Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (536)

Vierailija
441/536 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no kyllä minäkin kelpasin ennen naisille vaikka join alkoholia ja olin velkaantunut, mutta nyt yhtäkkiä ei kelpaakkaan.

Ja äsken sulla oli koulutettu nainen..miten oletat et kukaan muu kuin täysin aivoton typerys sinut huolisi?

Mistä sä tommosta jauhat sekopää. Mulla on koulutettu nainen

Missäs se sun koulutettu naises sitten on?

Vierailija
442/536 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no kyllä minäkin kelpasin ennen naisille vaikka join alkoholia ja olin velkaantunut, mutta nyt yhtäkkiä ei kelpaakkaan.

Ja äsken sulla oli koulutettu nainen..miten oletat et kukaan muu kuin täysin aivoton typerys sinut huolisi?

Mistä sä tommosta jauhat sekopää. Mulla on koulutettu nainen

Missäs se sun koulutettu naises sitten on?

Se tekee paljon töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/536 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt jo minkä tason mies toi AP on? Onko edes kolmonen?

Vierailija
444/536 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä kenellekin on tavallinen mies. Minulle tavallinen mies on fiksu, siisti, korkeakoulutettu ja kiinnostunut edes osittain samoista asioista kuin minä (tiede, taide, kulttuuri, matkustelu ja hyvä ruoka). Ei tarvitse olla mikään adonis. Tällainen mies onkin löytynyt jo opiskeluaikoina, mutta jos olisin nyt sinkku, niin mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Mistä ihmeestä me edes puhuisimme, jos omat kiinnostuksenkohteet ovat yllämainitut ja miestä kiinnostaisi vaikka auton rassaaminen ja lähibaarissa istuminen?

Tavallisesta miehestä tuo on kaukana, oikea mies on semmoinen joka tekee remonttia.

Tämä kyseinen mies osaa kyllä tehdä remonttiakin kun on tarpeen, ja tekee vielä huomattavasti siistimpää jälkeä kuin moni ammattilainen. Onneksi ei kuitenkaan tarvitse kovin usein, koska inhoan remontin keskellä asumista. Viimeksi taisi rakentaa terassin mökille pari vuotta sitten. 

Vierailija
445/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naisen pitää olla kaunis, ei kelpaa ruma pullukka pieruverkkareissa

Miksi? Kun kerran itse olet ruma, pullaposkinen, lihava ja velkaantunut, etkä pidä itseäsi tai kämppääsi siistinä (tuon olet meille kertonut itse) niin miksi nainen ei voi olla juuri samanlainen kuin sinä? Täytyy tietysti muistaa että niitä rumia pullukoita pieruverkkareissaan ei kiinnosta kaltaisesi yksinkertainen mieslapsi. 

Vierailija
446/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tiedät ongelman muttet itsestäänselvää ratkaisua. Ei tullut sitten mieleen muuttua menestyväksi, hoikaksi ja hyväkuntoiseksi laatumieheksi?

Vierailija
447/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alkoholistia en kyllä huolisi ja se minulle  (ja jokaiselle muullekin naiselle) sallittakoon. Muuten olen sitä mieltä että haluan ensisijaisesti turvallisen ja kivan kumppanin, sellaisen joka ei ole ilkeä eikä manipuloiva, ei petä ja on kohtelee kunnioittavasti. Ja yhtenä vaatimuksena, että osaa käsitellä tunteitaan, jos on paha mieli niin sitä ei kaadeta muiden niskaan ja kiukutella, pidetä mykkäkoulua, lähdetä ovet paukkuen, vedetä hillittömiä perseitä ja mitä näitä nyt on. Tämä viimeisin vaatimus on osoittautunut hankalaksi.

Vierailija
448/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tiedät ongelman muttet itsestäänselvää ratkaisua. Ei tullut sitten mieleen muuttua menestyväksi, hoikaksi ja hyväkuntoiseksi laatumieheksi?

Oletko itse sitten sellainen komea chad ja menestynyt?

Vierailija
449/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kun kerran itse olet ruma, pullaposkinen, lihava ja velkaantunut, etkä pidä itseäsi tai kämppääsi siistinä (tuon olet meille kertonut itse) niin miksi nainen ei voi olla juuri samanlainen kuin sinä? Täytyy tietysti muistaa että niitä rumia pullukoita pieruverkkareissaan ei kiinnosta kaltaisesi yksinkertainen mieslapsi. 

Tietenkin koska en ole ruma ja mitä sitte jos on pieni kaljamaha ja pullaposket, velkaa on kaikilla, kyllä on siisti kämppä ja juuri siivoan ja lenkkeilen paljon, mulla on jo fiksu koulutettu nainen ja kaunis, mut sitähän te pellet ette usko

Vierailija
450/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin koska en ole ruma ja mitä sitte jos on pieni kaljamaha ja pullaposket, velkaa on kaikilla, kyllä on siisti kämppä ja juuri siivoan ja lenkkeilen paljon, mulla on jo fiksu koulutettu nainen ja kaunis, mut sitähän te pellet ette usko

Sinä olet varmaa hemmetin lihava oksettava ihminen kun haukut sielä, onneks mulla on kaunis ja fiksu nainen, enkä mene pumppaamaan rautaa tonne ulos

Vierailija
451/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta kukaan ei ole täydellinen ja toiset tekee virheitä hemmetin apina hemmetin säälittävä pelle haukkuja pelle, mene hakemaa luuseri töitä tai sut pitäs suoraa hakata

Vierailija
452/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te hemmetin luuserit jotka ette saa edes naista sielä vikisitte hitto

Vierailija
453/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi fiksu mies. Siis fiksu. Ei vi*tu löydy, ei kissojen eikä koirien kanssa. 

Vierailija
454/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei löydy ei ketään ei löydy pelkkää haukkujien kerho tämä vauva palsta on joo.

Vierailija
455/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nyt Allu jo hiljaa. Nolaat vain itsesi entistä pahemmin.

Vierailija
456/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei löydy ei ketään ei löydy pelkkää haukkujien kerho tämä vauva palsta on joo.

Ja silti valitset valittaa ja jatkaa monologejasi täällä.

Vierailija
457/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en huoli naista joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä. 

Vierailija
458/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais kunnolla pätkästä turpaan tommosia ääliöitä

Miksi olet täällä? Sinullahan on se koulutettu nainen ja kaikki muutkin asiat hyvin.

Vierailija
459/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en huoli naista joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä. 

Naisena en huoli miestä joka ei kiihota, on ärsyttävä tai on tyhmä, esim. sinua.

Vierailija
460/536 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole tavallinen mies. Hyvin kelpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan