Naisparat eivät ymmärrä, että miehet eivät välitä luurangonlaihoista!!
Kauniisti kurvikas, nätti naama ja mukava, iloinen luonne.
Kommentit (36)
Masentunut anorektikko EI ole kaunis! Olen samaa mieltä sen kanssa, joka sanoi, että kauniit kasvot ovat tärkein valtti.
AP
en mä ainakaan sais edes stondista pelkkien kasvojen perusteella jos muija ois muuten joku hyllyvä ihrakasa
Oon ollut lihotuskuurilla jossa lääkäri sano et syö kaikkea rasvasta ja epäterveellistä,juo kaljaa ( : ) ) ym ym Laihdutuskuurilla en oo vielä ollut.
Mulla paino tippuu muutenki nopeasti jos vaikka sairaana en syö vähään aikaan ... Mutta muuten typerää tällanen mielipide-väittely
nauttia elämästä ja ovat kauniita. Kultainen keskitie painon suhteen, eli hoikka tai normaalipainoinen on kyllä enemmistön mieleen. Anorektikot ja reilusti ylipainoiset viehättävät harvemmin. Ymmärrän mitä ap tarkoitti. Moni nainen haluaa aina sen pari kiloa pois, vaikkei siihen olisi edes oikeastaan tarvetta. Toisaalta se, että vahtii painoaan estää liikalihomisen. Olkaa tyytyväisiä itseenne jos painoindeksi on ihanne tai sen alle. Terveydellisistä syistä kannattaa aina laihduttaa.
Me olemme mieheni kanssa molemmat lihoneet yhdessäolomme aikana paljon. Tiedän että ulkoisesti en ole mieheni naisihanteen mukainen, eikä mies ole ulkoisesti minun miesihanteen mukainen, mutta rakastamme silti toisiamme. Pidämme toistemme luonteesta ja niihin me rakastuimme.
Olemme molemmat laihdutuskuurilla ihan terveydellisistä syistä.
Kun ikää tulee tarpeeksi, kyllä sen näkee, että miehet tykkää hyvin monenlaisista naisvartaloista. Teinipojathan on kauheita ulkonäkönatseja, ja mieltyneitä siihen yhteen ja ainoaan mtv-stereotyyppiin, mutta kun miehet alkaa olla yli kolmekymppisiä, vientiä on niin pulskilla kuin langanlaihoillakin. Näkemys siitä, mikä on kaunista, laajenee ajatusmaailman yleisen kasvun myötä.
Sitten on tietysti henkilökohtaiset mieltymykset. Joku tykkää keijukaismaisesta vartalosta, toinen ylitsepursuavista rinnoista ja peffoista. Jollekin latinopeppu on se juttu, toiselle ei. Eihän me naisetkaan tykätä vain yhdestä ja ainoasta miestyypistä. Mä tykkään sellaisista isoista, karvaisista karhumaisista miehistä, jotka jonkun muun mielestä on varmaan kauheita.
Koittakaa kasvattaa itsellenne sen verran itsetuntoa, ettei tarvitse tällaisilla asioilla päteä.
Mulla on suurempi vatsan ympärys kuin sillä miehellä joka oli eilen Olet mitä syöt ohjelmassa!
Minusta juuri miehet painottavat vartaloa paljon.
tästä aiheesta. Sitten mietin sitä, että omassa tuttavapiirissäni kyllä miesten maku naisten suhteen riippuu muustakin kuin ulkonäöllisistä seikoista. Siis nimenomaan nuorempien eikä vielä ukkoutuneiden miesten.
Jos haluan vääntää edellämainitun asian ap:n ajattelumallin tapaan niin voisin ajatella: mitä ylipainoisempi nainen sitä enemmän pitää löytyä kompensaatiota jostakin muusta puolesta esim. miehen huonosta itsetunnosta (tyytyy siihen mitä saa) taikka sitten naisen luonteesta (täydentää jotenkin miehen itsetuntoa).
Ei minun ole vaikea ymmärtää sitä, että maailmassa on erilaisia vartaloita. Saatikka sitä, että miehillä on asiasta myös erilaisia mielipiteitä ts. osa tykkää anorektikoista, toiset urheilullisista ja kolmannet ylipainoisista.
Who cares? Asia ei kuulu minulle.
uskaltaisin väittää, että kukaan ystäväpiirissäni ei ole valinnut kumppaniaan pelkän vartalon perusteella, vaan valintaan on vaikuttanut ihan muut seikat, kuten kokonaisvaikutelma, luonne, kiinnostuksen kohteet näin nyt esimerkiksi.
Jos nainen on hoikahko/normaali, niin se on miesten mieleen. Ylipainoisuus ei taas ole miesten mieleen kovin yleisesti.
On eri asia olla laiha(luurangonlaiha) kuin hoikka tai normaalipainoinen.
toisille muut asiat on tärkeämpiä kun se ihmisen koko - mutta jatkakaa tätä väittelyä, kaikkien mielipiteenhän te toki tiedätteki-Naurettavaa
Ihan vieras ajatus. Silloin kun minä vielä vapailla markkinoilla olin niin ainakin ajattelin, että mies saa olla ikuisesti kiitollinen jos suon hänelle huomioni.
minä en esimerkiksi tykkää pitkistä ja laihoista miehistä vaikka varmaan moni muu nainen tykkää....jotain pitää miehelläkin olla luitten päällä, muttei älytön läski saa olla..
normaalipainoinen nainen. Mutta varmasti olette huomanneet, että monella pullukalla on mies! Myös hyvällä ystävällä, jolla on anoreksia ja joka on vieläkin alipainoinen on mies...
Itse olen normaalipainoinen mutta isopeppuinen. Aina on ollut miehiä ja nykyisinkin baarissa on jututtajia ja tansiinhakijoita vaikka ei olisi niin väliksikään kun omaa miestä en ole uuteen vaihtamassa. :)
Itse en jaksa paljon miettiä kuinka paljon miellytän miehiä. Tärkeämpää on se, että viihdyn itse nahoissani!
että makuja on monia.
-on miehiä jotka tykkää sairaanloisen lihavista naisista ja selluliitistä
-on miehiä jotka tykkäävät kiinteistä, mutta muodokkaista (usein siis kirurgin veitsen työstä)
-on miehiä jotka tykkää hoikasta ja sporttisesta
-on miehiä jotka tykkää langanlaihoista ja rasvattomista
Mutta veikkaan, että suurin osa tykkää kiinteästä ja normaalista naisesta. Ja oman kokemuksen mukaan tärkeitä ovat kiinteä pylly, hoikka vyötärö ja kauniit kasvot