olla nyt kainalossasi pötköttelemĂ€ssĂ€. Silittelisin sinua siinĂ€. đ„°
Tehokkaita noi antibiootit. On jo nyt paljon parempi olla.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
PelkĂ€stÀÀn tieto siitĂ€, ettĂ€ olet olemassa saa kaiken tuntumaan paremmalta. Jokaisella pitĂ€isi olla elĂ€mĂ€ssÀÀn joku sinunlaisesi. Olet ihmeellisen ihana tyyppi đ
Kiitos.
KÀmppÀ tÀynnÀ rutistuneita papereita. En vaan pysty. Hy.
suljettu sydÀn
Te ootte ihan pöljiĂ€ đ MitĂ€ jĂ€rkeĂ€ tĂ€nne on jotain anonyymejĂ€ lĂ€ssytyksiĂ€ kirjoittaa, luuletteko ettĂ€ se kaipuun kohde ne lukee ja tunnistaa itsensĂ€ ja kirjoittajan? Hohhoijaaa đ„±
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelini.
đ„č
Ja silti roikut tÀÀllĂ€ đ€Ł