Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI ette kerro vakavista sairauksista, ulkonäön poikkeavuuksista yms. ennen ekoja treffejä?

Vierailija
07.12.2025 |

TAAS jälleen ihan älyttömän huiputettu ja epäarvostettu olo, koska Tinder-deitti valehteli! En voi ymmärtää miksi ihmiset harrastavat tällaista, siis suoranaista huijaamista!

Itsenäisyyspäivän ravintoladeitti huipentui siihen, että paikalle saapui mies pyörätuolissa. Ja tokikaan tuolista, saati siinä pysyvästi istumisesta, ei oltu mainittu halaistua sanaakaan, vaikka ennen kasvokkain kohtaamista oltiin viestitelty aktiivisesti lähes kuukausi!

Näin on käynyt aiemminkin, ei joskaan näin törkeästi, että jätetään kertomatta pyörätuolista. Yhdellä deitillä oli avannepussi paidan alla ja tämä valitettavasti paljastui vasta siinä vaiheessa, kun olin jo ehtinyt ihastua ja oltiin sänkyyn menossa ensikertaa.

Pääasiassa huiputtaminen on ulkonäköön liittyvää, eli deitti-iltaan könytään paikalle kymmeniä kiloja lihavampana, kymmeniä vuosia vanhempana ja hiusraja niskaan karanneena. Hämmentävää. Luulevatko tällaiset tapaukset tosiaan, että kaikesta huolimatta heille olisi luvassa vuosisadan romanssi?

Kommentit (391)

Vierailija
321/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua nykyistä ns. deittailukulttuuria. Jotkut kaverit sitä harrastaa, kuka rehellisemmin kuka vähemmän rehellisesti. Itse olen naimisissa ja jälkikasvuakin on.

Mutta jos jostakin syystä vielä eroaisin ja lähtisin tuohon deittailuhumputukseen, niin harkitsisin vakavasti valehtelemista ihan toiseen suuntaan: Olen hoikka normaalivartaloinen ja vahvassa hyvässä fyysisessä kunnossa. Pärjään ilman mitään lääkkeitä ja tukka on tuuhea. Varallisuutta on niin, että teen työtä vain siksi, etten halua olla jouten.

Saattaisin hyvinkin lähteä deiteille vaikka pyörätuolissa. Ihan vain siksi, että jos se ei karkota naista, ja hän yhä on kiinnostunut, niin paljastan sen jälkeen oikein kernaasti todellisen olemukseni ja vedän vaikka ne 50 leukaa ongelmitta.

Tosiasiahan on se, että meistä kuka tahansa voi koska tahansa invalidisoitua syystä taikka toisesta. Silloin aito rakkaus punnitaan. Vähempään en taitaisi itse enää tyytyä.

M50

Vierailija
322/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyvän suolen oireyhtymä tekee myös hunajalomat Karibialla haastaviksi. Vessapassi kun ei siellä ole kuulemma tuttu käsite.

Paskataudin voi saada ilman diagnoosejakin, vrt. Bali belly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset varmaan toivoo, että heidät kohdattaisiin normaaleina ihmisinä eikä heidän sairautensa kautta. Siellähän se treffipaikalla selviää, he näkevät oletko normaali empatialla varustettu vai et. Eikä hekään halua ihmistä, jonka naamalta paistaa pettymys, mutta tulipa selväksi, millä tavalla heidän kaltaisia ihmisiä kohtelet kohdatessa. Sehän on melkein kuin supervoima, näkee ihmisen todellisen luonteen heti alkuun, kunnon heidät tapaa pyörätuoli alla.

Ap korostaa, miten häntä on pettetty ja treffit meni pieleen. Entäs se toinen? Hänkin varmaan oletti tapaavansa ihanan ihmisen ja oli toivoa täynnä. Pettynyt on hänkin.

