Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakkaat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakaspalvelijalle?

Vierailija
06.06.2023 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisi tehnyt mieli selittää, että asiakaspalvelu on tarkoitus olla muutakin kuin rahastamista. Jätin selittämättä, kun se tuskin olisi edistänyt mitään.

Vierailija
2/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asikaspalvelijoille pitäisi selittää outoja asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan turhaan jonkin sentraalisantran on udella minun terveysasioitani. Varatkoon vaan sen ajan!!! Huolet kerron LÄÄKÄRILLENI

Vierailija
4/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin tullut välillä eteen tilanteita, että asiakaspalvelijalla on hyvin pintapuolinen tietämys siitä mitä hän on myymässä. Se on tavallaan vähän hassukin tilanne, kun saa asiakkaana selittää tuotteista myyjälle.

Vierailija
5/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että vaimoni on ulkomailla ja minun nyt vaan on saatava seksiä, nyt.

Enpä olis uskonut että palveluntarjoajalle tulee yllätyksenä että varatutkin heidän luonaan käy....

M40

Vierailija
6/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoa aina kehutaan asiantuntevast palvelusta. Itse viiniharrastajana olen huomannut, että todellisuudessa Alkossa on tosi pintapuolinen tietämys viineistä. Poikkeuksena muutamat harvinaiset myyjät, joita aihe kiinnostaa oikeasti.

Vierailija
7/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin tullut välillä eteen tilanteita, että asiakaspalvelijalla on hyvin pintapuolinen tietämys siitä mitä hän on myymässä. Se on tavallaan vähän hassukin tilanne, kun saa asiakkaana selittää tuotteista myyjälle.

Yritin varata aikaa autohuoltoon.

Ei onnistunut, aspa ei ymmärtänyt autojen huolloista mitään, vaikka toimi chatti otsikolla "varaa huoltoaikasi täältä!"

Tähän se on mennyt, kun aspana toimii nykyään random puhelinmyyjät, eikä alan oikeat työntekijät.

Vierailija
8/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainväliseltä, Suomessa toimivalta kiviaineksia myyvältä nettisivuilta olisin ostanut sepeliä.

Pomppasi ruutu esiin, "keskustele asiantuntijan kanssa!"

Kysyin sieltä että mitä eroa on 5-16 lajikkeella verrattuna 16-32?

Vastaus oli että "ei me saada täällä ottaa kantaa.."

Todellinen asiantuntijakeskustelu siis..

Vierailija
9/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olisi tehnyt mieli selittää, että asiakaspalvelu on tarkoitus olla muutakin kuin rahastamista. Jätin selittämättä, kun se tuskin olisi edistänyt mitään.

Ei se mitään olisi auttanut. Se yksittäinen asiakaspalvelija ei voi päättää kuinka paljon ja kyinka laadukasta palvelua asiakkaalle annetaan, työnantaja päättää.

Olen itse ollut puhelinpalvelussa missä toki oltiin ystävällisiä jne, mutta ei ollut lupa tehdä yhtään ylimääräistä liikettä asiakkaan hyväksi ja palveluun käytetyt sekunnitkin laskettiin. Koska vain siitä määritellystä palvelusta saatiin maksu.

Vierailija
10/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään olisi auttanut. Se yksittäinen asiakaspalvelija ei voi päättää kuinka paljon ja kyinka laadukasta palvelua asiakkaalle annetaan, työnantaja päättää.

Olen itse ollut puhelinpalvelussa missä toki oltiin ystävällisiä jne, mutta ei ollut lupa tehdä yhtään ylimääräistä liikettä asiakkaan hyväksi ja palveluun käytetyt sekunnitkin laskettiin. Koska vain siitä määritellystä palvelusta saatiin maksu.

Kaimsiellä puhelinpalvelussa kuiten osattiin se asia mitä palvelu koskee? Sehän se tärkein on. Oli sitten puhelinpalvelu tai myymäläpalvelu, niin aina, sen asiakkaan kohtaaman henkilön pitäisi tietää asiat paremmin kuin asiakas. Muutenhan koko palvelulta katoaa idea.

