Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (541)
No mikä kenellekin on tavallinen mies. Minulle tavallinen mies on fiksu, siisti, korkeakoulutettu ja kiinnostunut edes osittain samoista asioista kuin minä (tiede, taide, kulttuuri, matkustelu ja hyvä ruoka). Ei tarvitse olla mikään adonis. Tällainen mies onkin löytynyt jo opiskeluaikoina, mutta jos olisin nyt sinkku, niin mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Mistä ihmeestä me edes puhuisimme, jos omat kiinnostuksenkohteet ovat yllämainitut ja miestä kiinnostaisi vaikka auton rassaaminen ja lähibaarissa istuminen?
Määrittele eka se nainen jolle se tavallinen mies ei kelpaa?
Taso 3:n mies ei voi saada sitä 10:n naista.. kannattaa ottaa se tavallinen oman tasosi nainen eli 0-1 tasolta..
Vierailija kirjoitti:
Määrittele eka se nainen jolle se tavallinen mies ei kelpaa?
Taso 3:n mies ei voi saada sitä 10:n naista.. kannattaa ottaa se tavallinen oman tasosi nainen eli 0-1 tasolta..
En tarvi missiä vaikka niitä katselen, mutta miksi ottaa pahimmasta päästä kun en itse ole pahimmasta päästä oleva tavis mies lihava?
Vierailija kirjoitti:
Joo en voi kuule sille mitään et olen vähälahjainen silti mä en ole työtön luuseri 300 tuhatta työtöntä on ja mulla on hyvä palkka ja toinen työ ja hyvin menee.
Kannattaakin kerskua jollain paskaduunilla, kun muuten on heikkolahjainen ja persoonallisuushäiriöinen läski juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en voi kuule sille mitään et olen vähälahjainen silti mä en ole työtön luuseri 300 tuhatta työtöntä on ja mulla on hyvä palkka ja toinen työ ja hyvin menee.
Kannattaakin kerskua jollain paskaduunilla, kun muuten on heikkolahjainen ja persoonallisuushäiriöinen läski juoppo.
Unohdit mainita kaljuuntumisen.
Kaikki tapaamani miehet ovat tavallisia miehiä. En ymmärrä mitä ap oikein ajaa takaa. Mies voi olla tavallinen vaikka ei olisikaan pelivelkainen, kouluttamaton ja alkoholiongelmainen.
Tavallisella naisella ei ole alkoholiongelmaa, elämänhallinnan ongelmia tai ylimääräisiä velkoja. Elämä on turvallista ja rahan+ajan käyttöä on helppo suunnitella. Miksi hän tarvitsisi elämäänsä jonkun peräänkatsottavan? Hoivaviettiin toimii paremmin koira.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia juon ja se on mun juttu. Ei mua kiinnosta mitä musta ajatellaan luuserit. Mä haluan juoda.
Noista kolmesta lauseesta selviää, mikset kelpaa meille naisille
Vierailija kirjoitti:
Tavallisella naisella ei ole alkoholiongelmaa, elämänhallinnan ongelmia tai ylimääräisiä velkoja. Elämä on turvallista ja rahan+ajan käyttöä on helppo suunnitella. Miksi hän tarvitsisi elämäänsä jonkun peräänkatsottavan? Hoivaviettiin toimii paremmin koira.
Ei Allu halua parisuhdetta. Hän haluaa vain perseen jota panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu halua parisuhdetta. Hän haluaa vain perseen jota panna.
Allu ei taida edes ymmärtää mitä parisuhde tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
No mikä kenellekin on tavallinen mies. Minulle tavallinen mies on fiksu, siisti, korkeakoulutettu ja kiinnostunut edes osittain samoista asioista kuin minä (tiede, taide, kulttuuri, matkustelu ja hyvä ruoka). Ei tarvitse olla mikään adonis. Tällainen mies onkin löytynyt jo opiskeluaikoina, mutta jos olisin nyt sinkku, niin mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Mistä ihmeestä me edes puhuisimme, jos omat kiinnostuksenkohteet ovat yllämainitut ja miestä kiinnostaisi vaikka auton rassaaminen ja lähibaarissa istuminen?
Tavallisesta miehestä tuo on kaukana, oikea mies on semmoinen joka tekee remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesta miehestä tuo on kaukana, oikea mies on semmoinen joka tekee remonttia.
Molemmat ovat aivan tavallisia miehiä. Minun piireissäni nuo aiemman kuvaamat ovat niitä tavallisempia.
Nainen huijasi taas minua eilen hitto tommosia naiset on
Ei niitä koskaa tuu kiinnostamaan baarissakaan, vain ne omat kaverit. kaikki antaa pakkeja
Parempi unohtaa naiset vaan tästäpäivästä lähtien ja keksiä elämään muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia juon ja se on mun juttu. Ei mua kiinnosta mitä musta ajatellaan luuserit. Mä haluan juoda.
Noista kolmesta lauseesta selviää, mikset kelpaa meille naisille
Sitten en kelpaa asia on selvä
Vierailija kirjoitti:
No sitten en ole tavallinen.
Ei me haluta minkäänlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei me haluta minkäänlaista miestä.
Lepakot pois vauvapalstalta!
Toiset elää 100 eurolla kk ja ovat työttömiä. Mulla on rahaa ja paremmin asiat.