Joo, petollisesti peitti vajaavaisuutensa ja odotti että tapaa herran enkelin joka on ultramaratoonari siinä missä hänellä ei ole jalkoja ollenkaan, kantaa hänet maaliviivan yli ja omaishoitaa hänet lempeään hautaan. Kävikö mielessä, että naisetkin haluavat miehen olevan kyvykäs ja taitava, eikä joku säälikeissi. 

Vierailija
324/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua nykyistä ns. deittailukulttuuria. Jotkut kaverit sitä harrastaa, kuka rehellisemmin kuka vähemmän rehellisesti. Itse olen naimisissa ja jälkikasvuakin on.

Mutta jos jostakin syystä vielä eroaisin ja lähtisin tuohon deittailuhumputukseen, niin harkitsisin vakavasti valehtelemista ihan toiseen suuntaan: Olen hoikka normaalivartaloinen ja vahvassa hyvässä fyysisessä kunnossa. Pärjään ilman mitään lääkkeitä ja tukka on tuuhea. Varallisuutta on niin, että teen työtä vain siksi, etten halua olla jouten.

Saattaisin hyvinkin lähteä deiteille vaikka pyörätuolissa. Ihan vain siksi, että jos se ei karkota naista, ja hän yhä on kiinnostunut, niin paljastan sen jälkeen oikein kernaasti todellisen olemukseni ja vedän vaikka ne 50 leukaa ongelmitta.

Tosiasiahan on se, että meistä kuka tahansa voi koska tahansa invalidisoitua syystä taikka toisesta. Silloin aito rakkaus punnitaan. Vähempään en taitaisi itse enää tyyt

No valehtele. Ei sinua kukaan estä näyttelemästä paskakasaa. Kertoo kyllä jotain outoa myös sinusta jos esität vammaista tulevaa vaimoasi huijataksesi, jos et sellainen ole. Todennäköisesti se metsäkauris, joka pysyy perässäsi, ei ihastu pyörätuolihenkilöön vaan nimenomaan siihen kyvykkääseen yksilöön itsekin. Tai siis, jos nyt leukojen vetämisestä jotain hyötyä nykypäivänä olisi, viisaamminkin olisi voinut aikansa käyttä hah hah xD

Vierailija
325/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiahan on se, että meistä kuka tahansa voi koska tahansa invalidisoitua syystä taikka toisesta. Silloin aito rakkaus punnitaan. Vähempään en taitaisi itse enää tyyt

Kovia vaateita miehiltä, kun tilastollisesti eron todennäköisyys kasvaa joku 900% kun nainen sairastuu ja miehen pitäisi tätä hoivata. Mutta niinhän tässä ap:nkin keississä, mies kyllä odotti kykenevää ja riuskaa alfa naarasta itselleen, joka ei pysty huolehtimaan kunnolla edes itsestään. Sinullakin vaatimukset taivaissa, vaikka olet itse hyödytön valehtelija :D

Vierailija
326/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kovia vaateita miehiltä, kun tilastollisesti eron todennäköisyys kasvaa joku 900% kun nainen sairastuu ja miehen pitäisi tätä hoivata. "

Laitapa linkki tuohon tilastoosi tai  tälläkin kertaa on ihan itse hatusta vedetty väite kyseessä.

Vierailija
327/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.

Teidänkö kylässä sukujen päämiehet sopivat, kuka kenellekin naitetaan vai miten meinasit puolison löytää?

Vierailija
328/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä käy yhdelle ei käy toiselle. Kuten sanottua, minä en halua rajoittaa toisen elämää.

En halua toisen menettävän elämäänsä sen vuoksi etten minä pysty elämään. En ole Jumala."

Mitä jos se toinen kokisi menettävänsä elämänsä, jos menettää sinut? Jos hänelle olisi tärkeämpää rakastaa sinua loppuun asti kuin mitä ikinä kuvitteletkaan, että hänen tulisi tehdä elämällään sen sijaan?

