Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21494)
Vierailija kirjoitti:
MikÀ mussa ÀrsyttÀÀ.
Se, etten saa olla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva katsella, kun sheivaat pilluasi.
Parisuhteessa jos oltais, ni antaisin katsoa, mutt sinne onkin matkaa, kun et anna kuulua itsestÀsi. EhkÀ sua ei vaan kiinnosta
Sivusta. VÀhÀn voin siistiÀ tai reunoja, mutta en suostu olemaan minkÀÀn nipon kanssa. Saat kestÀÀ karvani.
Sivusta. VÀhÀn voin siistiÀ tai reunoja, mutta en suostu olemaan minkÀÀn nipon kanssa. Saat kestÀÀ karvani.
Jep, se on voi voi jos ei halua imeÀ karvaista vartta ja sÀkkejÀ. MinÀ en muita ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva katsella, kun sheivaat pilluasi.
Parisuhteessa jos oltais, ni antaisin katsoa, mutt sinne onkin matkaa, kun et anna kuulua itsestÀsi. EhkÀ sua ei vaan kiinnosta
Ja varmasti kestĂ€isin. đ Eri
Vierailija kirjoitti:
Jep, se on voi voi jos ei halua imeÀ karvaista vartta ja sÀkkejÀ. MinÀ en muita ajattele.
Joo ei mitÀÀn karvakullia mulle. Poistan myös itse karvat genitaalialueelta.
Jotkut naimisissa olevat tutut naiset kÀyvÀt sÀÀnnöllisesti sokeroinnissa ja tietysti miehen piikkiin, eli eivÀt joudu sheivailemaan tai kotona sokeroimaan. Tai maksamaan itse siitÀ sokeroinnista, kuten sinkkuna joutuu jos haluaa hoitolassa kÀydÀ.
EpÀvarmuus. Vuoden sana.
Jee.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltÀ, ettÀ jotain jÀi kesken. IkÀvÀ.
Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkÀ ole pyytÀnyt tai pyytÀmÀssÀ ketÀÀn imemÀÀn paikkojani.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltÀ, ettÀ jotain jÀi kesken. IkÀvÀ.
Jotain jÀi todella pahasti kesken, ja kaikki tapahtui kuin nopeutettu filmi. Jatkoa kuitenkin kait tulossa osaan 2.
Vierailija kirjoitti:
HylkÀÀmisen pelko.
Miksi?
MinÀ taas rakastan suuseksiÀ sekÀ saavana ettÀ antavana osapuolena, ja tykkÀÀn karvattomista genitaaleista! Se ei liity siihen miltÀ karvat nÀyttÀÀ, vaan on vain mukavampaa kun niitÀ ei ole.
Ei ne karvat siinÀ ole se juttu vaan pillu. Turha otta herneitÀ nekkuun kenenkÀÀn. T. ap. katsoja-tykkÀÀjÀ.
YhtÀ lailla tykkÀisin katsoa kun leipoo pullaa.
Operoin syvemmillÀ ja ylemmillÀ tasoilla.
Vierailija kirjoitti:
HylkÀÀmisen pelko.
PelkÀÀt, ettÀ sinut hylÀtÀÀn vai ahdistaa, jos sinÀ hylkÀisit?
``Leikki varjojen, leikit rakkauden
YhtÀ kaikki taivas ja maa
Ero pÀivien, erot viikkojen
Koskettaa ei kaipuuta saa
EpÀillen, katso en
Yö kun aikaansa luo
Luottaen, otan sen
MinkÀ tie mulle suo...``
Ps.Uskon yhÀ meihin,sinulle avuliaalle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuoda kukkia ovesi eteen. TiedĂ€t mitĂ€ kukkia. đ
Kalloja?
Vierailija kirjoitti:
Operoin syvemmillÀ ja ylemmillÀ tasoilla.
Haluatko kertoa prosesseista?
Eniten toi ÀrsyttÀmisestÀ kysely.