Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveyskeskuksessa mahdoton päästä gynelle,yksityiseen ei varaa. Onko tosiaan niin että lääkärissä käynti alkaa olla rikkaiden etuoikeus

Vierailija
06.12.2025 |

Ja köyhät saa kuolla?

Kommentit (286)

Vierailija
281/286 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käy työterveydessä.

Monien työpaikkojen työterveyssopimuksesta on rajattu pois naistentaudit. 

Vierailija
282/286 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislääkäri laittoi kyllä lähetteen erikoissairaanhoitoon, mutta se tuli seuraavana päivänä takaisin viestillä "mene takaisin perusterveydenhuoltoon". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/286 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mun 60v äidillä jolta oli kuukautiset jo loppuneet alkoi  tulla verta (käsitääkseni ei runssasti mutta jonkin verran kuitenkin). Sh puhelimessa oli sitä mieltä ettei tämä nyt ole lääkäriasia. Lopulta äiti sai kuitenkin ajan. Joku nuori mieslääkäri oli painellut mahaa ja määrännyt antamaan virtsanäytteen. Eikä muuta. Vuotoa tulee joskus vieläkin ja äitiparka vaan laittaa siteitä. Olen anellut menemään yksityiselle lääkärille. Ei mene kun kun mihinkään ei satu ja on niin kallista. No jaipa äiti henkiin jää kun täytti juuri 68.

Toivottavasti saat suostuteltua äitisi yksityiselle gynekologille tai edes toiselle yleilääkärille. Verinen vuoto vaihdevuosien jälkeen voi olla syövän oire.

Vierailija
284/286 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljää kertaa oon ollut leikkauksessa, oon päässyt

Vierailija
285/286 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärille yksityisesti. Kyllä alapään asiat hoituu terveyskeskuksessa ellei oo vakavampaa häikkää. 

Vierailija
286/286 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Etelä -Suomessa, niin mene Viroon tai Latviaan. Siellä edullisempaa. Ultraäänitutkimuksessa saattaa joskus  yleislääkäri nähdä paremmin kuin erikoislääkäri ilman ultraa.