Eikä siinä mitään, mutta jos näin ajattelevat etsivät kumppania, reilua on kertoa, etteivät itsekään aio "tuhlata elämäänsä", jos toinen liian vaikeasti sairastuu tai vammautuu.

Silloin asia olisi kunnossa. Mikäli tämä olisi täysin varmaa, että hän haluaa sitä. Ei siis sääliä tai velvollisuutta. Ainoastaan ja vain sitä että hän oikeasti haluaa.

Vertauksesi ontuu siinä mielessä, että pitääkö ilmoittaa my

Lähtökohtaisesti tuollaista ei pitäisi päästä tapahtumaan, sillä avioliitossa puolisot alistuvat toisilleen joten jos vaimo kieltää ryypiskelyn niin mies ei juo. Jos sen sijaan rikkoo avioliittolupaustaan vastaan niin sitten toinenkin on vapaa kuin taivaan lintu.

Suomalaiset eivät ymmärrä hevon persettä avioliitosta, jossa tullaan yhdeksi lihaksi puolison kanssa, eikä suinkaan jatketa individualistista elämää jossain panosuhteessa. Henkinen kehityksenne on taaperoiden tasolla.

Vierailija
329/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avioliittolupauksessa tosiaan sanotaan, että "in sickenss and in health". Suostumus treffeille ei ole avioliittolupaus, ja lisäksi avioliitto on mitätön jos se solmitaan petollisissa olosuhteissa. Ihme ketju, jossa puolustellaan petollista ja hyväksikäyttävää miestä. Ilmeisesti teidän pitää itse joutua tällaisen säälikorttia käyttävän rikollisen uhriksi, ennen kuin uskotte."

Siis miten pyörätuolia käyttävä mies huijasi ap:ta? Kysyikö ap, onko miehellä terveydellisiä rajoitteita a, b tai c, ja mies valehteli, että ei? Miksei ap & co. joilla näitä ehdottomia vaatimuksia on, voi mainita niitä profiilissaan tai edes ensimmäisessä yksityisviestissä? Pääsisi kaikki helpommalla.

Vierailija
330/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin eri asia, jos rakastamasi puoliso, jonka kanssa olet ollut naimisissa nuoruudesta lähtien, invalidisoituu, jää työttömäksi tai lihoo kuin se, että kukaan tarkoituksella etsisi riesakseen työtöntä, pyörätuolinkäyttäjää, mt-potilasta tai ylipainoista.

Vierailija
331/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Avioliittolupauksessa tosiaan sanotaan, että "in sickenss and in health". Suostumus treffeille ei ole avioliittolupaus, ja lisäksi avioliitto on mitätön jos se solmitaan petollisissa olosuhteissa. Ihme ketju, jossa puolustellaan petollista ja hyväksikäyttävää miestä. Ilmeisesti teidän pitää itse joutua tällaisen säälikorttia käyttävän rikollisen uhriksi, ennen kuin uskotte."

Siis miten pyörätuolia käyttävä mies huijasi ap:ta? Kysyikö ap, onko miehellä terveydellisiä rajoitteita a, b tai c, ja mies valehteli, että ei? Miksei ap & co. joilla näitä ehdottomia vaatimuksia on, voi mainita niitä profiilissaan tai edes ensimmäisessä yksityisviestissä? Pääsisi kaikki helpommalla.

Peitti asian tarkoituksella ja vielä itse myönsi, että peittää sen tarkoituksella, jotta pääsee naisten kanssa treffeille. Itse myöntää tekonsa ja sinä suojelet TIETOISESTI petollista ukkoa xD Kyllä on sairaalla tasolla hyvesignalointinne.

Vierailija
332/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta ajatella, ettei saa vaatia tervettä kumppania, kun kuka vain voi koska vaan joutua onnettomuuteen tai sairastua, sokeutua, kuuroutua, neliraajahalvaantua, dementoitua. Kuka vaan voi joskus pettää, niin sama se jos jo valmiiksi ottaa pettäjän. Tai valmiiksi ulosotossa olevan rahapeliriippuvaisen, tai huumeiden käyttäjän. 

