Miten lapsiperheen metatyötä siirretään miehelle ilman, että lapsi siitä kärsii?
Oma kokemus omasta miehestä on tämä. Jos miehelle sanoo, että tänä syksynä sinä huolehdit lapsen talvivaatteet, niin joko mitään ei tapahdu niiden suhteen eli lapsella ei sitten ole talvivaatteita, tai sitten mies käy ostamassa vain haalarin, joka on väärää kokoa ja jättää hankkimatta pipot, kintaat ja talvikengät ym. Eli lapsi on ilman niitä. Kamala tilanne lapselle, koska ei Suomessa voi olla ilman talvivaatteita. Jos miehelle sanoi, että sinä huolehdit lapsen synttärit tänä vuonna, niin lapsi saa yhden lahjan ja pöydässä on tarjolla suklaalevy. Ja lapsi itkee lohduttomana minulle miksi ei ole kakkua, miksi tänä vuonna ei tullut yhtään vieraita jne. Jos miehelle sanoo, että sinä vastaat wilmasta joulukuun, niin mies kyllä käy lukaisemassa wilman, mutta ei huolehdi wilmaviestien ohjeiden mukaan, että lapsi olisi oikeaan aikaan koulun joulujuhlassa, siellä olisi siistimmät vaatteet päällä, lapsella olisi mukana jotain herkkuja luokan pikkujoulutunnille kuten piti jne. Ja lapsi kärsii tästäkin, tietenkin, ja itkee minulle. Ja meillä sentään on vain yksi lapsi.
Joten, miten perheen metatyötä siirretään miehelle niin, että lapsi ei tässä joudu kärsijäksi?
Kommentit (1944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mä lopetan nyt tän keskustelun. . Tää jää hyväksi esimerkiksi siitä miksi keskustelupalstalla kannattaa olla hyvin kriittinen. Varsinkin jos naisia on mukana keskustelussa. Teillä tuntuu olevan hyvinkin yleistä alkaa yksinkertaisesti puhua paskaa jos ja kun ette muuten pärjää. Onneksi kuitenkin valehtelijat ovat sen verran yksinkertaisia että heidät on helppo narauttaa
Ihan hyvä päätös. Itse et tajunnut vaikka sanottiin, että keskustelussa on useita henkilöitä. Luulit koko ajan kaikkien kommenttien olevan saman henkilön kirjoittamia.
Taitaa tämäkin olla taas saman henkilön kirjoitus. Pakko saada viimeinen sana vaikka hävitty 6-0.
Jeep, jokainen voi käydä katsomassa mistä tämä alkoi muutama sivu sitten. Huomata miten kertoa toisensa jälkeen nämä NS 2 eri ihmistä kommentoi minuuttien sisällä toisistaan. Miten tarinat muuttui jne. Nää on täysin näkyvissä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mä lopetan nyt tän keskustelun. . Tää jää hyväksi esimerkiksi siitä miksi keskustelupalstalla kannattaa olla hyvin kriittinen. Varsinkin jos naisia on mukana keskustelussa. Teillä tuntuu olevan hyvinkin yleistä alkaa yksinkertaisesti puhua paskaa jos ja kun ette muuten pärjää. Onneksi kuitenkin valehtelijat ovat sen verran yksinkertaisia että heidät on helppo narauttaa
Ihan hyvä päätös. Itse et tajunnut vaikka sanottiin, että keskustelussa on useita henkilöitä. Luulit koko ajan kaikkien kommenttien olevan saman henkilön kirjoittamia.
Taitaa tämäkin olla taas saman henkilön kirjoitus. Pakko saada viimeinen sana vaikka hävitty 6-0.
Jeep, jokainen vo
Sepä se. Säälittävää. Mut mitä voi odottaa.
Iso perse ei tarkoita isoja aivoja. Paulig juhla mokka. Uhriutumista äidiltä tyttärelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeep, jokainen vo
Juu, ihan harvinaista, miten samaan aikaan on kaksi eri henkilöä palstalla. Hui sentään.
Vierailija kirjoitti:
Iso perse ei tarkoita isoja aivoja. Paulig juhla mokka. Uhriutumista äidiltä tyttärelle
😂. Tuli täysin sama mieleen muutama sivu aiemmin. Radio suomipop.
Ei varmaan ota kun äiti on vastuun lminut itselleen ja siihen sitten kyllästynyt ajan saatossa.
Yksi hämmästyttävä piirre patologisessa valehtelussa on myös, että valheet jatkuvat usein silloinkin, kun valehtelija on jäänyt kiinni ja valhe on paljastunut. Tavallinen valehtelija yleensä tunnustaa jäätyään kiinni, mutta patologinen valehtelija kiistää ja saattaa keksiä uusia valheita puolustaakseen alkuperäistä valhetta.
Ei hyvänen aika. Miten olisi, jos vain palaisitte takaisin aiheeseen ja lopettaisitte turhan jankutuksenne.
