Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en huoli naista joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä.
Naisena en huoli miestä joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä, esim. sinua.
Tätä sitten aina jaksan ihmetellä, kun naisten on pakko mennä henkilökohtaisuuksiin. Ylläoleva mieskään ei tästä naisesta sanonut mitään ja puhui yleisesti tietynlaisista naisista, mutta tämä nainen jostain syystä veti herneet nenään ja päätti loukata henkilökohtaisesti. Miksi? Onko hän ärsyttävä, tyhmä ja epäkiihottava nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten valitat, jos kerran tiedät millaiset miehet naisille kelpaisivat, ja kuitenkin haluaisit naisten seuraa? Ei muuta kuin alat sellaiseksi mieheksi, jonka tiedät kelpaavan!
Olen jo kelvannut naiselle se riittää.
t. allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en huoli miestä joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä, esim. sinua.
Miehenä en huoli naista joka on liian rikas varakas koulutettu ja fiksu ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais kunnolla pätkästä turpaan tommosia ääliöitä
Miksi olet täällä? Sinullahan on se koulutettu nainen ja kaikki muutkin asiat hyvin.
Niin totta ei tässä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
ole nyt Allu jo hiljaa. Nolaat vain itsesi entistä pahemmin.
Mullapas onkin nainen sulla ei ole luuseri mitään
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kukaan ei ole täydellinen ja toiset tekee virheitä hemmetin apina hemmetin säälittävä pelle haukkuja pelle, mene hakemaa luuseri töitä tai sut pitäs suoraa hakata
Et sä vinkuva vässykkä ketään hakkaa, vähän kun sua naamalle läpsäsee niin alat vollottamaan ihan kun sillon lapsena teit ja mekkoon pukeuduit.. vässykkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en huoli naista joka on liian rikas varakas koulutettu ja fiksu ei ole mitään yhteistä.
Mitä eroa on rikkaalla ja varakkaalla? Koulutettu ei välttämättä ole kumpaakaan. Akateeminen tutkinto ei takaa hyväpalkkaista työtä.
Koulutettu ei myöskään välttämättä ole fiksu eikä fiksu ole aina koulutettu, mutta sinä olet niin saatanan tyhmä että kaikki ovat älykkäämpiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat sulla on housussa, siinä kaikki. Ja en kai minä heteronaisena mitään naista kaipaakaan.
No mulle se on se ja sama. Itse en kelpuuta ketään naista. Haluan nauttia elämästä yksin 👍
En tiedä, mitä aloittaja hakee. Kyllä se tavallinen mies kelpaa, mutta usein tavalliselle miehelle ei kelpaa samanlainen nainen vaan parikymmentä vuotta nuorempi, jolta saa pakit. Ja taas sitten haukutaan prinsessoiksi tai nirppanokiksi. Köyhäkin kelpaa, jos hoitaa raha-asiansa kuitenkin. Työtönkin kelpaa, jos ei ole elämäntapa-lusmu, joita aina silloin tällöin tapaa. Komeakaan ei tarvitse olla, kunhan on puhdas ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä aloittaja hakee. Kyllä se tavallinen mies kelpaa, mutta usein tavalliselle miehelle ei kelpaa samanlainen nainen vaan parikymmentä vuotta nuorempi, jolta saa pakit. Ja taas sitten haukutaan prinsessoiksi tai nirppanokiksi. Köyhäkin kelpaa, jos hoitaa raha-asiansa kuitenkin. Työtönkin kelpaa, jos ei ole elämäntapa-lusmu, joita aina silloin tällöin tapaa. Komeakaan ei tarvitse olla, kunhan on puhdas ja siisti.
Jep kyllä varmasti kelpaa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat sulla on housussa, siinä kaikki. Ja en kai minä heteronaisena mitään naista kaipaakaan.
Ole sinä luuseri hiljaa sielä vaikka nainen oletkin
Vierailija kirjoitti:
Naisena en huoli tuollaista miestä, tietenkään.
Eiköhän nuo ole aivan jokaisella ihmisellä minimivaatimuksia, siihen päälle sitten tietysti paljon muutakin mieltymyksiä.
Itselle esim korkea älykkyys on huomattavan tärkeää, pelkkä ei-tyhmyys ei riitä. Huumorintaju, elämänhallinta, empasttisuus jne myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä luuseri hiljaa sielä vaikka nainen oletkin
Minä en keneltäkään aivokääpiöltä käskyjä ota vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten valitat, jos kerran tiedät millaiset miehet naisille kelpaisivat, ja kuitenkin haluaisit naisten seuraa? Ei muuta kuin alat sellaiseksi mieheksi, jonka tiedät kelpaavan!
Olen jo kelvannut naiselle se riittää
t. allu
Äidille siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kelvannut naiselle se riittää
t. allu
Äidille siis.
Niiinhän sä luulet, en nyt jaksa tätä keskustelua heido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo ole aivan jokaisella ihmisellä minimivaatimuksia, siihen päälle sitten tietysti paljon muutakin mieltymyksiä.
Itselle esim korkea älykkyys on huomattavan tärkeää, pelkkä ei-tyhmyys ei riitä. Huumorintaju, elämänhallinta, empasttisuus jne myös.
EI kiinnostais tippaakaa nainen joka on korkeasti koulutetu ja liian älykäs, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on rikkaalla ja varakkaalla? Koulutettu ei välttämättä ole kumpaakaan. Akateeminen tutkinto ei takaa hyväpalkkaista työtä.
Koulutettu ei myöskään välttämättä ole fiksu eikä fiksu ole aina koulutettu, mutta sinä olet niin saatanan tyhmä että kaikki ovat älykkäämpiä kuin sinä.
Sinä olet kehitysvammainen luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI kiinnostais tippaakaa nainen joka on korkeasti koulutetu ja liian älykäs, ei kiitos.
Hieno juttu, emme kumpikaan ole toisistamme kiinnostuneita. 😄