Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Niin pidänkin ja mielellään jos Allu =tavallinen mies.
Olen tavallinen mies ja velkaantunut ja köyhä silti käyn töissä vaikka te incelit muuta helkatti väitettä luuserit ja seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en rumimmasta päästä ole mies mutta kaljuuntunut ja vähän yl ipainoa ja mahaa, velkaa 44 tuhatta, työssä vakituisesti käyn ja teen kaikkeni et velka lyhenisi ja yritän mennä eteenpäin, en urheile ei ole kavereita oikein, ei ole rahaa, mitä naiset olettaa ja vaatii?
Miehen, sinä et siitä sinttinä mitään tiedä.
No sinä nyt et saa koskaa naista jos olet mies, että onnea sullekkin täys luuseri
Vierailija kirjoitti:
Te ihmiskyrvät haukkujat, kattokaa peiliinne hemmetin luuserit.
Voi kun tämäkin ihmiskyrpä osoittaa oman vaimon väkeen päin.
Pitäs kunnolla lyödä turpaa tommosta inisijä haukkuja pelle incel miestä joka ei tiedä mistää mitää ja olettaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen mies ja velkaantunut ja köyhä silti käyn töissä vaikka te incelit muuta helkatti väitettä luuserit ja seurustelen.
Onko seurustelukumppanisi pieni vihreä alushousuja varasteleva tonttu?
Hitto tääl on sekopäitä ihmisiä, ja ihmis inceleitä ja kyrpiä. Ihmiset on kyllä mitä on ei voi muuta sanoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja hyvää jatkoa sullekki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en rumimmasta päästä ole mies mutta kaljuuntunut ja vähän yl ipainoa ja mahaa, velkaa 44 tuhatta, työssä vakituisesti käyn ja teen kaikkeni et velka lyhenisi ja yritän mennä eteenpäin, en urheile ei ole kavereita oikein, ei ole rahaa, mitä naiset olettaa ja vaatii?
No sinä nyt et saa koskaa naista jos olet mies, että onnea sullekkin täys luuseri
Saan molempia, joulukin saa ja uusivuosi. Mutta sinä allu et saa kuin turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla onnkin jo nainen, ole sä incel hiljaa sielä :D mene vaikka leipäjonoo hakemaa lihapullia
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on siis sun lääkärin aika tarkistaa sun lääkitystä. Muista, että vain otettu lääke auttaa.
Tai voi joku incel pelle tulla naaman eteen sanomaa ja haukkumaan jos uskaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on siis sun lääkärin aika tarkistaa sun lääkitystä. Muista, että vain otettu lääke auttaa.
Ehkä sun pitäs saada 10 psyykelääkettä ?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Dream on, Allu, dream on.
Ei naiset halua mitään kunnon miestä vaan viihdyttäjän. Moni nainen käyttää huumeita jolloin he haluavat huumeita käyttävän miehen eikä mitään kunnon miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla onnkin jo nainen, ole sä incel hiljaa sielä :D mene vaikka leipäjonoo hakemaa lihapullia
Ottaako kovinkin aivoon kun muut on kaapista ulkona ja saa säännöllisesti liha gullia mutta sinä et?
En onneksi välitä mitä minusta ajatellaan koska mulla on nainen, enkä tule koskaa välittämään incel pellejen työttömien luusereitten ininää ja vikinää
No voi voi. Mitäs olet ajatellut tehdä asialle?
Selaa red pill, selaa Pua materiaalii, käy salil, parturis.