Naiset eivät taida kaivata menneitä seksikumppaneitaan niin kuin miehet
Olen keski-ikäistyvä mies. Olen viime aikoina huomannut, että vaikka olen naimisissa, ajattelen paljon entisiä seksikumppaneitani. Orastava keski-iän kriisi varmaankin.
Harmittelen, että nuorempana hyviä pilluja ei osannut niin paljon arvostaa. Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään. Se oli silloin sellaista mekaanista suorittamista. Mietin, että olisi kivaa päästä nyt sänkyyn niiden menneisyyden heilojen kanssa. Lisäksi harmittelen panoja, jotka menivät sivu suun. Siis niitä naisia, joihin olisi ehkä ollut mahdollisuus, mutta en kuitenkaan päätynyt sänkyyn heidän kanssaan.
Luulen, että naiset eivät kaipaile menneisyyden seksikumppaneitaan, jos ovat naimisissa. Naiset eivät myöskään taida harmitella ohimenneitä tilaisuuksiaan seksiin jälkeenpäin. Mikähän meitä keski-ikäistyviä miehiä vaivaa?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nyt selvisi miksi nuoruusajan hoidot, joita en itse ajattele oikeasti ikinä, ottavat yhteyttä kun ollaan päästy tänne keski-ikään.
Yök.
n50
Miksi se on "yök"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan nuoruusvuosilta naisen joka ei ollut kovin kaunis mutta pillu oli tiukka. Sain vielä paljaalla. Pillu oli lihasta ja oikein lypsy kyrvän melkein itsestään.
Tämä on hyvä huomio. Minäkin muistelen nimenomaan tiukimpia pilluja ja paljaalla tekemistä, en niitä kauneimpia kasvoja. Kauneus ei korreloi hyvään seksiin välttämättä.
Parhaimpia muistoja on baarista pokatut naiset, joita on tuhannen jurrissa paljaalla pannut ja laskenut spermat pilluun. Kultaisimpia muistoja on ne jotka ovat ilman ehkäisyä ottaneet siemenet sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan oikeassa ottaen huomioon, että vain noin ~70 % naisista on kokenut orgasmin miehen kanssa lol. Ei tuossa ole paljoa kaivettavana ole
Niin, kun naisille on niin tosi vaikeaa sanoa ääneen mitä haluaisivat. Mieluummin ollaan hiljaa ja myöhemmin valitetaan kavereille tai vauvafoorumilla.
Voitteko kuvitella tilanteen, että mies ei tulisi tyydytetyksi sängyssä, ja hän olisi vain passiivisena hiljaa? En minäkään.
Joskus mietin lämmöllä exiäni. Ja nimenomaan sitä seksiä heidän kanssa. Parasta seksiä on ollut miehen kanssa, jonka kanssa suhde ei muuten toiminut millään. Mutta naitiin kuin kanit, jopa 8 kertaa päivässä. Ei saatu tarpeeksi toisistamme.
Nykyään on kuivaa, eikä oma mies kiinnosta seksuaalisesti lainkaan. Arki on aikamoinen seksintappaja. En ole mitään perheenäitityyppiä. Ehkä olen tehnyt aivan vääriä elämänvalintoja. En tiedä. Elämästä on kadonnut värit, koska sitä joutuu suorittamaan, että selviää kaikesta.
Exä kaivetaan kuitenkin edelleen runkkupankista, kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nyt selvisi miksi nuoruusajan hoidot, joita en itse ajattele oikeasti ikinä, ottavat yhteyttä kun ollaan päästy tänne keski-ikään.
Yök.
n50
Kyllä tuohon ikään pitäisi tietää mikä miesten motiivi on nyt, oli silloin ja kaikkina aikoina siinä välissä.
Tässä taas hakkaan päätäni seinään. Mies on keski ikäinen haiseva ukko. Päivät läpeensä istuu tossa unelmissaan. Kyllähän minä sen keski ikäisenä vaimona tiedän mitä se jahkaa. Sitä mitä se ei tule ikinä saamaan. Saamaton lurjus kuin on.
Ei ollut mitään "ehkä". Ne oli kaikki ei! Minäkin sanon ei!
Mutta minä en unelmoi. Minä elän tätä päivää. Minä en mieti nuoruden heilaa, minä nuss in nuorta heilaa joka päivä. Ehkä olen hänelle myös pelkkä "pil lu", mutta se ei haittaa koska hänkin on minulle pelkkä pen is.
On tullut aika kun kaikki ovat vain käveleviä vulvia ja peniksiä. Kun kaikki mitä toisesta ihmisesta voi haluta on iso O. Muuten vihataan toisiamme mahan pohjalta, sieltä missä hapot keittää soppia.. tulevaa paskaa.
Hyvää sunnuntaita pil lut ja kul lit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti niille vanhoille .. joku voi olla ihan valmis
Laittavatko naiset koskaan viestiä vanhoille panoilleen? Vai onko se aina mies joka ottaa yhteyttä vuosien jälkeen?
Eikö tämä jo todettu jokunen viesti sitten, että useimmat naiset eivät tee aloitetta, vaan odottavat miehen aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Menneisyydessä eläminen ei kannata. Se mikä on mennyt ei enää palaa. Ei nuoruus eikä ne nuoruudenaikaiset kokemukset. Mitä tulee suhteisiin, avioliittoon ja seksiin niin mikään ei ole mustavalkoista eikä yksinkertaista. Asiat on kiinni tunne-elämästä, kommunikaatiosta, näkemyksistä, erilaisista lukoista ja pidäkkeistä, ympäristöstä ja vaikka mistä. Täällä toinen keski-ikäinen naimisissa oleva mies.
Ei tämä nykyisyyden eläminenkään kannata, enkä usko että vanhuus on yhtään tätä auvoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
n50
Mitäs hurjastelit ympäriinsä nuorena. Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti niille vanhoille .. joku voi olla ihan valmis
Laittavatko naiset koskaan viestiä vanhoille panoilleen? Vai onko se aina mies joka ottaa yhteyttä vuosien jälkeen?
Eikö tämä jo todettu jokunen viesti sitten, että useimmat naiset eivät tee aloitetta, vaan odottavat miehen aloitetta?
No ei se ihan niin mene.
Mulla on vanha (siis nyt jo) poikakaveri, joka ottaa noin ainakin 2 tai kolme kertaa vuoteen yhteyttä. Muistaa aina mun syntumäpäivät jne..ja hei siitä on nyt aikaa kun olin sen 16 vee! Siitä on 50 vuotta!!! Ja aina ihan hyvissä fiiliksissä soitellaan. Kerran nähtiinkin. Ja mun mies tietää tämän.Josku lähetellään sp postiakin ja kuvia. Aika vahva tunne yhä.
Minulla on ollut vain kaksi kumppania ja heistäkin toinen sellainen teininä, että ei siinä ihan seksiin asti menty. Sitä toiseksi ollutta nuoruuden poikaystävää, myöhemmin aviomiestä, kyllä muistelen hyvällä seksin osalta. En kuitenkaan kaipaa. Suhde tuli päätettyä hyvästä syystä. Nykyinen mies on tylsä sängyssä ja tietää sen itsekin, mutta muuten täydellinen mies ja ihan olen ajatellut että tässä ollaan loppuelämä.
En haikaile juurikaan mitään. En vanhoja asuinpaikkoja, en ystävyyssuhteita jotka ovat päättyneet tai laimenneet. Varsinkaan en haikaile ""menetettyjä"" seksimahiksia. Seksiä saa kun vaan menee ja harrastaa, eri asia mitä tasoa se on jos sitä suota lähtee kahlaamaan. Miehillä kun ei ole kaulassa lappua että aikoo olla täysi sika siellä sängyssä :D
N35
^^Vain kaksi *aiempaa kumppania
N35
Sellaiset typerät harhat sieltä sitten. Todella lapsellista kuvitella tietävänsä mitä kokonainen sukupuoli ajattelee asiasta. Joillakin ihmisillä, etenkin miehillä, on joku ihmeellinen harhamaailma missä kuvittelevat tietävänsä mitä toinen sukupuoli ajattelee, tuntee jne. Kukaan ei voi edes omasta sukupuolestaan sanoa, että kaikki tekee näin, niin ja noin. Ihmiset ovat yksiköitä. Tasan tarkkaan on niin miehissä kuin naisissa yksilöitä jotka miettivät entisiä petikumppaneita ja niitä jotka ei mieti.
Mä olen 46v nainen ja mulla on yksi mies joka tulee aivan varmasti jäämään mun mieleen ikuisesti. Tai no niin kauan ainakin kun muisti pelaa. :D Tässä asiassa vaikuttaa toki myös se, että mulla on tunteita miestä kohtaan. Parisuhteessa emme ole emmekä tule koskaan olemaan. Mies on parisuhteessa, mutta meillä on ollut suhde jo 2,5 vuotta. Seksi tämän miehen kanssa on parasta mitä olen koskaan saanut ja olen oppinut uusia puolia itsestäni ja seksistä. En ole koskaan nauttinut niin paljon seksistä kuin tämän miehen kanssa.
Meillä oli joskus 18 vuotta sitten jo pieni sutina, mutta homma jäi muutamaan kertaan. Kumpikin jatkoi elämäänsä ja mäkin olin naimisissa välillä enkä pahemmin miestä ajatellut. Jonkun aikaa eroni jälkeen otin mieheen yhteyttä vaikka tiesin hänen olevan varattu. Mies suostui heti tapaamiseen. Seksuaalinen vetovoima meidän välillä on niin suuri.
Kyllähän tämä jossakin kohtaa loppuu, mutta nautin nyt niin kauan kuin mahdollista. Muistelen sitten myöhemmin miestä lämmöllä.
"Varsinkaan en haikaile ""menetettyjä"" seksimahiksia. Seksiä saa kun vaan menee ja harrastaa"
Tästä se ero johtuu. Harvalle miehiä tulee tuosta noin vain seksimahdollisuuksia, kunhan vain menee ulos.
Miehetkö siis haikailevat entisten perään? Ei kai sentää, taas tätä että toinen sukupuoli sitä ja toinen tätä. Voi voi.
Ikävä ajatus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
"Varsinkaan en haikaile ""menetettyjä"" seksimahiksia. Seksiä saa kun vaan menee ja harrastaa"
Tästä se ero johtuu. Harvalle miehiä tulee tuosta noin vain seksimahdollisuuksia, kunhan vain menee ulos.
Kyllä se on päin vastoin. Naiset eivät haikaile seksin perään, koska tietävät, että yleensä siinä ei kovin kummoista menetä. Ähellystä liian lähellä jotain random tyyppiä. Hyvä seksi saadaan pitkässä suhteessa, missä mies oppii, mistä oma nainen pitää. Ja tekee sitä.
Mutta nainen haikailee romantiikan ja ihastumisen perään. Katseiden ja arvailujen. Jännityksen. Sitä ei parisuhteessa enää saa takaisin.
Niin, kun naisille on niin tosi vaikeaa sanoa ääneen mitä haluaisivat. Mieluummin ollaan hiljaa ja myöhemmin valitetaan kavereille tai vauvafoorumilla.