Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
En tiiÀ mistÀÀn mitÀÀn tietenkÀÀ mut oon miettiny ettÀ ootko siellÀ yksin koskaan? Millon voisit kutsua mut kÀymÀÀn? Toki voit tulla mun luo joku vkonloppu sitte ku haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kismittÀÀ muiden tapa kaivata/ muistaa/rakastaa?EipÀ tuo oma tilanteesi sen parempi ole.sivu
Ei mua kismitĂ€ mikÀÀn. IhmetyttÀÀ vaan yksinkertaiset ihmiset, jotka ei osaa ajatella boxin ulkopuolella đ ja mun tilanne on aina parempi. En jÀÀ kiinni random ihmisiin, en exiin, en ihastuksiin, en panoihin, en keneenkÀÀn. Osaan katsos kĂ€sitellĂ€ asiat nopeestikin sellaisina kuin ovat đȘ Ă€lĂ€ luule asioita niin et nĂ€ytĂ€ niin tyhmĂ€ltĂ€đ
Ja silti roikut tÀÀllĂ€ đ€Ł
Kahteen viikkoon en ole ollut, ja taas tulin pyörĂ€htÀÀ, vaan huomatakseni ettĂ€ samaa ruikutusta tÀÀllĂ€ on kuin aiemminkin đ đPystyn kuule hĂ€ipymÀÀn tÀÀltĂ€ samantien ja olemaan tulematta takaisin. Toisin kuin sinĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
Juu, niinhĂ€n me kaikk, mut muut ei vaan jaksa selitellĂ€ typeryyksiÀÀn yhtĂ€ paljon kun sinĂ€i đ€Łđ€Łđ€Ł đđđ
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mennyt ihan hulluksi.
Siis mennyt oikealle tolalle.
Hei, anteeksi tÀmÀ mutta olet ajatuksissani ja haluun vain toivottaa hyvÀÀ yötÀ
Nuku hyvin rakas. Oisitpa mun.
Jos me oltais yhdessÀ ja oltais menossa nukkumaan, painautuisin sun selkÀÀ vasten ja kuiskaisin sun korvaan, ettÀ rakastan sinua. Sen jÀlkeen kietoisin kÀden sun ympÀrille ja tunnustelisin ja silittelisin varovasti sun rintaa, vatsaa ja kÀsivartta. Nukahtaisin sun lÀmpöösi. Se olisi ihan parasta.
Rakkautemme alkoi kirjeellÀ,silloin joskus.Taisi olla kaksikin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kismittÀÀ muiden tapa kaivata/ muistaa/rakastaa?EipÀ tuo oma tilanteesi sen parempi ole.sivu
Ei mua kismitĂ€ mikÀÀn. IhmetyttÀÀ vaan yksinkertaiset ihmiset, jotka ei osaa ajatella boxin ulkopuolella đ ja mun tilanne on aina parempi. En jÀÀ kiinni random ihmisiin, en exiin, en ihastuksiin, en panoihin, en keneenkÀÀn. Osaan katsos kĂ€sitellĂ€ asiat nopeestikin sellaisina kuin ovat đȘ Ă€lĂ€ luule asioita niin et nĂ€ytĂ€ niin tyhmĂ€ltĂ€đ
EtköhÀn sinÀ luule tietÀvÀsi muiden asioita.TyhmyydestÀ en edes keskustele kanssasi.
Alkoiko kismittÀÀ đ đ
Lasten kanssa ei kannata kinata đđ
Voi S. R. olen valmis jos pÀÀtÀt jÀttÀÀ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tervehdys vuoden 21 jÀlkeen. (Anna jatkotunniste, jos haluat.)
đ€Łđ€Łđ€Ł Ha! Kuinka epĂ€toivoinen voi ihminen olla!
SÀÀlittÀvÀ rÀkÀttÀjÀn matkija. Noloa.
Kova ikÀvÀ sinua, eikÀ tÀhÀn totu. TerveisiÀ 64 kilsan takaa.
Tuu kattoon mun kans Titaniciađ
D.rÄlli poisti jo 2 viestiÀ naiselle. On kade.
Vierailija kirjoitti:
MehÀn katsottiin se jo.
SÀ oot nainen satoi vuosia aikaasi edellÀ ei ne sua tajuu tietenkÀÀn. MitÀ muuta odotit? Oot kyllÀ yksi ihmeellinen olento. Kiitos ja hyvÀÀ yötÀ. Mun koko maailman muutit tuntematon tiesitkö?
Vierailija kirjoitti:
MehÀn oltiin siellÀ, Jack! Jack?
Ensikosketuksesta/katseesta