Vierailija
333/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mun kaveri deittailee ja valehtelee ihan kybällä omaa tulotasoaan jne. En vaan tajua. Mikä on koko homman pihvi??? Voisiko joku kaltaisensa kertoa mihin tämmöinen kusettaminen perustuu? Eikö ole ihan helvetin noloa sitten deiteillä kun kupla ennemmin tai myöhemmin paljastuu? 

Itse vähättelisin deiteillä omaa varallisuutta ja kaikkea muutakin. Silloin ainakin gold-diggerit sun muut karsiutuu heti. 

Vierailija
334/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta ajatella, ettei saa vaatia tervettä kumppania, kun kuka vain voi koska vaan joutua onnettomuuteen tai sairastua, sokeutua, kuuroutua, neliraajahalvaantua, dementoitua. Kuka vaan voi joskus pettää, niin sama se jos jo valmiiksi ottaa pettäjän. Tai valmiiksi ulosotossa olevan rahapeliriippuvaisen, tai huumeiden käyttäjän. 

Rinnastat tahtomattaan sairastuneet/vammautuneet tietoisesti toista satuttaviin pettäjiin. Miten vain. Mutta hei, SAA vaatia - sitähän täällä on sanottu, että jopa pitää! Laittakaa profiiliinne/sanokaa suoraan, mitä ette siedä. Ei voi olla niin vaikeaa.

Vierailija
335/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peitti asian tarkoituksella ja vielä itse myönsi, että peittää sen tarkoituksella, jotta pääsee naisten kanssa treffeille. Itse myöntää tekonsa ja sinä suojelet

Etteköhän te nyt ota liian vakavasti tällaista deittaamista. Jos treffiseuraa hakee ainoastaan jostain äpistä, niin täytyy hyväksyä se riski että siellä jätetään asioita kertomatta, kaunistellaan, jopa valehdellaan. Tässäkin tapauksessa kyse oli ensimmäisestä kohtaamisesta jossain ravintolassa, ei todellakaan oltu kihloja vaihtamassa. Yksi syy siihen, että se parisuhteen löytäminen on niin vaikeaa, on tämä epätoivo, jolla sitä etsitään. Voisko yrittää ottaa vähän kevyemmin niin ei menisi niin pahasti ihon alle nämä tilanteet.

Vierailija
336/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta se on myös totta, että onnettomuuksia ei satu kaikille. Katsokaas kun maailma ei ole arvaamaton ja petollinen, vaan erittäin oikeudenmukainen. Se missä oikeuslaitos failaa, jumala jatkaa"

Ja höpö höpö. Vai on maailma oikeudenmukainen?!? JA PASKANMARJAT! Ihan helveltin epäoikeudenmukainen ja jokainen on oman onnensa seppä. Gold-diggerit sitten ottavat sen jo ihan liiankin kirjaimellisesti. Oksettavaa.

Vierailija
337/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miks ap.ei oo vaan kääntynyt kannoillaan ja sanonut kohteliaasti, että ei natsaa. Niinhän voi käydä ihan terveen ja toimintakykyisen ihmisenkin kanssa. 

Vierailija
338/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no haloo, tottakai saa "vaatia", mutta se pitää tehdä omassa profiilissa rehellisesti eikä suinkaan noin päin kuin ap on tehnyt. 

Vierailija
339/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muistatko kertoa ennen ekoja treffejä, että tulet jättämään tapaamishetkellä terveen kumppanin jos tämä tulevaisuudessa tulee tavalla tai toisella vammautumaan? Eli siis kerrotko asennevammastasi?

Vierailija
340/391 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi sama mielessä, että voisin lähteä pyörätuolissa treffeille.

T:nelikymppinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi