Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (536)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kaikki miehet on älykkäitä eikä saisi olla edes kaljamahaa, hitto tääl on sairasta porukkaa
Mietippä mikä sairaus itselläsi on kun nostat tämän ketjun päivästä toiseen.
Varmaan pakkomielle kun teen näitä alotuksia, niin mitä sitte?
Pitäs vaan jotenkin ottaa niskasta kiinni ja vähä kiinnittää huomioo liikuntaan ja salille niin mahaki pienentyisi, naisetki paremmin kiinnostuis kun kerta niin se kaljamaha on naisille ongelma en sitä ymmärrä, koska naisetkin ovat lihavia
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla on fiksu koulutettu nainen jolla on rahaa,, hän on huolinut kaljamahaisen miehen sori joka on yksinkertainen näin se vaan on vaikka miten palstasekopäät jauhaa että valehtelen.
Eikö se riitä, että kelpaat tälle yhdelle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla on fiksu koulutettu nainen jolla on rahaa,, hän on huolinut kaljamahaisen miehen sori joka on yksinkertainen näin se vaan on vaikka miten palstasekopäät jauhaa että valehtelen.
Riittää mutta en tiedä
Nimenomaan tavallinen mies kelpaa <3
taviksen kanssa naimisissa
Se, joka sanoo ettei nykynaisille kelpaa, ei tiedosta sitä että se entisaikojen "kelpaaminen" ei suurilta osin ole perustunut naisen vapaaseen tahtoon vaan naisilla ei vain ole ollut sananvaltaa avioliittoihin. Kun nainen on täysin laillisesti voitu pakottaa naimisiin ja "parisuhteeseen" niin miehet ovat saaneet puolisot vaikka kaikki eivät olisi sitä mitenkään nykypäivän standardeilla itse "ansainneet". Naisten saatua (historian mittakaavassa) vasta hiljattain ihmisoikeuksia heillä on tullut mahdollisuus aidosti itse valita ollakko parisuhteessa kun taloudelliset ja yhteiskunnallinen suhtautuminen eivät enää edellytä parisuhdestatusta. Nyt tavallaan käy ilmi että naiset eivät kaikki halua lapsia tai parisuhdettakaan ja jos haluavat niin he eivät halua ehkä toistaa sitä mitä aiemmat sukupolvet ovat joutuneet tekemään eli luopumaan omista henkilökohtaisista haluista ja toiveista - puolison kanssa halutaan kokea ja tuntea jotain, olla rakastuneita ja ymmärtää toisia. Ja se jos mikä on todella vaikea asia tässä maailmassa; löytää henkilö johon aidosti rakastuu ja jonka kanssa haluaa jakaa elämäänsä. Kivoja ja kilttejä ihmisiä on, mutta kiltteys ja elämänhallinta kuuluu olla perusasetus ihmisessä, ne eivät vielä ole sellaisia persoonallisuuspiirteitä tai arvojakaan joihin parinvalinta perustuu.
Lopeta tuo jauhaminen siitä mielikuvitustyttöystävästä. Me kaikki tiedämme että se ei ole totta. Se saa sinusta vielä enemmän naurettavan luuserin.
Vierailija kirjoitti:
Joo no kyllä minäkin kelpasin ennen naisille vaikka join alkoholia ja olin velkaantunut, mutta nyt yhtäkkiä ei kelpaakkaan.
Ja äsken sulla oli koulutettu nainen..miten oletat et kukaan muu kuin täysin aivoton typerys sinut huolisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no kyllä minäkin kelpasin ennen naisille vaikka join alkoholia ja olin velkaantunut, mutta nyt yhtäkkiä ei kelpaakkaan.
Ja äsken sulla oli koulutettu nainen..miten oletat et kukaan muu kuin täysin aivoton typerys sinut huolisi?
Mistä sä tommosta jauhat sekopää. Mulla on koulutettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo jauhaminen siitä mielikuvitustyttöystävästä. Me kaikki tiedämme että se ei ole totta. Se saa sinusta vielä enemmän naurettavan luuserin.
Tulkaa vaikka kattomaan. Olet todella äälil typerys ollut jo vuosia nainen
Kyllä tavis mies duunari kelpaa kaljamahalla tavis naisille.
Miehiltä ei saa näköjään mitään vaatia, naisten täytyy tietenkin olla missin näköisiä.
Joo todellakin pidämme tunkkimme, ei kiinnosta ottaa kaltaistasi kivirekeä harmikseni. Olen täysin onnellinen ilman mitään mies elukkaa.
Tottakai naisen pitää olla kaunis, ei kelpaa ruma pullukka pieruverkkareissa
Kyl mulle silti kelpaa vaikka pyöree mahakas tavis nainen jos on nätti ja pitää itsestään huolta, toki heille ei kelpaa velkaantunut kaljamahainen mies kun he haluavat komeaa adonista jolla on rahaa hohhoijaa kaikki tuntuu olevan kiinni rahasta ja koulutuksesta naisille, pitäkää tunkkinne
Pitäkää tunkkinne nirsot naiset etsikää se komea chad ei teille muut kelpaakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka sanoo ettei nykynaisille kelpaa, ei tiedosta sitä että se entisaikojen "kelpaaminen" ei suurilta osin ole perustunut naisen vapaaseen tahtoon vaan naisilla ei vain ole ollut sananvaltaa avioliittoihin. Kun nainen on täysin laillisesti voitu pakottaa naimisiin ja "parisuhteeseen" niin miehet ovat saaneet puolisot vaikka kaikki eivät olisi sitä mitenkään nykypäivän standardeilla itse "ansainneet". Naisten saatua (historian mittakaavassa) vasta hiljattain ihmisoikeuksia heillä on tullut mahdollisuus aidosti itse valita ollakko parisuhteessa kun taloudelliset ja yhteiskunnallinen suhtautuminen eivät enää edellytä parisuhdestatusta. Nyt tavallaan käy ilmi että naiset eivät kaikki halua lapsia tai parisuhdettakaan ja jos haluavat niin he eivät halua ehkä toistaa sitä mitä aiemmat sukupolvet ovat joutuneet tekemään eli luopumaan omista henkilökohtaisista haluista ja toiveista - puolison kanssa halutaan kokea ja tuntea jotain, olla rakastuneita ja ymmä
Sössön sössön. Sinä et tiedä niistä ajoista hevon helvettiä.
Tänää näki että vain kauniit hoikat naiset heille kelpaa komea mies, ei kelpaa kaljamahainen mies jolla on 40 tonnia velkaa tyhmyydestä ja on hieman erilainen kun muut, ei kait sille voi mitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää mutta en tiedä
Et tiedä?? Siis että miten kauan jaksat puhallettavaa nukkeasi??
Mä en ole edelleenkää vammainen vaikka niin musta ajatellaan se ei tee sitä miksen kelpaisi kellekkään mitä ihmettä, en ymmärrä mitä ihmiset olettaa ja luulee, olen enennenkin sitäpaitsi seurustellut.