Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkin kävi tänään: plimpotin pyöräilijänä jalankulkijalle, jalankulkija alkoi veetuilemaan

Vierailija
03.04.2026 |

Seuraavalla kerralla ilmoitan pesäpallomailan kopautuksella. Vitunjeesuksetsaatana.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilitkö kävelytiellä? 

Vierailija
2/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandexilla satulalaukussa pesari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat kuokkaasi...

Vierailija
4/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kilkuttelevat ja huutelevat jalkakäytävällä jalankulkijoille minä huutelen takaisin. Yks vajaaälyinen pyöräilijä oli törmätä oveen, kun jalkakäytävällä ajoi ja minä olin lähdössä ulos, sen talon ulko-ovi avautui suoraan kadulle, minä nauroin 

Vierailija
5/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua päin nostetaan keula ilmaan ja tähdätään eturankaalla kohti otsaa!

Vierailija
6/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko köli näkyvillä?

Vierailija
7/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen oikea nimi on jalkakäytävä.

Vierailija
8/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppupäisille tai kännykkä korvalla kävelijöille ei kannata plimpottaa. Säikähtävät ja hyppäävät suoraan syliin pahimmassa tapauksessa. Ja sitten alkaa papatus. Pahimpia ovat koirankakattajat.

Täysiä ohi. Täysiä.

Vierailija
9/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkijoilla pitäisi olla lupa kumauttaa jalkakäytävillä pyöräileviä pesäpallomailalla kupoliin. Vtttusattana!

Vierailija
10/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä pyörällä pitää ajaa niin s**tanan kovaa? Hiljentäkää sitä vauhtia, niin ehditte itse huomioida kävelijät, niin ei tarvitse ringitellä niin hulluna.

Vierailija
11/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin todella kovasti, että takaa tulevat pyöräilijät  pimputtaisivat kelloaan tai vaikka huutaisivat, ja hyvissä ajoin, jos ei ole kelloa. 

Olen sanonutkin siitä  ohi vilahtavalle pyöräilijälle.

Koiran kanssa liikkuessa tulee vaaratilainteita vaikka koira onkin varsin lyhyessä  n 2m remmissä ja kuljetaan ojanpiennarta, liikun siis  hiljaisella soratiellä eikä pyöräilijätä ole kuin pari kertaa viikossa.      

Onneksi koira on valpas, ja kääntyy useimmiten katsomaan taake , eli ehdin reagoida pyöräilijään ottamalla koiran  20 cm remmiin.

Vierailija
12/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

plimpotit? 

Vierailija
13/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä pyörällä pitää ajaa niin s**tanan kovaa? Hiljentäkää sitä vauhtia, niin ehditte itse huomioida kävelijät, niin ei tarvitse ringitellä niin hulluna.

Olet kiihtynyt. Ei ole mitään syytä kiihtyä. Rauhoitu.

Vierailija
14/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitä yhdistettyä pitää kävellä keskellä eikä reunassa?

Vierailija
15/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin todella kovasti, että takaa tulevat pyöräilijät  pimputtaisivat kelloaan tai vaikka huutaisivat, ja hyvissä ajoin, jos ei ole kelloa. 

Olen sanonutkin siitä  ohi vilahtavalle pyöräilijälle.

Koiran kanssa liikkuessa tulee vaaratilainteita vaikka koira onkin varsin lyhyessä  n 2m remmissä ja kuljetaan ojanpiennarta, liikun siis  hiljaisella soratiellä eikä pyöräilijätä ole kuin pari kertaa viikossa.      

Onneksi koira on valpas, ja kääntyy useimmiten katsomaan taake , eli ehdin reagoida pyöräilijään ottamalla koiran  20 cm remmiin.

Suomessa ei ole kellonsoittokulttuuria. Sitä pitäisi kehittää ja mielipiteesi on arvokas tämän kulttuurin rakentamisessa, kiitos!

Vierailija
16/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spandexihan se tässä kiihtyi ja uhkaili pesäpallomailalla kun jalankulkija pilasi olemassa olollaan hyvän treenin.

Vierailija
17/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti mielesi pahoitit ja ruikutus alkoi palstalla.Elämä on.

Vierailija
18/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijät kuvittelevat omistavansa koko maapallon. Pyöräilijöille tulee autoilijoiden kanssa jatkuvasti läheltä piti-tilanteita ja suurimmassa osassa syynä on joko pyöräilijän liian kova tilannenopeus, pyöräilijä ei noudata liikennessäntöjä tai hän ei seuraa mitä ympärillä tapahtuu. Eihän se ole tosin ihmekään sillä pyöräilijöillä on aivojen tilalla virtsaa.

Vierailija
19/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ajaa vilkkailla paikoilla sellaista vauhtia, että pystyy reagoimaan muuttuviin tilanteisiin. Esimerkiksi bussista poisjääviin ihmisiin.

Vierailija
20/38 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös tiiä, että takaa tuleva väistää aina ? Ei ole vaikeaa opetella niitä LIIKENNESÄÄNTÖJÄKÄÄN tässä maailmassa . Maailman yksinkertaisimmat ja helpot ovat. Ne osaa lapsikin. Kävelijät kulkevat AINA oikeaa puolta, pyöräilijät VASENTA laitaa ja aina niin laidassa, kuin mahdollista kuljetaan ja ajetaan, myös talvella ja jos on lätäköitä maassa, silloin mennään sen puolen laitaa, missä se on, jos se on esim oikealla, ja olet kävellen liikkeellä . Sitä ei ohiteta vasemmalta !! Ikinä. Ei tähän autoilijat kauan nyt ajele, miten sattuu, täällä on oikean puoleinen liikenne autoilla, eikä kukaan oikea kuski ajaa autoa vasemmalla kaistalla. Miten vaikeaa nämä säännöt on oppia ? Ja koiranulkoiluttajat ja/tai lapsia rattaissa/vaunuissa kävelyllä olevat, menevät kanssa vasemmalla puolella usein. Miksi ? Ei koira määrää, kummalla puolella mennään ! Kyl ne samat lait koskee myös heitäkin !!!!!!!! Ja tuo jalankulkija teki ihan oikein. Itsepähän teit tyhmästi, kun et osaa liikennesääntöjä ja aja vasemmalla puolella !!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi