Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät taida kaivata menneitä seksikumppaneitaan niin kuin miehet

Vierailija
07.12.2025 |

Olen keski-ikäistyvä mies. Olen viime aikoina huomannut, että vaikka olen naimisissa, ajattelen paljon entisiä seksikumppaneitani. Orastava keski-iän kriisi varmaankin.

Harmittelen, että nuorempana hyviä pilluja ei osannut niin paljon arvostaa. Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään. Se oli silloin sellaista mekaanista suorittamista. Mietin, että olisi kivaa päästä nyt sänkyyn niiden menneisyyden heilojen kanssa. Lisäksi harmittelen panoja, jotka menivät sivu suun. Siis niitä naisia, joihin olisi ehkä ollut mahdollisuus, mutta en kuitenkaan päätynyt sänkyyn heidän kanssaan.

Luulen, että naiset eivät kaipaile menneisyyden seksikumppaneitaan, jos ovat naimisissa. Naiset eivät myöskään taida harmitella ohimenneitä tilaisuuksiaan seksiin jälkeenpäin. Mikähän meitä keski-ikäistyviä miehiä vaivaa?

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa olla nuoren miehen kanssa --> Hienoa ja ihailtavaa.

Mies haluaa olla nuoren naisen kanssa --> Ällöä ja tuomittavaa.

Vierailija
102/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin miettii ihan samoin kuten sinä Keski-ikäinen mies. Nuoruuden panoja sekä missattuja panoja turhan siveellisyyden ja säädyllisyyden vuoksi. Nyt nelikymppisenä vituttaa, kun on naimissa suomen ruotsalaisen kaappihomo kanssa, jonka kanssa seksi tai ylipäätään minkäänlainen läheisyys on mahdotonta. Tästä oppineena, jos eläisin nuoruuteni uudelleen, heittäisin säädyllisyyden romukoppaan, ja pysyisin kaukana suomenruotsalaisista miehistä. 

Onko mahdotonta erota? Tai ottakaa kolmas pyörä kammaren niin sun mieheskin alkaa panemaan parastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti niille vanhoille .. joku voi olla ihan valmis 

Vierailija
104/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti niille vanhoille .. joku voi olla ihan valmis 

Laittavatko naiset koskaan viestiä vanhoille panoilleen? Vai onko se aina mies joka ottaa yhteyttä vuosien jälkeen?

Vierailija
105/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, tämän takia mieluiten neitsyt mies.

Vierailija
106/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruusvuosilta naisen joka ei ollut kovin kaunis mutta pillu oli tiukka. Sain vielä paljaalla. Pillu oli lihasta ja oikein lypsy kyrvän melkein itsestään.

Vierailija
107/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa exiä enkä myös niitä onsseja joita harrastin nuoruudessani.

Ex on ex aina hyvästä syystä ja onssit hyvä ku muistaa.

55 v nainen

Vierailija
108/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kaipaan yhtä miestä - nimittäin sitä, jonka kanssa olimme poikkeuksellisen yhteensopivat ja joka tuntui suunnilleen lukevan ajatukseni sängyssä. Harmi vaan, että ei ollut oikein parisuhdekelpoinen yksilö.

Missattuja mahdollisuuksia mietin lähinnä kauhulla tai huvittuneena, ihan syystäkin jäivät kokematta. :D

Vierailija
109/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuoruusvuosilta naisen joka ei ollut kovin kaunis mutta pillu oli tiukka. Sain vielä paljaalla. Pillu oli lihasta ja oikein lypsy kyrvän melkein itsestään.

Tämä on hyvä huomio. Minäkin muistelen nimenomaan tiukimpia pilluja ja paljaalla tekemistä, en niitä kauneimpia kasvoja. Kauneus ei korreloi hyvään seksiin välttämättä.

Vierailija
110/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me naisetkin haikaillaan...

Nyt 49vuotiaana mietin kaiholla edellisiä miehiäni, siis niitä silloin 20-30 veenä, mitä oli.

Nykyisen kanssa oltu 15 vuotta ja  kyllä on puisevaa. Jos mitään

Ai niinkö? Olen vähän yllättynyt. Hanki joku jännittävä sivusuhde!

Pitäis saada ensin kuva lahkeen sisältä.

Vierailija
111/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin usein ajattelen niitä paria taitavaa. Mutta en yhtään jotain turhaa nylkyttäjää. Olen jo vanhus, joten mielikin on tyyntynyt aika paljon.

Vierailija
112/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt 49vuotiaana mietin kaiholla edellisiä miehiäni, siis niitä silloin 20-30 veenä, mitä oli.

No niitähän onkin tosi vaikeaa saada. Onkin nimenomaan nykyajan ongelma, että miehet eivät lähetä kuvia kaluistaan.

Vierailija
113/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan oikeassa ottaen huomioon, että vain noin ~70 % naisista on kokenut orgasmin miehen kanssa lol. Ei tuossa ole paljoa kaivettavana ole

Vierailija
114/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haikailen.

N33

Vierailija
115/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan oikeassa ottaen huomioon, että vain noin ~70 % naisista on kokenut orgasmin miehen kanssa lol. Ei tuossa ole paljoa kaivettavana ole

Siis ~ 70% ei ole koskaan kokenut orgasmia miehen kanssa :)

Vierailija
116/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on? Kyllähän miehellä ratkaisee taito, ei penis, ja yleensä taito käytää muitakin osia itsessään kuin penistä. 

Vierailija
117/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ratkaisu?  Mene naimisiin ensimmäisen kanssa 🤣

Ehkä tulisi mietittyä tarkemmin.

Vierailija
118/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyydessä eläminen ei kannata. Se mikä on mennyt ei enää palaa. Ei nuoruus eikä ne nuoruudenaikaiset kokemukset. Mitä tulee suhteisiin, avioliittoon ja seksiin niin mikään ei ole mustavalkoista eikä yksinkertaista. Asiat on kiinni tunne-elämästä, kommunikaatiosta, näkemyksistä, erilaisista lukoista ja pidäkkeistä, ympäristöstä ja vaikka mistä. Täällä toinen keski-ikäinen naimisissa oleva mies. 

Vierailija
119/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt selvisi miksi nuoruusajan hoidot, joita en itse ajattele oikeasti ikinä, ottavat yhteyttä kun ollaan päästy tänne keski-ikään.

Yök. 

n50

Vierailija
120/135 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin kaipaan sitä elämäni parasta seksiä elämäni matchin kanssa. Harmittaa, kun erottiin aika tyhmästä syystä. Mutta minkäs teet. 

Tässä nähdään.

Palstan hokijat "syystä ex on ex" ei aina pidä paikkaansa.

Ihmiset tyrii vahingossa pahasti poikki  suhteensa. Turhaan. Elämää pitää elää eikä pelätä vastoinkäymisiä. Kaikki menee kyllä ohitse ja muuttuu hyväksi. Malttia malttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän