Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (21843)

Vierailija
20661/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun toiselle on hyvÀ ja huomioonottava, vastavuoroinen, niin toinenkin on.

Ei mene ihan nÀin. Valitettavasti.

Vierailija
20662/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀÀ mennÀ Monthy Pythonia kattoo, ettÀ saa elÀmÀÀn iloa taas. Talvi on ollut vaikeaa aikaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20663/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies olla pupu? 

Pupun tahti ja hevosen mahti.

Vierailija
20664/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
20665/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mahtavin hetki oli, kun lÀhdimme vaimon aloitteesta toiselle paikkakunnalle hotellilomalle. Vietimme mukavan pÀivÀn kaupungilla ja illalla menimme pukeutuneina syömÀÀn ravintolaan. Muutaman drinkin jÀlkeen vaimo kuiskasi korvaani, ettÀ lÀhdetÀÀn huoneeseen.

HississÀ suutelimme kiihkeÀsti, ja huoneeseen pÀÀstyÀmme vaimo totesi, ettÀ nyt istut tuohon tuoliin. Tein työtÀ kÀskettyÀ, ja vaimo tuli syliini hajareisin, huivi kÀdessÀÀn, jolla hÀn sitoi silmÀni. HÀn kuiskasi korvaani, ettÀ kohta saan unohtumattoman kokemuksen. Vaimo siirtyi tuolin taakse ja sitoi kÀteni tiukasti kiinni.

Olin jo aivan jÀnnittynyt, kun vaimo siirtyi eteeni ja alkoi hyvÀillÀ minua. Hetken kuluttua hÀn totesi, ettÀ myös jalkani on parempi kiinnittÀÀ, jotta pysyn varmasti paikoillani. Ihmettelin tÀtÀ, koska aikomukseni ei todellakaan ollut lÀhteÀ mihinkÀÀn.

Kuulin puhelimen kilahtavan ja vaimon naputtelevan vastausta. HyvÀily jatkui hetken, kunnes uusi viesti keskeytti kaiken ja kuulin vaimon menevÀn kohti ovea. TÀssÀ vaiheessa iski pieni paniikki, koska olin sidottuna tuoliin, silmÀt peitettyinÀ. Kuulin ovelta hiljaista puhetta ja tajusin, ettÀ joku muukin oli huoneessa.

Tunsin, kuinka joku kosketti minua, eikÀ se ollut vaimoni. Kuulin vaimon askeleet, ja hÀn tuli eteeni ja poisti siteen silmiltÀni. Vaimon lisÀksi edessÀni seisoi hyvin kaunis nuori brunetti. HÀkellyin niin, etten saanut sanaa suustani. Vaimo kuiskasi kÀheÀllÀ ÀÀnellÀ, ettÀ he aikovat olla yhdessÀ sÀngyllÀ ja minÀ saan katsoa, jos pysyn hiljaa. Jos avaan suuni, side palaa silmille ja saan vain kuunnella.

Olin tÀysin Àllistynyt. Tiesin, ettÀ vaimolla oli ollut kokemuksia naisten kanssa ennen kuin tapasimme, mutta en ollut odottanut tÀllaista. Vaimo katsoi minua ja sanoi, ettÀ jos tÀmÀ ei tunnu minusta hyvÀltÀ, hÀn lopettaa heti ja jatkamme kahdestaan. Istuin kuitenkin hiljaa ja lumoutuneena katselin, kun he siirtyivÀt sÀngylle ja alkoivat suudella.

Se yö oli elÀmÀni kiihottavin, ja muistelen sitÀ edelleen, vaikka siitÀ on jo yli kymmenen vuotta.

Vierailija
20666/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut.

Tule ja ota. Sitten harrastamme anaaliseksiÀ!

Vierailija
20667/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !

Vierailija
20668/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !

Kiitos. Mutta ketÀ sÀ oot?

Vierailija
20669/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ viikonloppua ihana 46 vuotias nainen.

Vierailija
20670/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sut.

Tule ja ota. Sitten harrastamme anaaliseksiÀ!

Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah 

Vierailija
20671/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

t💌

Vierailija
20672/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itken tÀtÀ varmaan koko loppuelÀmÀn. YritÀn kuitenkin löytÀÀ muuta.

Vierailija
20673/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Standardit on nyt niin korkeella, ettÀ ihan mahdotonta.

Vierailija
20674/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletkin jo varmaan huomannut, ettĂ€ sanomaton toiveesi meni perille. Ei enÀÀ tikusta asiaa tai edes tarpeellisia viestejĂ€. Nyt on varmaan hyvĂ€? 

Vierailija
20675/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LĂ€mmin ajatus ja iloa viikonloppuun, sinua

Vierailija
20676/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla ajattelen sinua. Olet suurin paheeni tÀllÀ hetkellÀ.

Sama tÀÀllĂ€, eikĂ€ ajatuksia voi nĂ€köjÀÀn millÀÀn eksyttÀÀ. 

Vierailija
20677/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mammoille. KÀykÀÀpÀ aamulenkillÀ.

Juu, kĂ€skystĂ€.  Ennen kuin sÀÀ ehti taas huonontua.  Nyt posket punaisena ja hehkeĂ€nĂ€ kevĂ€ttĂ€ kohti. 

Vierailija
20678/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LĂ€mmin ajatus ja iloa viikonloppuun, sinua

Samoin sinnekin, sinĂ€. 

Vierailija
20679/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ‘©đŸ«đŸ’žđŸŻ

Vierailija
20680/21843 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavin hetki oli, kun lÀhdimme vaimon aloitteesta toiselle paikkakunnalle hotellilomalle. Vietimme mukavan pÀivÀn kaupungilla ja illalla menimme pukeutuneina syömÀÀn ravintolaan. Muutaman drinkin jÀlkeen vaimo kuiskasi korvaani, ettÀ lÀhdetÀÀn huoneeseen.

HississÀ suutelimme kiihkeÀsti, ja huoneeseen pÀÀstyÀmme vaimo totesi, ettÀ nyt istut tuohon tuoliin. Tein työtÀ kÀskettyÀ, ja vaimo tuli syliini hajareisin, huivi kÀdessÀÀn, jolla hÀn sitoi silmÀni. HÀn kuiskasi korvaani, ettÀ kohta saan unohtumattoman kokemuksen. Vaimo siirtyi tuolin taakse ja sitoi kÀteni tiukasti kiinni.

Olin jo aivan jÀnnittynyt, kun vaimo siirtyi eteeni ja alkoi hyvÀillÀ minua. Hetken kuluttua hÀn totesi, ettÀ myös jalkani on parempi kiinnittÀÀ, jotta pysyn varmasti paikoillani. Ihmettelin tÀtÀ, koska aikomukseni ei todellakaan ollut lÀhteÀ mihinkÀÀn.

Kuulin puhelimen kilahtavan ja vaimon naputtelevan vastausta. HyvÀily jatkui hetken, kunnes uusi

ElĂ€mĂ€si kiihottavin yö jossa et saanut kuin istua 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yksi yhdeksÀn