Ei ole mitenkään mahdollista, ellei mies lähtökohtaisesti vastuuta ota. Suurin osa miehistä ajattelee aina ensin itseään ja sen jälkeen muita. Se on syytä pitää mielessä. Jos mies ei ole vastuuntuntoinen alun alkaen, ei hänestä sellaista tule. Se on koodattu miehiin vuosisatojen ja -tuhsnsien saatossa, että miehen ei luomakunnan kruununa tarvitse osallistua yhtään mihinkään, jos ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään mahdollista, ellei mies lähtökohtaisesti vastuuta ota. Suurin osa miehistä ajattelee aina ensin itseään ja sen jälkeen muita. Se on syytä pitää mielessä. Jos mies ei ole vastuuntuntoinen alun alkaen, ei hänestä sellaista tule. Se on koodattu miehiin vuosisatojen ja -tuhsnsien saatossa, että miehen ei luomakunnan kruununa tarvitse osallistua yhtään mihinkään, jos ei huvita.
Vuosisatojen ja tuhansien ajan miehiin on koodattu se että he pitävät perheen turvassa. Hankkivat ravinnon ja suojelevat perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosisatojen ja tuhansien ajan miehiin on koodattu se että he pitävät perheen turvassa. Hankkivat ravinnon ja suojelevat perhettä.
Älä viitsi, ei todellakaan tuo kulje geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vaan on ollut miehen tarkoitus aikojen alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän kertoi opiskelleensa energia tekniikkaa. Mutta ei ymmärrä edes perusteita aihepiiristä. Eli kyllä tämä nainen nyt nolasi ihan itse itsensä valehtelemalla."
Hän ei väittänyt olevansa ammattilainen. Taitaa olla näkemyseroja muutenkin tuossa, mikä lämmityssysteemi kannattaa. Sinun motiivisi oli kain nolostuttaa joku. Se, jos mikä, on noloa.
-eri
Eri taitaa tarkoittaa tässä tapauksessa. Energiatekniikan opiskelija, kirjanpitäjä ja huolto nainen.
Tulipa täysin sama mieleen. Säälittävää.
Juu, paitsi et minä olen opettaja, eikä minulla ole harmainta hajua talotekniikoista.
Ihmettelen vaan tätä, et miks naisvihaajalla tarve "keskustella" naisvoittoisella palstalla ja "narautella" naisia muka valehtelusta. Jos olisit ollut tarkka ja ymmärtäisit lukemaasi, mitään narahdusta ei tapahtunut. Surullista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
"Yksi hämmästyttävä piirre patologisessa valehtelussa on myös, että valheet jatkuvat usein silloinkin, kun valehtelija on jäänyt kiinni ja valhe on paljastunut. Tavallinen valehtelija yleensä tunnustaa jäätyään kiinni, mutta patologinen valehtelija kiistää ja saattaa keksiä uusia valheita puolustaakseen alkuperäistä valhetta."
Onko täällä joku teinijonnien kokoontumiset?? Ihme jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksi hämmästyttävä piirre patologisessa valehtelussa on myös, että valheet jatkuvat usein silloinkin, kun valehtelija on jäänyt kiinni ja valhe on paljastunut. Tavallinen valehtelija yleensä tunnustaa jäätyään kiinni, mutta patologinen valehtelija kiistää ja saattaa keksiä uusia valheita puolustaakseen alkuperäistä valhetta."
Onko täällä joku teinijonnien kokoontumiset?? Ihme jankkausta.
Eikun täällä on ollut yhden häiriintyneen naisen epätoivoinen valkopesu yritys käynnissä. Taas täysin sama kaava. Pari viestiä putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän kertoi opiskelleensa energia tekniikkaa. Mutta ei ymmärrä edes perusteita aihepiiristä. Eli kyllä tämä nainen nyt nolasi ihan itse itsensä valehtelemalla."
Hän ei väittänyt olevansa ammattilainen. Taitaa olla näkemyseroja muutenkin tuossa, mikä lämmityssysteemi kannattaa. Sinun motiivisi oli kain nolostuttaa joku. Se, jos mikä, on noloa.
-eri
Eri taitaa tarkoittaa tässä tapauksessa. Energiatekniikan opiskelija, kirjanpitäjä ja huolto nainen.
Tulipa täysin sama mieleen. Säälittävää.
Juu, paitsi et minä olen opettaja, eikä minulla ole harmainta hajua talotekniikoista.
Ihmettelen vaan tätä, et miks naisvihaajalla tarve "k
Nyt ollaan jo opettaja. Melkonen moniosaaja. Energiatekniikan opiskelija, kirjanpitäjä, opettaja 🤔😂. Ei huono.
Todellisuus on varmasti se ilmeisin. Elämäänsä kyllästynyt perheenäiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vaan on ollut miehen tarkoitus aikojen alusta asti.
Hassun usein se perhe tarvii suojelua juuri siltä mieheltä itseltään. Mikä on mennyt vinoon että mies haluaa hengiltä oman jälkikasvunsakin?
Hassun usein ne äidit tappaa lapset. Useammin kuin miehet