Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa kuitenkin 190 cm miehen ja olen pitempi, en ole täydellinen en todellakaa, mitä naiset oikein meinaa?
Mun mieheni on 173cm ja itse, naisena olen häntä pidempi. Hän ei ole edes rikas vaan pienituloinen. Mieti sitä.
No minä olen 194 cm luulisi että olisi vientiä?
Kun ei se ole pituudesta kiinni. Se on kiinni siitä, ettei ole mielenterveysongelmia ja että on hyvä ja lempeä luonne.
No mulla on harrastuksia liikun ja kuntosalille pitäisi mennä, olen saanut niihin apua ja lääkityksen.
Pelkkä lääkitys ei auta, tarvitset myös terapiaa mt-ongelmiisi.
Terapia ei auta jos puuttuu kyky kohdata tilanteensa realistisesti. Ja halu etsiä uusia näkökulmia ja lähestymistapoja siihen todellisuuteen.
Siihen taitaa olla vielä matkaa, mutta toiv joku päivä aloittajalla on siihen valmius ja halu. Sitä odotellessa, toivotan pitkää pinnaa ja kovaa päätä joka kestää toistuvan seinään hakkaamisen.
Muistetaan nyt, että Allu on jo aiemmin käynyt terapiassa. Se päättyi Allulle asetettuun lähestymiskieltoon.
Esim. Helsingin kaupunginmuseo on ilmainen, sinne voi kuka tahansa mennä. Jokainen voi tehdä punnerruksia ja vatsalihaksia kotona. Suomessa korkeakoulutus on pääsääntöisesti maksutonta. Alkoholin käyttö on itsesi päätettävissä ja niitä ystäviä saa kun on kiva ihminen ja on itse aktiivinen tämän suhteen.
Tavallinen mies ei tee joka päivä samaa aloitusta siitä miten ei saa naista vauvapalstalle. Tavallinen mies ei valita vaan lähtee korjaamaan niitä asioita mitkä hänen elämässä on vinksallaan. Se sun elämä ei tule muuttumaan yhtään miksikään valittamalla. Joko hyväksyt asian tai sitten alat tekemään positiivisia muutoksia elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei tee joka päivä samaa aloitusta siitä miten ei saa naista vauvapalstalle. Tavallinen mies ei valita vaan lähtee korjaamaan niitä asioita mitkä hänen elämässä on vinksallaan. Se sun elämä ei tule muuttumaan yhtään miksikään valittamalla. Joko hyväksyt asian tai sitten alat tekemään positiivisia muutoksia elämässäsi.
No niin alan tehdäkki mutta kyllä haluan juoda alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies Suomessa on tällainen:
- koulutettu vähintään AMK-tasolla
- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa
- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?
- käy ulkomailla ainakin joskus
- on ystäviä
- ei ole alkoholiongelmaa
- on erilaisia mielenkinnon kohteita
Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.
Ei taida naisillakaan olla tällaista tasoa tarjota. Aika moni putoaa kelkasta jo amk:n ja auton omistamisen kohdalla. Puhumattakaan työpaikasta. Tuloilla ei mielestäni ole merkitystä. 3k kuukaudessa on aika vaativa tässä taloustilanteessa.
Ei ole lähelläkää noin hyvää palkkaa
Mulla taas useampi nainen joita tapailen ja harrastan seksiäkin. Olen 186/90, tienaan 100k vuodessa, olen supliikkimies ja siitä naiset tykkää. Saa nainen nauramaan niin saat itse.
Kyllä minulle kelpaisi, mutta valitettavasti en voi ottaa toista
Edelleen mulla menee ihan hyvin tulot on noussu on lisätuloja, velka lyhenee miten lyhenee, en voi nyt sille mitää olan kierteessä mussa on mulla silti rahaa et pärjään ja voin käydä välillä ulkona ostaakki jotain pientä, alkoholia nyt juon 2 kertaa tai joka viikko mitä sitten, pukeudun siististi ja olen pitkä ja käyn parturissa käytän hajusteita, en ymmärrä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt maksamaan 40 tonnin velan muutamas vuodes se on mahdotonta ja tykkään juoda alkoholia jos ei naiset siitä tykkää antaa olla
Naiset ei halua minkäänlaisia miehiä, pitäkää mlkkunne.
Mitä harrastuksia sulla on? Kuntosali ei ole harrastus jos siellä ei käy vaan ainoastaan aikoo käyidä.