Minkä verran rahaa uskaltaa pitää yhdessä pankissa?
Nykyään kun tulee kaikenlaisia kalasteluviestejä ettei käy huonosti ja mene kaikki. Jotenkin 10k alkaa tuntua jo pelottavalta pitää vain yhden sormenjäljen päässä. Ehkä siirrän säästöt jatkossa toiseen pankkiin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miula on 100 000e raja, mutta kun Suomessa loppuu pankit.
Kyllähän talletustakaus on 100k mutta jos menet itse antamaan omat pankkitunnuksesi vahingossa jollekulle, mikään ei palauta rahoja.
Miten voi vahingossa antaa jollekulle omat pankkitunnukset?
Olihan joku luullut menevänsä vaikka Omakantaan uusimaan reseptejä. En halua ottaa riskejä enää noin isolla rahamäärällä. Olisikin vain muutama satanen niin ei olisi niin iso menetys.
Avaat toiseen pankkiin tilin, ja pidät siellä muutaman kympin, sen pankin tunnuksilla kirjaudutaan niihin muihin sovelluksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän talletustakaus on 100k mutta jos menet itse antamaan omat pankkitunnuksesi vahingossa jollekulle, mikään ei palauta rahoja.
Olihan joku luullut menevänsä vaikka Omakantaan uusimaan reseptejä. En halua ottaa riskejä enää noin isolla rahamäärällä. Olisikin vain muutama satanen niin ei olisi niin iso menetys.
Avaat toiseen pankkiin tilin, ja pidät siellä muutaman kympin, sen pankin tunnuksilla kirjaudutaan niihin muihin sovelluksiin.
Näin ajattelinkin että ehkä järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se Trafi huijaus niin kävin sivuston katsomassa. Oli viimeisen päälle tökerö sivusto, ehkä jos eka kertaa trafille mennyt niin on voinut läpi mennäkkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tilanteita voi tulla, joku läheinen soittaa ja tarvitsee kiiruusti rahaa.
Ei se siihen pankkitunnuksia tarvitse.
Kyllä silloin tietysti tarvitsee, eihän muutoin soittaisi.
MV, jos tarvii kiiruusti rahaa, si
Kantsiskos joskus vilkaista niitä moderneja huijausjuttuja vähän tarkemmin. Kyllä vaan, ne luotettavimmat läheiset soittaa ja tarvitsee pankkiin pääsyn syyllä tai toisella, vaikkapa vain turvatakseen sen vaarassa olevan tilin johon ei omat taidot ehkä riitä.
Jos se tuttu soittaa, ja tarvitsee rahaa, ei se tarvitse pankkitunnuksia, vaan sinä siirrät rahaa tutun tilille omalta tililtäsi, tutun tilinumerohan on jo sinun tiedossasi, pankkitunnuksia ei saa käyttöehtojen mukaan antaa kenellekkään.
Miksi vastata kalastajille mitään ? Jos en odota puhelua, en vastaa, vaan katson googlettamalla kenelle numero kuuluu. Jos jollain on asiaa, hän soittaa myöhemmin uudelleen. Tarvittaessa numero estoon, usein numero löytyy Kuka soitti -listoilta, selviää että häirintäsoittaja, joka voi olla esim Aller lehtimyyjä. Ja, aina voi heittää valkoisia valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa Mobiilivarmenne !
Tilinumeroista, ei minulla ainakaan ole tiedossa kenenkään tutun tilinumeroa ja omakin täytyy katsoa tiliavaimesta tai verkkopankista jos tilinumeroa johonkin tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Tilinumeroista, ei minulla ainakaan ole tiedossa kenenkään tutun tilinumeroa ja omakin täytyy katsoa tiliavaimesta tai verkkopankista jos tilinumeroa johonkin tarvitsen.
Vanhemmilla on yleensä lasten, ja toistensa tilinumerot, tuttujenkin voi olla, jos on ollut tarvetta keskinäiseen rahaliikenteeseen.
Satku per pankki
Toisissa pankeissa ei ole kuin tili missä kasvaa huonoa korkoa
No jos et anna pankkitunnuksia mihinkään viestiin ja katsot tarkasti osoitteen mihin kirjaudut ei käy kuinkaan.