Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sulla on alkoholiongelma, niin se on se syy. Hoida itsesi kuntoon.
Se ei ole ainoa syy. Ap on myös vähä-älyinen, mielenterveysongelmainen ja aggressiivinen.
Sori mutta mulla on jo tyttöystävä jolla on paljon rahaa ja työpaikka, että adios
Eli taas sä etsit pettämisseuraa. Sulla muka paljon rahaa ja silti velkaa täysin tyhjästä. :D
No ei mulla ole rahaa, hänellä on
Naiset on muka niin kouluttautuneita status naisia, kyllä teki kusette elämässä asianne ja velkaannutte ja tulee potkut töistä
Ei tavis nainenkaan kelpaa miehelle joten ihan sama juttu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saa rupsahtaa ja juoda alkoholia sori vaan.
Ja niin saat sinäkin kenenkään häiritsemättä. Painu helvettiin nyt.
Allu pitäis nylkeä ja täyttää Luonnontieteellisen museon apinavitriiniin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa kuitenkin 190 cm miehen ja olen pitempi, en ole täydellinen en todellakaa, mitä naiset oikein meinaa?
Me halutaankin kää pi öi tä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse jo 42v kunnon mies. Neitsyt ja ei kokemuksia naisista. Arvot kristilliset ja kunnossa. En syö lihaa, kun eläinten oikeudet kiinnostaa. Joskus huvittaa kun naiset valittaa miehistä. Olisi meitä kunnon miehiäkin ollut.
Ei sussa muuta kunnollisa ole kuin ruokavalio, eikä se riitä. Tyhmältä vaikutat, kuten Allukin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset oikein meinaa ei niitä kaikkia uramiehiä ole naisille?
Mitä vttua nainen miehellä tekee? Mistä sulla on tuo harhaluulo tullut.
Si-tä kut-su-taan e-vo-luu-ti-ok-si.
Miksi sinulla ei ole tavoitteita elämässä? Luulin että kaikilla on jotain..
Luonnonvalinnan kautta tapahtuva evoluutio on prosessi, joka voidaan päätellä kolmesta populaatioita koskevasta tosiasiasta: 1) morfologiaa, fysiologiaa ja käyttäytymistä määrittelevät piirteet vaihtelevat yksilöiden välillä, 2) eri piirteet antavat erisuuruiset eloonjäämisen ja lisääntymisen todennäköisyydet ja 3) piirteet voivat periytyä sukupolvelta toiselle. Näin ollen populaation jäsenet korvautuvat peräkkäisissä sukupolvissa jälkeläisillä, joiden vanhemmat olivat paremmin sopeutuneita selviytymään ja lisääntymään ympäristössä, jossa luonnonvalinta tapahtuu. Tämä prosessi tuottaa ja säilyttää piirteitä, jotka ovat näennäisesti sopeutuneita niiden suorittamiin toiminnallisiin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa kuitenkin 190 cm miehen ja olen pitempi, en ole täydellinen en todellakaa, mitä naiset oikein meinaa?
Mun mieheni on 173cm ja itse, naisena olen häntä pidempi. Hän ei ole edes rikas vaan pienituloinen. Mieti sitä.
No minä olen 194 cm luulisi että olisi vientiä?
Kun ei se ole pituudesta kiinni. Se on kiinni siitä, ettei ole mielenterveysongelmia ja että on hyvä ja lempeä luonne.
Jopa mielenterveysongelmiakin saa olla, kunhan on hyvä ja lempeä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en rumimmasta päästä ole mies mutta kaljuuntunut ja vähän yl ipainoa ja mahaa, velkaa 44 tuhatta, työssä vakituisesti käyn ja teen kaikkeni et velka lyhenisi ja yritän mennä eteenpäin, en urheile ei ole kavereita oikein, ei ole rahaa, mitä naiset olettaa ja vaatii?
Mitamitamita sina sanoa. Mina kaldari asua musta iso makara ja sada kuksautaa kun tehda mieli.
Sebastian tykkää sun makkarasta, Alan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies Suomessa on tällainen:
- koulutettu vähintään AMK-tasolla
- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa
- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?
- käy ulkomailla ainakin joskus
- on ystäviä
- ei ole alkoholiongelmaa
- on erilaisia mielenkinnon kohteita
Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.
Ei taida naisillakaan olla tällaista tasoa tarjota. Aika moni putoaa kelkasta jo amk:n ja auton omistamisen kohdalla. Puhumattakaan työpaikasta. Tuloilla ei mielestäni ole merkitystä. 3k kuukaudessa on aika vaativa tässä taloustilanteessa.
Ja mitä sitten? Ei kenenkään oke pakko homekyrpää sisäänsä päästää silti.
Fuck off.
Mulla ei ole mitään muuta ollutkaan kuin tavallisia suomalaisia miehiä. Vilkas ja viriili elämä, 6 monen vuoden suhdetta. Ihan. Kaikki. Tavallisia. Suomalaisia. Miehiä. Kuten suurimmalla osalla naisista. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei tee joka päivä samaa aloitusta siitä miten ei saa naista vauvapalstalle. Tavallinen mies ei valita vaan lähtee korjaamaan niitä asioita mitkä hänen elämässä on vinksallaan. Se sun elämä ei tule muuttumaan yhtään miksikään valittamalla. Joko hyväksyt asian tai sitten alat tekemään positiivisia muutoksia elämässäsi.
No niin alan tehdäkki mutta kyllä haluan juoda alkoholia.
Juo niin paljon että vikinä loppuu
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas useampi nainen joita tapailen ja harrastan seksiäkin. Olen 186/90, tienaan 100k vuodessa, olen supliikkimies ja siitä naiset tykkää. Saa nainen nauramaan niin saat itse.
Supliikkisaatana. Sä oot yli 70 v ja olit viimeksi 1950-luvulla naisen eli äitisi kanssa lavalla.
Kyllä mies saa rupsahtaa ja juoda alkoholia sori vaan.