Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää menkö sairaana kauppoihin tai tilaisuuksiin

Vierailija
06.12.2025 |

Toivoisin että jokainen käyttäisi maalaisjärkeä nyt kun influenssa ja muut taudit leviää yskiminen ja käsien välityksellä. Olen itse monisairas ja herkästi saan kaikki taudit koska vastustuskyky on heikentynyt. 

Eilenkin kävin illalla kaupassa ja ihmiset räkii, yskii päin eikä hihaansa. 

Miksi edes mennä kauppaan tai konserttiin yskimään ja levittämään tauteja?

Julkinen terveydenhuolto on muutenkin hätää kärsimässä ja nyt teholla jo makaa potilaita. En halua olla seuraava. 

https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/5263845d-a107-404f-9b2b-4b0eca715f74

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parhaillaan influenssassa, mutta pakko se oli kaupassa käydä. Jotain ruokaa on sairaallakin oltava.

Vierailija
2/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen taas joku idiootti oli saapunut pitkän matkan bussiinkin sairastamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen parhaillaan influenssassa, mutta pakko se oli kaupassa käydä. Jotain ruokaa on sairaallakin oltava.

No minäkin osaan tilata ruokaa kun on pakko. Aina ei pääse jalkojen takia edes asunnosta ulos, silloin tilaan. On monta palvelua monilla tahoilla. Ei tarvitse tartuttaa koko kansaa? 

Vierailija
4/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista saa ruokaa tilaan usein prismasta tai woltilla k kaupasta. 

Vierailija
5/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ihmiset ruuhkailevat hulluna. Myös perjantaisin. Ei mitään rajaa. Ihan massoittain. Lapset illalla keskustassa ja ostarilla, ei aikuisia.

Vierailija
6/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhköh, sniff.

Kauppias

Vierailija
7/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten käytetään maskeja (FFP2) jos on pakko käydä ihmisten ilmoilla. On se kumma kun mitään ei haluta oppia koronapandemiasta, eikä kansanterveydellinen viestintäkään ole yhtään kehittynyt. Influenssa, korona ja monet muut virukset ovat ilmalevitteisiä! 

Vierailija
8/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tällä et mitään vaikuttaa voi, niin kannattaa muuttaa omaa toimintaa. Tilaa ruoat kotiin tai edes noutolaatikkoon.

Vierailija
9/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kylässä ei voi tilata.

Eli kauppaan lompsi.

Vierailija
10/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole muita läheisiä, paitsi iäkäs ja monisairas vanhempi ja vähävarainen, niin itse se on pakko sinne kauppaan mennä.

Olkaa onnellisia te, keillä on läheisiä hoitamaan kaupassakäynti puolestanne.

Vierailija
11/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten käytetään maskeja (FFP2) jos on pakko käydä ihmisten ilmoilla. On se kumma kun mitään ei haluta oppia koronapandemiasta, eikä kansanterveydellinen viestintäkään ole yhtään kehittynyt. Influenssa, korona ja monet muut virukset ovat ilmalevitteisiä! 

Ei oo varaa moisii  toimeentulotuesta mut ruokaa pakko saada

Vierailija
12/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sairaat lapset kotiin, ei mihinkään muualle !!! Mikä siinä on ettei räkänokkia voi jättää kotiin. Kaupanmyyjänä näitä näkee, räkä valuu ja suu auki yskivät, miksi näitä kauppaan tuodaan ? En minä kipeitä lapsia kauppaan raahannut 

Vierailija
13/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei yksikään kauppa toimita, joten paha tilata.

Vierailija
14/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge ne naurettavat ja turhat maskisi perseeseen.

Vierailija
15/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne ei yksikään kauppa toimita, joten paha tilata.

Noutolaatikko sitten. Parempi sekin, kuin kiertää kaupassa, jos on noin herkkä.

Vierailija
16/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle

Vierailija
17/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäkin osaan tilata ruokaa kun on pakko. Aina ei pääse jalkojen takia edes asunnosta ulos, silloin tilaan. On monta palvelua monilla tahoilla. Ei tarvitse tartuttaa koko kansaa? 

Asun maalla ja täällä on yksi ja ainoa kyläkauppa, eikä siellä ole kotiinkuljetusta. Lähin kotiinkuljetusta tarjoava kauppa on 60 km päässä. Joten kyllä, kävin kaupassa ihan itse. En kylläkään tartuttanut ketään ja vielä vähemmän sinua. 

Vierailija
18/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin influnssassa niin ruokahalu oli lähes nolla. Wolttaa/tilaa kaupan kotikuljetus tai pyydä jonkun käymään puolestasi kaupassa.

Vierailija
19/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle

Niin oletkin täysi pelle naurettavan kuonokoppasi kanssa.

Vierailija
20/81 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on vastustukyky alentunut. Influenssa voi olla pahempi mulla kuin terveillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän