Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse jo 42v kunnon mies. Neitsyt ja ei kokemuksia naisista. Arvot kristilliset ja kunnossa. En syö lihaa, kun eläinten oikeudet kiinnostaa. Joskus huvittaa kun naiset valittaa miehistä. Olisi meitä kunnon miehiäkin ollut.
Tuo ylemmyydentuntoinen asenne ei mitenkään viehätä.
Sinkkuna ei tarvii pieruja pidätellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, katkeruus on luotaantyöntävää, positiivisuus puoleensavetävää.
Samaten saamattomuus ei ole viehättävää. Se, että vain valitetaan, miten elämä (ja ne naiset) ovat epäreiluja sen sijaan, että keskityttäisiin muuttamaan omia elämän ongelmia, kertoo siitä, että mies ei halua ottaa vastuuta omasta elämästään vaan syyttää mieluummin muita. Sellainen mies sen sijaan, joka on naisten silmissä haluttava, on määrätietoinen ja tavoittelee niitä haluamiaan asioita valittamisen sijaan, olipa se sitten salilla käynti tai kouluttautuminen hyvään ammattiin.
Kieltämättä pitäis olla aikasta ihanan ihastuttava hurmuri, että sinkkuelämästä luopuisin. Taustaa, olen nuorehko mieleterveyseläkeläinen, tosin ihan suht kaunis ja hoikkakin nainen. Että hyvin epätodennäistä on tällainen löytää..
Vierailija kirjoitti:
En tajua en, ennen ku menin baariin nuorempana sai niin helpommin seuraakin, tuntuu että olen rumentunut tai rupsahtanut sitten.
Joo ei ne nuoret tytöt ole sinusta enää kiinnostuneita, etsi ikäistäsi seuraa niin voi onnistua. Alkoholi kyllä rumentaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei tee joka päivä samaa aloitusta siitä miten ei saa naista vauvapalstalle. Tavallinen mies ei valita vaan lähtee korjaamaan niitä asioita mitkä hänen elämässä on vinksallaan. Se sun elämä ei tule muuttumaan yhtään miksikään valittamalla. Joko hyväksyt asian tai sitten alat tekemään positiivisia muutoksia elämässäsi.
No niin alan tehdäkki mutta kyllä haluan juoda alkoholia.
No jos alkoholi on tärkeämpi kuin nainen, niin omapa on mokasi.
Mitä te niitä naisia kyttäätte? Vievät rahat ja mielenterveyden.
Vierailija kirjoitti:
En hitossa ymmärrä naisia
Opettele, vai etkö halua nähdä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä pitäis olla aikasta ihanan ihastuttava hurmuri, että sinkkuelämästä luopuisin. Taustaa, olen nuorehko mieleterveyseläkeläinen, tosin ihan suht kaunis ja hoikkakin nainen. Että hyvin epätodennäistä on tällainen löytää..
No ei hulluja jonoteta. Vaikka olis äitinsä mielestä nätti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas useampi nainen joita tapailen ja harrastan seksiäkin. Olen 186/90, tienaan 100k vuodessa, olen supliikkimies ja siitä naiset tykkää. Saa nainen nauramaan niin saat itse.
" Haaveet, kaikki turhat haaveet....🎤🎼🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua en, ennen ku menin baariin nuorempana sai niin helpommin seuraakin, tuntuu että olen rumentunut tai rupsahtanut sitten.
Joo ei ne nuoret tytöt ole sinusta enää kiinnostuneita, etsi ikäistäsi seuraa niin voi onnistua. Alkoholi kyllä rumentaa myös.
Setämies nuorten baarissa on lähinnä oksettava. Ei puutu kuin ase taskusta, ja työpaikka Arkadianmäeltä.
Keitä ne tavisnaisten miehet sitten ovat, ap?
Kertokaas nyt sitten, millainen tämä myyttinen "tavallinen mies" oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en rumimmasta päästä ole mies mutta kaljuuntunut ja vähän yl ipainoa ja mahaa, velkaa 44 tuhatta, työssä vakituisesti käyn ja teen kaikkeni et velka lyhenisi ja yritän mennä eteenpäin, en urheile ei ole kavereita oikein, ei ole rahaa, mitä naiset olettaa ja vaatii?
LAIHDUTA!
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies Suomessa on tällainen:
- koulutettu vähintään AMK-tasolla
- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa
- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?
- käy ulkomailla ainakin joskus
- on ystäviä
- ei ole alkoholiongelmaa
- on erilaisia mielenkinnon kohteita
Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.
Tavallinen mies voi olla ihan amiksen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
No jos sulla on alkoholiongelma, niin se on se syy. Hoida itsesi kuntoon.
Se ei ole ainoa syy. Ap on myös vähä-älyinen, mielenterveysongelmainen ja aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies Suomessa on tällainen:
- koulutettu vähintään AMK-tasolla
- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa
- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?
- käy ulkomailla ainakin joskus
- on ystäviä
- ei ole alkoholiongelmaa
- on erilaisia mielenkinnon kohteita
Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.
Minä olen aika lailla tuollainen paitsi olen akateeminen ja bruttopalkka lähempänä 5k€ kuussa. Toisaalta en omista autoa ja kuljen julkisilla. Eipä ole silti naisia kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ainoa syy. Ap on myös vähä-älyinen, mielenterveysongelmainen ja aggressiivinen.
Sori mutta mulla on jo tyttöystävä jolla on paljon rahaa ja työpaikka, että adios
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mulla on jo tyttöystävä jolla on paljon rahaa ja työpaikka, että adios
Eli taas sä etsit pettämisseuraa. Sulla muka paljon rahaa ja silti velkaa täysin tyhjästä. :D