MIKSI ette kerro vakavista sairauksista, ulkonäön poikkeavuuksista yms. ennen ekoja treffejä?
TAAS jälleen ihan älyttömän huiputettu ja epäarvostettu olo, koska Tinder-deitti valehteli! En voi ymmärtää miksi ihmiset harrastavat tällaista, siis suoranaista huijaamista!
Itsenäisyyspäivän ravintoladeitti huipentui siihen, että paikalle saapui mies pyörätuolissa. Ja tokikaan tuolista, saati siinä pysyvästi istumisesta, ei oltu mainittu halaistua sanaakaan, vaikka ennen kasvokkain kohtaamista oltiin viestitelty aktiivisesti lähes kuukausi!
Näin on käynyt aiemminkin, ei joskaan näin törkeästi, että jätetään kertomatta pyörätuolista. Yhdellä deitillä oli avannepussi paidan alla ja tämä valitettavasti paljastui vasta siinä vaiheessa, kun olin jo ehtinyt ihastua ja oltiin sänkyyn menossa ensikertaa.
Pääasiassa huiputtaminen on ulkonäköön liittyvää, eli deitti-iltaan könytään paikalle kymmeniä kiloja lihavampana, kymmeniä vuosia vanhempana ja hiusraja niskaan karanneena. Hämmentävää. Luulevatko tällaiset tapaukset tosiaan, että kaikesta huolimatta heille olisi luvassa vuosisadan romanssi?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Deittailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.
Eli siis sokkona naimisiin? Ei kuulosta yhtään suomalaiselta kulttuurilta
mieheni lähti treffeille kanssani vaikka olin työtön ja ylipainoinen. Hän nimittäin etsi itselleen elämänkumppania ja silloin luonne on tärkein. Pitää löytää sen luonteinen ihminen, jonka kanssa voi kuvitella elävänsä elämänsä loppuun asti ja jonka kanssa on yhteisiä arvoja. Meillä ne kohtasi. Mieheni oli vielä varakas, joskaan emme rahasta puhuneet treffeillä, kun se ei kummallekaan ollut tärkeää. Minäkin olin varakas. Meitä vähän nauratti jälkeenpäin, kun kummallekin paljastui asian oikea laita ja puhuttiin sitten, että olisihan se pitänyt tajuta tavasta suhtautua rahaan ja käyttää sitä.
Työttömyys ja lhavuus (itsäeni kun esimerkkinä tässä käytän) ovat asioita, jotka voi aina korjata ja jotka voivat muuttua elämän aikana monta kertaa. En minäkään enää lihava ole, koska liikuntarjoitteita elämääni tunut jalkavaiva korjattiin. Enkä työtönkään kyllä. Itse sanoisin, etät kumppani on ihan hyvä nähdä myös sellaisissa tilanteissa tai elämänvaiheissa, kun on haasteita, sillä se usein paljastaa todellisen luonteen. Siitä näkee hyvin millainen ihminen on sitten, kun seinät alkaa kaatua päälle. itse tykkään sellaisista ihmisistä, jotka toteavat, että pitää sitten alkaa siirtää niitä seiniä pois tieltä, kuin ihmisistä, jotka toteavat, että ei voi tehdä mtään, ei kannata edes yrittää yhyy ja niiskutus ja itku. Saa sitä vaikka hetkeksi lamaantua ja pillittää miten taas minulle kävi näin huono tuuri, paska elämä, mutta sitten pitää lähteä pyrkimään pois siitä kakkakasasta, johon jumittui.
Eipä unohdeta: Valevelat!
Eli ei kerrota etukäteen deitille omista lapsista ja yh-satuksesta ja esiinnytään "lapsivapaana", kunnes se paljastuu huijatulle osapuolelle.
Selitys: "minähän olen lapsivapaa - joka toinen viikko! Ja ei lapset edes näkyisi sulle mitenkään."
Joo niin varmaan.
Voiko idiootimpaa selitystä huijaamiselle enää keksiä??? 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että pyörätuolista on järkevää mainita jo viestittelyn aikana, mutta miksi avannepussista pitäisi kertoa?
Samaa ihmettelen. Tai siis varmaan jollain kolmansilla treffeillä jo ennen sänkyyn menoa kertoisin, mutta jo viestittelyn aikana? Pyörätuoli kuitenkin vaikuttaa siihen, minkä näköistä elämää voidaan yhdessä elää, avannepussi ei käytännössä mitenkään. Pitääkö kaikki vaatteiden alta löytyvät suuret luomet, raskausarvet, riipputissit ja -pallit, elinten koot ja suonikohjut luetella viestittelyn aikana? Sinänsä ymmärrän tuon aloituksessa mainitun kusettamiseksi, että kuvat eivät vastaa todellisuutta, ikää ja painoa on huomattavasti enemmän.
