Miten ihmiset uskaltavat laittaa kuvansa deittiprofiiliin?
Profiili voidaan linkittää johonkin törkysivustolle, jossa ilkeät ihmiset kommentoivat sitä ivallisesti.
Kommentit (20)
Deittisivustolla on Lataa kuva -nappi. Siitä kun painaa, niin saa kuvan ladattua.
Minulla ei ole ikinä ollut kuvaa deittiprofiiliissa juuri tuosta syystä. Tunnistin kerran henkilön kaupassa profiilikuvan perusteella. Olisi karmeata, jos itseni tunnistettaisiin samalla tavalla.
Meillä työpaikalla tunnistettiin yksi mies, viis siitä vaikka se nainenkin joka miehen tunnisti oli siellä samalla sivustolla! Mutta sen miehen profiili oli joku yleinen vitsi pikkujouluissa ja kiersi kädestä käteen :(
Miksi ihmiset käyttäytyvät noin?
jossain lähitulevaisuudessa varmasti paha ase tekoälyn avulla kun voi luoda mitä vain pelkän profiilikuvan avulla.. kokonaisia leffoja ja kiristää yms.
ai se vessassa tai kuntosalilla otettu kuva
Onhan jo kaikki tiktokit ja tubet täynnä videoita joissa naureskellaan ihmisten profiileille.
Pahimmillaan voi käydä näin.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f9f3a932-ac86-4955-a946-7d06580c3886
Vierailija kirjoitti:
Onhan jo kaikki tiktokit ja tubet täynnä videoita joissa naureskellaan ihmisten profiileille.
Ei kannata laittaa omaa naamaansa myöskään YouTubeen tai Tiktokkiin.
Ai voi luoda valehenkilön. Pieni ääninäyte enää niin se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä työpaikalla tunnistettiin yksi mies, viis siitä vaikka se nainenkin joka miehen tunnisti oli siellä samalla sivustolla! Mutta sen miehen profiili oli joku yleinen vitsi pikkujouluissa ja kiersi kädestä käteen :(
Oletko töissä lastentarhassa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollut kuvaa deittiprofiiliissa juuri tuosta syystä. Tunnistin kerran henkilön kaupassa profiilikuvan perusteella. Olisi karmeata, jos itseni tunnistettaisiin samalla tavalla.
Miksi se olisi karmeata? Ihmisethän avautuu instassa vaikka mistä asioista ja sivut on kuvia väärällään?
Ja fakta on, että noissa pyörii seassa todella sairaita so siopaatteja, jotka vuodesta toiseen ku settavat ihmisiä, ihan vain huvikseen, koska ovat mitä ovat.
Eikä niitä harjaantuneita muiden tunteilla aikansa kuluksi leikkijöitä välttämättä tunnista hyväkään ihmistuntija, ennen kuin on myöhäistä ja uhri traumatioistuu häiriintyneen toimesta pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmillaan voi käydä näin.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f9f3a932-ac86-4955-a946-7d06580c3886
Nuo miehet, jotka tommoisilla palstoilla kommentoivat nolaavat ainoastaan itsensä. Tuommoisten idioottien mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.
Ei tullut mieleenkään laittaa kuvia deittisovellukseen muutama vuosi sitten. Ihana ihminen löytyi. Hänelläkään ei ollut kuvia. Muutamien viestien ja puhelujen jälkeen tavattiin. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus ja mahjd kumppanin tai yleisemmin seuran hakeminen avoimesti omilla kasvoilla, miksi se, että joku tunnistaa, että näin teet on oikeastaan niin karmeaa?
Moni mies ja varmasti nainen olisi loppuikänsä sinkku, jollei itse osoittasii aktiivisuuttaan. Suomessa kun välillä tuntuu, että vaikka sanotaan, että unelmien (nais)kumppaninsa vosi löytää ja kohdata missä vain niin todellsiuudessa taitanee olla tosin,
Syy ei ole missään me toossa, eikä feminismisssä tai naisten nirsoudessa, vaan jossain paljon syvemmällä (suomalaisessa)kulttuurissa. Aiankin, jos nuoruus alkaa olla takana päin, eikä omaa mahd kumppaniaan ole onnistunut löytämään sattumalta opiskelu tai töiden kautta, eikä ole ollut lähipiirissä ketään joka tietosiesti tai tahattomasti olsi onnitunut toimimaan amorina.
Niin? Ja mitä se kertoo kyseisestä käyttäjästä? Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jo varattu?
Vierailija kirjoitti:
Ja fakta on, että noissa pyörii seassa todella sairaita so siopaatteja, jotka vuodesta toiseen ku settavat ihmisiä, ihan vain huvikseen, koska ovat mitä ovat.
Eikä niitä harjaantuneita muiden tunteilla aikansa kuluksi leikkijöitä välttämättä tunnista hyväkään ihmistuntija, ennen kuin on myöhäistä ja uhri traumatioistuu häiriintyneen toimesta pahasti.
Tuo on totta. Mutta toisaalta sitä miettii, että jollei baarit ja yökerhot tms. paikat nappaa ja kiinnosta, niin mistä tavis mies tai nainen voi mutkattomimmin kuvitella tai edes harkita yritttävänsä kumppanin tai vaikka vain treffiseuralaien löytömistä. Viimeiseen 15 vuoteen kukaan ei ole pyytänyt minua treffeille, joten tiedän liiankin hyvin, että ainoa tapa on, että itse toimin vaan missä ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri ei tuon takia uskaltanut Tinderiin kun olevinaan kova naistenmies baarissa. Kuvallinen profiili löytyikin suomi24 treffit sivulta kun sieltä helppo jokaisen löytää. On sitten riittänyt Casanovasta juttua.
En välitä tippaakaan mitä jotkut törkypalstoilla pyörivät luuserit ajattelee mun profiilista, ei normaalit ihmiset tuollaisilla palstoilla pyöri. Mun profiilissa ei ole mitään hävettävää.