Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23093)
Oikeasti nyt kyllÀ sattuu ja harmittaa. Harmitti jo se edellinenkin harha. Niin julmaa miten miten elÀmÀ teki tÀllaisen tempun minulle.
Ei nÀin saa tehdÀ.
Vaivuin rentoutuessani unelmoimaan hetkestÀ, jolloin suudeltiin. Samalla suloista ja haikeaa.
Vierailija kirjoitti:
LystikÀstÀ iltaa kaivatulleni !
Heikun keikun.
Vierailija kirjoitti:
En voi jatkaa tÀÀllÀ. Tekee pahaa kun tÀmÀ ei vaan tee kunniaa sille kuka oikeasti olen, koska sitÀ en voi vÀlittÀÀ tekstillÀ. Olen enemmÀn toisenlainen ilmaisija.
Uskotaan. Kaikilla on heikot hetkensÀ.
Valot sammuivat, tuli hÀmÀrÀÀ. Mietin, ettÀ jos on pimeÀÀ, en nÀe sinua tÀllÀkÀÀn kertaa. Kuljin eteenpÀin ja kuinkas sitten kÀvikÀÀn. HÀmÀrÀssÀ havaitsin hahmon, josta ajattelin, ettÀ olitkohan se sinÀ. Kun valot syttyivÀt, nÀin, ettÀ sinÀ se olit. Hetken pÀÀstÀ jalkani muuttuivat veteliksi, niistÀ katosi voima. Mietin muutaman kerran, ettÀ onko kÀÀnnyttÀvÀ, mutta en kÀÀntynyt. Jonkin ajan pÀÀstÀ voimat palasivat ja pystyin liikkumaan melko tavallisesti. Miten yksi ihminen voi lamaannuttaa koko kehon? Ja miksi niin tapahtuu? MikÀ on syy, ettÀ jalat lÀhtevÀt kirjaimellisesti alta eivÀtkÀ kanna. Joskus jalat ovat tÀrisseet, mutta noin ei ole kÀynyt koskaan aikaisemmin.
đđđđđđ§Ąđđđđ
Asioiden tÀytyy muuttua tai saan kohta hermoromahduksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikun keikun.
mörö mörö hyvÀÀ talven jatkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikun keikun.
Eiku vinksin vonksin
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinne iloja iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Oot sÀ alkanu pyörÀilee?
En vitussa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana siirtÀÀ sun hiukset sivuun ja suudella hellÀsti ja hitaasti just hiusrajan alta silleen et mun partaki tuntuu siinÀ ja kehua sua samalla matalalla ÀÀnellÀ.
đ€Ł
Olen lopullisen rikki tÀstÀ jos tÀmÀ on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vaivuin rentoutuessani unelmoimaan hetkestÀ, jolloin suudeltiin. Samalla suloista ja haikeaa.
Ja niin ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sÀ alkanu pyörÀilee?
En vitussa.
Viime kesÀnÀ aloin tehdÀ sitÀ psyk- niin. sivu
Vierailija kirjoitti:
Life is choice.
Not really.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana siirtÀÀ sun hiukset sivuun ja suudella hellÀsti ja hitaasti just hiusrajan alta silleen et mun partaki tuntuu siinÀ ja kehua sua samalla matalalla ÀÀnellÀ.
đ€Ł
đ đ€Ł