Kyllähän avannepussi vaikuttaa parisuhteeseen. Jo sen tyhjentäminen asentaminen yms. ovat kellonajasta riippuvaisia. Ei siis ihan minuutti
Monet miehet menee paskalle juuri kun pitäisi jo lähteä ja kykkivät vessassa vartin. Tuskin se avannepussin vaihtaminen sen hitaampaa on.
Vierailija kirjoitti:
Eipä unohdeta: Valevelat!
Eli ei kerrota etukäteen deitille omista lapsista ja yh-satuksesta ja esiinnytään "lapsivapaana", kunnes se paljastuu huijatulle osapuolelle.
Selitys: "minähän olen lapsivapaa - joka toinen viikko! Ja ei lapset edes näkyisi sulle mitenkään."
Joo niin varmaan.
Voiko idiootimpaa selitystä huijaamiselle enää keksiä??? 🤮
Tämä menee samaan kategoriaan kuin varallisuuden, ammatin ja terveydentilan valehtelijat. Miksi ei kukaan näistä valehtelevista kaistapäistä jo voisi kertoa mikä siinä on niin fantsua jäädä deiteillä kiinni housut kintuissa nolosta valehtelusta.
Eli kertokaa nyt, mikä tuossa touhussa on se pihvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua nykyistä ns. deittailukulttuuria. Jotkut kaverit sitä harrastaa, kuka rehellisemmin kuka vähemmän rehellisesti. Itse olen naimisissa ja jälkikasvuakin on.
Mutta jos jostakin syystä vielä eroaisin ja lähtisin tuohon deittailuhumputukseen, niin harkitsisin vakavasti valehtelemista ihan toiseen suuntaan: Olen hoikka normaalivartaloinen ja vahvassa hyvässä fyysisessä kunnossa. Pärjään ilman mitään lääkkeitä ja tukka on tuuhea. Varallisuutta on niin, että teen työtä vain siksi, etten halua olla jouten.
Saattaisin hyvinkin lähteä deiteille vaikka pyörätuolissa. Ihan vain siksi, että jos se ei karkota naista, ja hän yhä on kiinnostunut, niin paljastan sen jälkeen oikein kernaasti todellisen olemukseni ja vedän vaikka ne 50 leukaa ongelmitta.
Tosiasiahan on se, että meistä kuka tahansa voi koska tahansa invalidisoitua syystä taikka toisesta. Silloin aito rakkaus
Pyörätuolimies olisi minulle treffikumppanina nounou. Haluan viettää fyysisesti aktiivista elämää ilman suurempia esteitä. Jos rakastamani mies joutuisi pyörötuoliin, haluaisin pysyä hänen rinnallaan rakkaudesta. Mutta en voi vannoa että kykenisin. Tämä on totuus, joka ei tee minusta huonoa ihmistä. Jokaisella on yksi elämä ja monta potentiaalisesti hyvää kumppania.
"Nyt on kyllä törkeintä mitä olen pitkään aikaan kuullut,"
... jolloin tietty ilmoitetaan viesti asiattomaksi eikä nosteta sitä lainauksena esille ellei sitten itsekin olla trollaamassa.
Vierailija kirjoitti:
En usko aloituksen olevan totta. Miksikö?
Koska oli viesteilty aktiivisesti jo lähes kuukausi. Siinä ajassa on varmasti tullut esiin esim. molempien liikuntaharrastukset. Pyörätuolissa istuva ei voi lähteä metsään samoilemaan eikä lenkkipolulle. Salilla ja uimassa voi käydä, mutta tod näk olisi kertonut rajoitteistaan käydä sielläkin ja esim. avustajan tarpeesta.
Eli joko aloitus on provo, tai pyörätuolimies on puhunut palturia, tai sekin mahdollisuus, että ei olekaan invalidi, mutta halusi testata ap:n reaktiota. Joka oli mikä? 😏
Joo sehän olisikin todella tervettä lähteä testaamaan toista tuolla tavalla. Antaa oikein hyvän pohjan tulevalle suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
... jolloin tietty ilmoitetaan viesti asiattomaksi eikä nosteta sitä lainauksena esille ellei sitten itsekin olla trollaamassa.
