Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeesti...otan eron

Vierailija
18.12.2022 |

Ei tule taloudellisesti tiukkaa. Olen niin kurkkua myöten täynnä tuota lorvivaa vätystä!
Pitkän yhteisen vapaan aikana huomasin, että mieshän on jäänyt teini-ikäiseksi henkisesti. Siihen ei vaan kiinnittänyt huomiota, kun molemmilla työt ja pitkät päivät siellä. Mulla on jo yksi lapsi, en jaksa aikuista vauvaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa jo jonkin aikaa.

Miehestä ei enää ole kuin haittaa, kivi kengässä.😡

Vierailija
2/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mene mene!!!!

Terv miehesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet asian pohtinut niin kannattaa. Itse ainakin koin helpotuksen. Ex oli ihme vätys. Ei osannut ottaa vastuuta mistään. Ei osannut sanoa omia mielipiteitä. Kaikkia asioita piti miettiä. Sitten vieritti vastuun minulle sanomalla, että sano sinä, kun kuitenkin päätät. Rahaa käytti itseensä, minun palkalla maksettiin laskut ym. Eron jälkeen ei osannut huolehtia lapsista.

Vierailija
4/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen yksin lorvimaan.

Vierailija
5/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siitä varma, jos naisilla olisi paljon rahaa ja tulisivat toimeen omillaan, niin kyllä olisi eronneita paljon enemmän.

Eikä olisi edes yhteenmuuttanetkaan.

Vierailija
6/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Oliko muuta?

Vierailija
7/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Älkää IKINÄ muuttako asumaan miehen omistamaan asuntoon...

Vierailija
8/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun teette mitään piilottakaa matot ja jätesäkit.

-linnan ulla

Vierailija
9/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä eroa täältä haeta.

Vierailija
10/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellista huonoa itsetuntoa täytyy ilmeisesti kohennella julistamalla tuollaista Vauvapalstalla.

Kuinkahan mones kerta tuokin oli?

Odottelen samanlaista käytöstä miehiltä ja siihen kommentointia etenkin.

Vierailija
11/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet taloudellisesti omillasi, niin tuollainen päätös on paljon helpompi tehdä. Toivottavasti kaikki naiset huolehtisivat urastaan.

Vierailija
12/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Vierailija
13/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä toimintapainotteiseen irroittelusuhteeseen.

M

Vierailija
14/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Älkää IKINÄ muuttako asumaan miehen omistamaan asuntoon...

Juuri näin, hammasharjan saat tuoda mukanasi kun tulet, muu tulee talon puolesta.

Vierailija
15/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin vapaa tekemään niin

Vierailija
16/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin et SÄ oot kotityranni, oikee hehtaripeee pirttihirmu kaulin kädessä ja märmätät miehelles koko ajan. Se on niiin alistunu ja tossun alla eikä jaksa tapella sun kanssa kun se on mahdotonta. Todennut sen.

Sä veät sit siitä kilarit ja lähet.

Oikee meininki muija. Se loisto yksiö varmaan maistuu sit parin viikon jälkeen makeelta ja se yksinhuoltajuus meluavassa talossa. Oonneeee.

Mietihän nyt omaa käytöstäs. Monesti sun kaltaset ei osaa katsoa peiliin eikä näe itsessään mitään vikaa

Vierailija
17/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikanani jätin miehen ilman pennin pyörylää omassa taskussa. Just sen verran että pääsin lasten kanssa sukulaisen luo julkisilla. Pari viikkoa ja mulla ja lapsilla oma koti monen sadan kilometrin päässä. Kiitokset siitä sosiaalitoimistolle. Kannatti heidän avustaa sillä ei mennyt montaa kuukautta kun olin omilla jaloilla, töissä ja pystyin maksamaan elämisen. Siitä jo vuosikausia, lapset aikuisia. Jos haluaa lähteä niin se onnistuu kyllä. 

Vierailija
18/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet, että miehesi on pelkkä taakka, niin ehdottomasti kannattaa erota.

Vierailija
19/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työttömyys ja teiniys muka liittyisi automaattisesti toisiinsa. On ihan aikuisiakin työttömänä miehissä, eikä ole teini. Mutta käsitin että mies on jokatapauksessa teinimäinen, vaikka olisi työpaikka.

Vierailija
20/28 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin et SÄ oot kotityranni, oikee hehtaripeee pirttihirmu kaulin kädessä ja märmätät miehelles koko ajan. Se on niiin alistunu ja tossun alla eikä jaksa tapella sun kanssa kun se on mahdotonta. Todennut sen.

Sä veät sit siitä kilarit ja lähet.

Oikee meininki muija. Se loisto yksiö varmaan maistuu sit parin viikon jälkeen makeelta ja se yksinhuoltajuus meluavassa talossa. Oonneeee.

Mietihän nyt omaa käytöstäs. Monesti sun kaltaset ei osaa katsoa peiliin eikä näe itsessään mitään vikaa

Eli sunkin muijasi jätti sut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme