Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (22117)
Ihme tyyppejÀ tÀÀllÀ tÀnÀÀn. Pelottavia noi puheet ihmisillÀ pelaamisella. Narsistisia ihmisiÀ on sitÀ paitsi oikeesti tosi harvassa. Oon tavannut ehkÀ muutaman kriteerit tÀyttÀvÀn henkilön koko elÀmÀni aikana ja olen kuitenkin tavannut todella paljon erilaisia ihmisiÀ. Monilla ihmisillÀ on sen sijaan narsistinen trauma tai sen piirteitÀ. Se, ettÀ joku pelaa traumatisoituneella ihmisellÀ saa harvoin aikaan mitÀÀn hyvÀÀ. Kertoo enemmÀn ehkÀ pelaajasta itsestÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
): miks oot olemassa
Kuollako pitÀisi? ElÀmÀni on liian suurenmoista kuollakseni. -LizDaLezzzz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusin yhÀ teidÀn maagisen ylhÀisyytenne langettamaa tuomiota kognitiivisessa vankityrmÀssÀ. :(
Taidat luulla itsestÀsi liikoja. Piiri pieni pyörii.
PÀinvastoin. En luule itsestÀni mitÀÀn. Olen kognitiivisessa vankityrmÀssÀ sen jÀlkeen miten minua on kohdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan loukannut sinua, mutta olet edelleen salainen ihasttukseni.
Haluatko ettÀ pysynkin salaisena?
EpÀtodellinen pÀivÀ. Olin TosiToimissa.
Vierailija kirjoitti:
EpÀtodellinen pÀivÀ. Olin TosiToimissa.
No, on joo.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppejÀ tÀÀllÀ tÀnÀÀn. Pelottavia noi puheet ihmisillÀ pelaamisella. Narsistisia ihmisiÀ on sitÀ paitsi oikeesti tosi harvassa. Oon tavannut ehkÀ muutaman kriteerit tÀyttÀvÀn henkilön koko elÀmÀni aikana ja olen kuitenkin tavannut todella paljon erilaisia ihmisiÀ. Monilla ihmisillÀ on sen sijaan narsistinen trauma tai sen piirteitÀ. Se, ettÀ joku pelaa traumatisoituneella ihmisellÀ saa harvoin aikaan mitÀÀn hyvÀÀ. Kertoo enemmÀn ehkÀ pelaajasta itsestÀÀn.
MikÀ helvetti on narsistinen trauma?
Narsisteja on btw nykyisin aivan jÀrkyttÀvÀ mÀÀrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ helvetti on narsistinen trauma?
Narsisteja on btw nykyisin aivan jÀrkyttÀvÀ mÀÀrÀ.
TÀmÀ, just meinasin saman nakuttaa.
KyllÀ tÀytyy olla narsistinen jos ottaa vastaan hyvÀÀ mutta ei ole kykenevÀ vastavuoroisuuteen koskaan, ei edes pyydettÀessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Operakas <3
Rakas mies.
Terveiset narsistille ketjuko kyseessÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu, olen pÀÀssyt susta vapaaksi. Menin ihan halpaan, kun luulin ettÀ olit myös ihastunut. Et ollutkaan yhtÀÀn, tyhmÀ minÀ. HyvÀÀ jatkoa!
Olin minÀ vÀhÀn, mutta ei minulla ole varaa seurustella.
Pysyn vahvana. Ajatus sinusta antoi voimaa pÀivÀÀn. Kts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu, olen pÀÀssyt susta vapaaksi. Menin ihan halpaan, kun luulin ettÀ olit myös ihastunut. Et ollutkaan yhtÀÀn, tyhmÀ minÀ. HyvÀÀ jatkoa!
Olin minÀ vÀhÀn, mutta ei minulla ole varaa seurustella.
Nyt oot tainnut kÀsittÀÀ vÀÀrin. Seurustelu ei ole maksullista. Maksulliset seuralaiset on erikseen.
Ihansivusta
Mun kaivattu oli muhun jossakin vaiheessa ihan todella ihastunut. SiitÀ ei ollut epÀilystÀkÀÀn. Mutta koskaan en voinut lÀhteÀ viemÀÀn juttua mihinkÀÀn. Koska niin monta asiaa olisi mennyt vÀÀrin. Silti olen ihaillut hÀntÀ kaikki nÀmÀ vuodet. Ja tietyllÀ tapaa rakastanutkin. Uskoisin, ettÀ on vielÀkin upea ihminen. <3 (naiseltapa tietysti, naiselle)
Mun haaveet on pienimuotoisia ja monelle ehkÀ itsestÀÀnselviÀ. Mulle niiden saavuttaminen on iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ 46 vuotiaalle naiselle.
đ€
Tunniste?
Vierailija kirjoitti:
Mun haaveet on pienimuotoisia ja monelle ehkÀ itsestÀÀnselviÀ. Mulle niiden saavuttaminen on iso asia.
Toivottavasti toteutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ 46 vuotiaalle naiselle.
đ€
Tunniste?
Kalastellijako kyselee taas?
đ„°