Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juho vaatii kumppaniltaan yhtä seikkaa - Se on mulle tosi iso juttu

Vierailija
06.12.2025 |

Ihan vähän on hankalan kuuloinen ukkeli :D

"Jos hirveän erilainen se rytmi on, niin siitä saattaa olla... mutta kostoksi saatan sitten kalistella kattiloita kuudelta aamulla keittiössä, että... näin se menee"

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011648714.html

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon täällä on ketjuja, joissa nainen sanoo ettei ota miestä, koska mies sotkisi oman elämän kuviot ja rutiinit?

Nämä naiset tuskin etsivät kumppania deittiohjelmissa.

Vierailija
42/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tällaisia Juhoja ymmärrä ollenkaan. Sadattuhannet ihmiset tässäkin maassa tekevät vuorotyötä, monet jopa kolmevuorotyötä tai muuten epäsäännöllisiä työaikoja, ja ovat silti parisuhteessa ja/tai perheellisiä. Itselläni sama tilanne, minä yötä ja varhaisaamua ja mies kolmivuoroa, eikä meillä kattiloita kolistella kun toinen nukkuu. Välillä ei käytännössä nähdä toisiamme kuin pieni hetki päivässä, kun toinen tulee töistä ja menee nukkumaan. Suosittelen Juholle sinkkuna elämistä, eihän se pysty toista ottamaan mitenkään huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tuo on nimenomaan vaatimus, kertoo kaiken oleellisen. Asiat tehdään hänen tyylillään ja aikatauluillaan tai sitten ei ollenkaan. 

Onnea vaan.

Vierailija
44/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsekin olen luontaisesti aamuvirkku ja minulle viikonloppuisin kahdeksalta herääminen tuntuu tosi myöhäiseltä, niin en ikinä huolisi tuollaista Juhon kaltaista ukkoa. Näin lapsettomana ihmisenä olen aina hyväksynyt sen, jos toinen haluaa nukkua vapaalla ollessaan. Maailmani ei kaadu siihen, jos syön aamupalan yksin. Päivään kyllä mahtuu muitakin ruokailuhetkiä.

Vierailija
45/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies VAATII .. Parisuhdekumppanilta eli ilmaispanolta.. Hah hah hah hah

Vierailija
46/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää tuosta, niin ainakin on heti rehellinen. Voi jokainen nainen valita lähteekö tuollaisen matkaan mukaan. Ja jos joku nainen tykkää tuollaisesta kontrollifriikistä ja kostomentaliteetilla elävästä miehestä, niin mikäs siinä. 

Vierailija
47/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu oudolta, miten pikkutarkkoja kriteerejä/ehtoja sinkuilla on kumppanille. Muutenkin niin harvan ihmisen kanssa oikeasti synkkaa tai matchaa, niin onko tuossa mitään järkeä antaa pakit vaan sen takia, että toinen on esim . Iltavirkku?

Vierailija
48/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta Juho antaa todella vastenmielisen kuvan itsestään. Vaikuttaa todella itsekkäältä ja tyypiltä joka haluaa määrätä kaikesta. Muka vitsillä heitti tuon, että kolistelee kattilan kansia, mutta en yhtään ihmettelisi, jos tekisi oikeasti noin. Hyi hitto mikä tyyppi.

Kun mä olin naimisissa, niin mä tein kolmivuorotyötä ja silloinen aviomies pelkkää aamuvuoroa. Exän työt alkoi lähes 100 km:n päässä kuudelta, joten hän nousi puoli neljältä. Miksi helkutissa mun olisi myös pitänyt siihen aikaan nousta? Me kaksi aikuista ihmistä osattiin kyllä ottaa huomioon, että toinen nukkuu ja olla hiljaa. Mun mielestä todella vastenmielistä, että ei saisi jäädä valvomaan, jos haluaa kun herra Juho niin määrää. 

Jos vielä jonkun miehen löydän, niin toivon mukaan vastaan ei tule tuollaista natsia ja jos tulee, niin asia selviää erittäin nopeasti. Mä olen aikuinen ihminen ja päätän kyllä ihan itse koska menen nukkumaan ja koska herään. Mä teen vuorotyötä edelleen ja saatan nukkua päivälläkin koska pitää yövuoroon. 

Vierailija
49/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvis heti miksi on sinkku. aamuvuoro vaatii aikaista herätystä ja on hyvä se ilmottaa.

toisten unirytmiin sekaantuminen on sairasta.kolistelua? sairasta.

Vierailija
50/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedostaa itse ainakin olevansa hyvin rutiiniorientoitunut  ja odottaa sitä myös toiselta. Noin se pitääkin mennä että kertoo heti mikä on itselle tärkeää ja mitä odottaa toiselta. 

Ei olisi yhtään mun tyyppinen mies mutta ei kuitenkaan hankalalta vaikuta. Varmasti samantyyppiselle hyvä puoliso. 

Vierailija
51/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille ei ole evoluutiossa kehittynyt mitään järkevää vuorokausirytmiä, koska kotiäidit ja vuokralla-asuvat tuensaajat saavat maata kotona 24/7 laiskottelemassa.

Vierailija
52/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiedostaa itse ainakin olevansa hyvin rutiiniorientoitunut  ja odottaa sitä myös toiselta. Noin se pitääkin mennä että kertoo heti mikä on itselle tärkeää ja mitä odottaa toiselta. 

Ei olisi yhtään mun tyyppinen mies mutta ei kuitenkaan hankalalta vaikuta. Varmasti samantyyppiselle hyvä puoliso. 

Tuohan ei vaikuta miltään muulta kuin hankalalta ihmiseltä. Vaikuttaa tyrannilta.

Vierailija
53/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisille ei ole evoluutiossa kehittynyt mitään järkevää vuorokausirytmiä, koska kotiäidit ja vuokralla-asuvat tuensaajat saavat maata kotona 24/7 laiskottelemassa.

Menes nyt kotiin kasvamaan siitä tietämätön kakara.

Vierailija
54/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa just niuholta josta joutuu kärsiin. ketä jaksaa katsoo tota käytöstä.

Vierailija
55/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä suhteessa tottunut molempien elävän melko tasaista aamuvirkku rytmiä. Jos tästä sinkku markkinoille pitäisi lähteä niin ei Juho mulle mikään kauhistus olisi. Tietysti sillä edellytyksellä ettei ihan pakkomielteinen ja ehdoton ole, jos nyt joskus nukkuisin puolituntia pitempään tai olisi joku erikoistilanne. Mikäs sen mukavampaa kuin samaan aikaan nukkumaan. Enemmän kauhistus olisi, jos toinen elää ihan pellossa. Tietysti myös työaika vaikuttaa voiko omaa rytmiä noudattaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi