Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Koska AP, eli siis Allu, ei ole todellakaan tavallinen. Kuten me kaikki palstanaiset ja Suomi24- naiset tiedamme. Allun maine on levinnyt niin, ettei naisesta kannata edes haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä kelpaa omalle naiselle semmosena ku on tälläsenä tavallisena miehenä, ei tarvi muuttua.
Heh, vain Allu tekee aloituksen siitä, kuinka ei kelpaa valehdellakseen vähän ajan päästä, että oma nainen on ollut jo vuosia :DDDDDDDDDD
Nykyään on vähän ihmeellistä. Jos nainen on mitoillaan ja näyttää joltakin, niin mikään ei kelpaa. Ennen ei ollut lainkaan lihavia naisia. Ruoka oli niin paljon huononpaa, ettei sitä kukaan syönyt liikaa. Mitä nämä nykyajan analyysi Annat ovat. Ennen vaatteet lensi nurkkaan toisinaan melko nopeasti. Ei aina muistanut nimeä kysyä. Naimisiin menoa ei sillain ajateltu, mutta kun vahinko tolskattiin niin sitten kyllä. Siinä piti monella parilla miettiä, millä tässä eletään. Mutta elettiin. Tiedän 50 vuotta kestäneitä liittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä kelpaa omalle naiselle semmosena ku on tälläsenä tavallisena miehenä, ei tarvi muuttua.
Heh, vain Allu tekee aloituksen siitä, kuinka ei kelpaa valehdellakseen vähän ajan päästä, että oma nainen on ollut jo vuosia :DDDDDDDDDD
Ei tarvi uskoa vedä incel luuseri kunnolla päähäs.
Vierailija kirjoitti:
Koska AP, eli siis Allu, ei ole todellakaan tavallinen. Kuten me kaikki palstanaiset ja Suomi24- naiset tiedamme. Allun maine on levinnyt niin, ettei naisesta kannata edes haaveilla.
Sori mutta mulla on jo oma nainen. Sä et taida koskaa löytää ketää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu. Et tule saamaan koskaan naista. Olet mielenvikainen, velkaantunut, agressiivinen ja hyvin, hyvin lapsellinen. Petihommista sinulla ei ole kokemusta. Olet lihava,ja kaljuuntunut. Katkera ja yksinkertainen.Yksi, YKSI ainoa nainen tapaili sinua kerran, 7 vuotta sitten, se Tiia, muistaakseni. Mutta seksiin saakka et ehtinyt.
Et osaa puhua naisille vaan odotat etta SINUA tultaisi kotoa hakemaan. Mene jo pois.
Sori mulla on oma nainen. Tuu sä sanomaa naama. Eteen luuseri incel haukkuja. Potkin sua naamaan ja hakkaan
Toivottavasti halvaannut sit ja syljen su. Haudalle sais oot tosi sairas
Vierailija kirjoitti:
Allu. Et tule saamaan koskaan naista. Olet mielenvikainen, velkaantunut, agressiivinen ja hyvin, hyvin lapsellinen. Petihommista sinulla ei ole kokemusta. Olet lihava,ja kaljuuntunut. Katkera ja yksinkertainen.Yksi, YKSI ainoa nainen tapaili sinua kerran, 7 vuotta sitten, se Tiia, muistaakseni. Mutta seksiin saakka et ehtinyt.
Et osaa puhua naisille vaan odotat etta SINUA tultaisi kotoa hakemaan. Mene jo pois.
Tuu sanoo naama etee niin tapellaan
Onneks menee ihan hyvin. Lenkkeilen enempi ja liikun ja on töitä ja hyvä nainen. Hakkais tommoset pellet incel luuserit
T. Allu
Ja taas raivarit. Ja taas kerran yksi syy mikset kelpaa. Olet todella inhottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se näkee minussa hyvät puolet kuten nämä sairaat työttömät luuserit inceli pellet haukkuu. Aina haukutaan onneks en välitä.
Sä olet saanut vaan siksi töitä, että Posti huolii kaikki töihin.
No kuule olen tehnyt vähä kaikenlaista muutaki hommia, mä nyt viihdyn Postissa, mitä se sulle kuuluu.
Olet kertonut meille etta Posti on AINUT duuni jossa olet koskaan ollut. Unohdat itsekkin valheesi.
Miljoonan kerran luuserit incel työttömät. Mua ei haittaa yhtää mitään mitä te musta ajattelette. Mul menee hyvin. Tulkaa naaman eteen haukkumaan katotaa sit?
Sori olen kelvannut jo. Vetäisin niin kovaa turpaan tommosia incel pellejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mulla on oma nainen. Tuu sä sanomaa naama. Eteen luuseri incel haukkuja. Potkin sua naamaan ja hakkaan
Ei ole. Lue nyt oma aloitksesi, pelle.
No mene tinderiin niin kyllä kelpaa. Ei kauaa tarvinnut yksin olla kun oli niin paljon naisia ettei ehdi puolienkaan kanssa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää palsta ole tässä, incel pellet senku jatkaa ja haukkuu ja ties mitä muuta kaikkee, samahan se aina, vauva palsta on tälläinen sekopäitten luusereitten työttömien haukkujien kerho tulee aina olemaan, adios.
Lopeta nyt se peukun vetäminen ja laita korkki kiinni!
Eikö Allulle voisi antaa ikuisuusbannit? Tämäkin ketju on täynnä vihapuhetta ja laittomia uhkauksia.
Noniin me kaikki naiset halutaan mies joka on 2m, huippu urheilija, lääkäri, astronautti, miljonääri, filmitähti, armeijan ylin ukko. Huom nämä vähintään täytyy olla.
Noin nyt tästä ei tarvitse enää tehdä aloituksia