Vierailija
11/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaimsiellä puhelinpalvelussa kuiten osattiin se asia mitä palvelu koskee? Sehän se tärkein on. Oli sitten puhelinpalvelu tai myymäläpalvelu, niin aina, sen asiakkaan kohtaaman henkilön pitäisi tietää asiat paremmin kuin asiakas. Muutenhan koko palvelulta katoaa idea.

Tottakai, mutta asiakkaiden odotukset on välillä aika huikeita. Pitäisi tietää myös asian vierestä monta asiaa, myös naapurifirmojen asiat. Pitäisi pystyä antamaan kaikennäköisiä henkilökohtaisia tietoja joita vain joku viranomainen voi antaa vain asianosaiselle. Pitäisi pystyä saamaan kenet tahansa mistä tahansa langanpäähän. Psykologia tuntuu kaipaavan moni, mutta kun ei me olla.

Eikä esim pommiuhka saa aspaa toteuttamaan mahdottomia tai hänelle kuulumattomia asioita. Poliisit sillä pommiuhkauksella kyllä saa kylään kun nykyään kaikki nauhoitetaan.

Vierailija
12/23 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansainväliseltä, Suomessa toimivalta kiviaineksia myyvältä nettisivuilta olisin ostanut sepeliä.

Ehkä tuo asiantuntija arveli että pilailet? 😄 Ethän nyt tosissasi kysy, mikä noiden ero on? Vastaushan on jo ihan tuossa sun kysymyksessä: raekoko 5-16 on toki tietenkin pienempää kuin 16-32. 😄

Vierailija
13/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo asiantuntija arveli että pilailet? 😄 Ethän nyt tosissasi kysy, mikä noiden ero on? Vastaushan on jo ihan tuossa sun kysymyksessä: raekoko 5-16 on toki tietenkin pienempää kuin 16-32. 😄

Ei kysyvä tieltä eksy. Ei kaikki voi olla kaikkien alojen asiantuntijoita. Varmasti sinullakin on tiedoissa puutteita joiden alojen ihan perusasioista.

Eri

Vierailija
14/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa Starbucksilla työntekijä ei tuntenut sanaa 'cookie'.

Vierailija
15/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oudoin on ollut se tapaus, jolloin jouduin selittämään asiakaspalvelijalle, että en halua maksaa tyhjästä laatikosta, haluan kassalle mukaan myös laatikkoon kuuluvan sisällön tai siis oikeastaan varastosta avaamattomassa laatikossa olevan tuotteen. En ollut ostamassa esillä olevan tuotteen pakkausta, vaikka hän sitä minulle tyrkytti.

Vierailija
16/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollut aksentti tai ääntäminen kielimuurina.

Vierailija
17/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollut aksentti tai ääntäminen kielimuurina.

ihan hyvä teoria, mutta ei.

Vierailija
18/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ruokakaupan tiskillä parisataa grammaa tiettyä tuotetta. Myyjä alkoi huokailla, kuinka vaikeaa on arvioida grammamääriä ja että minun pitäisi ilmaista asia jotenkin muuten. Eihän se helppoa ole, mutta tähän asti olen käsittänyt sen olevan yleinen käytäntö.

Vierailija
19/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoa aina kehutaan asiantuntevast palvelusta. Itse viiniharrastajana olen huomannut, että todellisuudessa Alkossa on tosi pintapuolinen tietämys viineistä. Poikkeuksena muutamat harvinaiset myyjät, joita aihe kiinnostaa oikeasti.

Osaavat myydä matti meikäläiselle kelpo kyykkyviinin kanasalaatin tai pippuripihvin kanssa hörpittäväksi. Ei ne mistään samppanjan uudelleenkorkituksen ajankohdasta mitään ymmärrä.

Vierailija
20/23 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aspa ja minua suoraan sanottuna v-tuttaa asiakkaat, jotka ajattelevat että olen siellä heitä viihdyttämässä. Sori vaan, en ole, eikä minulle siitä makseta. Jos ei kelpaa niin ole hyvä ja mene muualle.