Yli 45v vanhempi ei saa adoptoida!
Ymmärtäkää jo yli 40v äidit,olette liian vanhoja saamaan vauvoja. Lapsen ollessa murkkuiässä olette jo toinen jalka haudassa. Lapset syytä tehdä n.20v kohilla tai jättää tekemättä.
Kommentit (22)
mutsi taas oli just 30 kun mää synnyin ja kuolla kupsahti kun olin 20...
Eli eipä se ikä kato kuinka vanhaksi elää jne.
Eiköhän sitä voi muksut tehdä niinkauan kuin värkit toimii. Jos olis tarkotettu muksuja tehtävän alle 30 vuotiaana niin kaiketi sillon elimistökin olis suuniteltu niin et muasarjat " surkastuu" viimostaan 31..
miksi muut ei sais olla onnellisia ja hankkia lapsia jos kerta niitä annetaan?
Ikä antaa viisautta kasvatukseenkin.
ei tarvitse ymmärtää kantaasi, sillä jokaisen oma asia on missä iässä lapsensa synnyttää.
ne munasarjat lakkais toimimasta aiemmin.
sopiva äidiksi jos kuukautiset jo alkaneet?
Sinun ajattelutavan mukaan sukukypsä nainen on sopiva äidiksi. Ei pidä paikkaansa!
Ikäero lapseen vain ei saa yleensä olla suurempi kuin 45 vuotta. Eli esim. 50-vuotias voi mainiosti adoptoida 5-vuotiaan.
sillä lapsella vaan ei ole vaihtoehtoa!
Ikäero saa olla korkeintaan 45v. lapsen ja vanhemman välillä eli vaikka 50v. voisi saada esim. 6v. adoptiolapsen.
Jos saisi lasta ollenkaan.
Yksinhakijoita on valtava jono, kotimaisia a-lapsia ei yksinhakijat saa ja kv. kohdemaista heille annetaan yleensä kouluikäisiä tai max leikki-ikäisiä.
Itselleni ollut ihanaa aikaa ja läheisiä " nuorempia" lapsiperheitä seuratessa ihan samassa veneessä ollaan. Lapsi ei ole tuntunut meistä vanhuksista kärsivän ja itse koitan pysyä terveenä ja vireänä hänenKIN vuokseen - tosin sairastuvat ja kuolevat nuoremmatkin, kaikkea sattuu. Adoptiokin kutkuttaisi vielä, biologista lasta en enää ole haaveilut saavani.
että teidän tapauksessanne se a-lapsi pitää olla ainakin vuoden nuorempi kuin esikoisenne eli joudutte tavallaan kahden ikärajan nalkkiin. Oman ikänne puolesta ette enää vauvaa ehdi saamaan, mutta biolapsi estää adoptoimasta vanhempaa lasta.
on sallittu 43, Holmlund menee myös ihan saman 45 vuoden ikärajan sisälle ja Linden miehineen on adoptoimassa leikki-ikäistä eli ihan sama 45 ikäero pätee kyllä heilläkin.
Ihan saman adoptiolautakunnan kautta hekin ovat kulkeneet ja samaa sääntöä noudattavat.
(Kiinan ikäeroraja on muuten edelleen 55 vuotta vanhemman ja lapsen välille.)
enkä aio lopettaa lastentekoa tähän, tiedoksi sinulle parikymppinen räkänokka. ;) Koita kestää huonon itsetuntosi kanssa.
Olen 47 eikä vanhinkaan lapsi ole vielä siinä iässä, että olisi lapsia tekemässä, joten ainakaan pariin vuoteen en ole mummoksi valmistautumassa. Nuorin on 4-vuotias ja ihan tuo pitää minua hyvänä, kilttinä ja rakkaana äitinä ja antaa minun sen myös päivittäin kuulla.
Vierailija:
sopiva äidiksi jos kuukautiset jo alkaneet?
Kuukautisten alkaminen ei ole sama asia kuin sukukypsyys!
Taas huomaa av-ämmien tiedontason. Tuo 45 vuotta tarkoittaa sitä, että vanhemman ja lapsen ikäero ei saa olla yli 45 vuotta. Eli 50-vuotias voi adoptoida yli viisivuotiaan. Poikkeuksena sitten ilmeisesti tuo Kiina, jossa on vielä isompi ikäero sallittu.
Esim. Lipposet