Ei, vaan kerrotaan kirjoittajalle että hän on tullut suoltaneeksi paskaa, ei suinkaan poistateta viestiä vähin äänin. Vai ilmoitanko sinun viestisi asiattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan kerrotaan kirjoittajalle että hän on tullut suoltaneeksi paskaa, ei suinkaan poistateta viestiä vähin äänin. Vai ilmoitanko sinun viestisi asiattomaksi?
Kun trolli jolle vastaat hakee palstalla riitaa ja huomiota yrittäen pilata keskustelua niin ihanko tarkoituksellisesti lähdet häntä tuossa auttamaan?
Ilmoita vaan asiattomaksi, sillä luit jo viestini ja reagoit siihen. Joten jatkossa tiedät itsekin pilaavasi palstaa vastailemalla trolleille.
Kai sillä pyörätuolissa saapuneella toimi alapää kun kerran kiinnosti treffit. Olisi kieltämättä voinut mainita asian etukäteen niin hänen ei olisi tarvinnut nähdä typerää ilmettäsi.
Avannepussista ei tarvitse kertoa ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun trolli jolle vastaat hakee palstalla riitaa ja huomiota yrittäen pilata keskustelua niin ihanko tarkoituksellisesti lähdet häntä tuossa auttamaan?
Ilmoita vaan asiattomaksi, sillä luit jo viestini ja reagoit siihen. Joten jatkossa tiedät itsekin pilaavasi palstaa vastailemalla trolleille.
Sinä tässä pilaat keskustelua jankkaamalla epäolennaisia. Viestisi ei ole millään tavalla edistänyt aihetta josta keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on pieni muna, niin pitääkö siitä kertoa jo ennen ensimäistä seksuaaliviritteistä tapaamista, ettei tule pettymyksiä?
Tai jos vaan kehut että olet hyvä nuolemaan?
Vierailija kirjoitti:
No tätähän te naiset olette halunneet. Inkluusiota ja tasavertaisuutta. Nyt kun on lävähtämässä deittimaailmassa kasvoille, niin ei kelpaakaan. Jännä juttu.
En ole halunnut.
Terveisin nainen
Tämän aloituksen takia miehet lähettävätkin dickpicit ja tiliotteet jo ennen ensi tapaamista.
Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei kaikista sairauksistaan tarvitse kertoa ennen ensimmäisiä treffejä tai vielä ensimmäisillä tai toisillakaan treffeillä. Ei ole edes todennäköistä, että ensitreffit johtavat myöhemmin pariuhteeseen, joten miksi turhaan avautua heti kaikesta henkilökohtaisesta. Pahimmillaan se voi antaa ihmisestä oudon ja rajattoman kuvan, ja on aina parempi että kaikkea ei kerrota heti, niin seuraaviksikin kerroiksi riittää puhuttavaa. Mutta jos kyse on pyörätuolin tapaisesta asiasta, joka näkyy päällepäin, on se parempi kertoa ennen tapaamista, ettei se tule sitten yllätyksenä ja aiheuta hämmennystä.
Toisaalta taas... Itseäni hermostutti kovasti, kun menin tapaamaan miestä, joka oli kertonut etukäteen olevansa todella ruma. Pelkäsin, että varoituksesta huolimatta säikähdän hänen ulkonäköään enkä pysty peittämään sitä häneltä, jolloin loukkaan häntä tahtomattani. Kun sitten näin hänet, niin hän olikin mielestäni aika hyvännäköinen. Jos olisin jättänyt menemättä tapaamiseen, koska pelkäsin minkä näköinen hirviö kävelee vastaan, niin se olisi ollut täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on pieni muna, niin pitääkö siitä kertoa jo ennen ensimäistä seksuaaliviritteistä tapaamista, ettei tule pettymyksiä?
Ei, koska nainen tietää kyllä, että se saattaa olla pieni. Avannepussi taas on sellainen asia, jota ei tule ajatelleeksi ollenkaan, jos siitä ei ole erikseen kerrottu.
Ehkä se pyörätuolimies halusi nähdä vilpittömän reaktiosi pyörätuoliin. Jos hän olisi kertonut sen jossain nettiviestissä, sinun olisi ollut helppo esittää, ettei se muka haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.
Eli siis sokkona naimisiin? Ei kuulosta yhtään suomalaiselta kulttuurilta
Eivät kaikki pariskunnat ole käyneet treffeillä ennen suhteen alkua. Tutustua voi muutenkin, esim. jos ollaan samassa oppilaitoksessa opiskelemassa tai samalla työpaikalla tai jotain muuta.