Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Allu oppinu uuden sanan, nyt viljelee sitä koko ajan. Itse tuntuu olevan se incel mies. Mutta eipä halua totuutta nähdä. Liitelee jossain pää pilvissä eläen jossain harhamaailmassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska AP, eli siis Allu, ei ole todellakaan tavallinen. Kuten me kaikki palstanaiset ja Suomi24- naiset tiedamme. Allun maine on levinnyt niin, ettei naisesta kannata edes haaveilla.
Sori mutta mulla on jo oma nainen. Sä et taida koskaa löytää ketää
Valehteleekin vielä. Ei ihme että sitä naista ei löydy. Valehteleva sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu. Et tule saamaan koskaan naista. Olet mielenvikainen, velkaantunut, agressiivinen ja hyvin, hyvin lapsellinen. Petihommista sinulla ei ole kokemusta. Olet lihava,ja kaljuuntunut. Katkera ja yksinkertainen.Yksi, YKSI ainoa nainen tapaili sinua kerran, 7 vuotta sitten, se Tiia, muistaakseni. Mutta seksiin saakka et ehtinyt.
Et osaa puhua naisille vaan odotat etta SINUA tultaisi kotoa hakemaan. Mene jo pois.
Tuu sanoo naama etee niin tapellaan
Naiset juoksee karkuun tuollaisia väkivaltahulluja.
Vierailija kirjoitti:
Mailalla suoraa päähän et halvaantuis pellet
Aivan sairasta, suljetulle osastolle kuuluisi! Ei tuollaisia hulluja kuuluisi vapaana pitää!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Allulle voisi antaa ikuisuusbannit? Tämäkin ketju on täynnä vihapuhetta ja laittomia uhkauksia.
Ei tällaiselle palstalle jossa ei tarvi tunnistautua mitenkään, voi antaa mitään banneja. Vaihtaa vain ip:n niin voi taas kirjoitella, ja toisaalta jos se bannattu ip sattuisi jollekin toiselle niin hän sitten ei tänne pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti komea ja pitkä mies
Pituudella ja komeudella ei tee yhtään mitään jos ei ole mukava ja vähintään kohtuullisen älykäs.
Tunge nyt se älykkyys sun hanuriin. Ihmiset onn nykyää työttömiä masentuneita ja diagnooseja on
Vähintään kohtuullisen älykkyys on kyllä ehkäpä kaikkein tärkein asia pariutumisessat. Jos sitä ei ole niin vaikeaa ketään on löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on palstan naurettavin pelle. Ikisinkku, luuseri ja poikuuskin on tallella. Valehtelee, uhkailee, jankuttaa. Kultakimpale oikein meille naisille.
Nyt voisit hankkia lääkityksen olet sairas ihminen.
Mutta tottahan tuo on. Olet kaikkia noista asioista.
Ja lopeta tuo incelin hokeminen, vaikka onkin hienoa etta olet oppinut ihkauuden sanan; sen jankuttaminen on kuitenkin lapsellista.
Allu on 5-vuotiaan tasolla. Sen ikäisenä jankataan uusia sanoja toivoen että ne saisivat reaktion aikaan toisissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on palstan naurettavin pelle. Ikisinkku, luuseri ja poikuuskin on tallella. Valehtelee, uhkailee, jankuttaa. Kultakimpale oikein meille naisille.
Nyt voisit hankkia lääkityksen olet sairas ihminen.
Mutta tottahan tuo on. Olet kaikkia noista asioista.
Ja lopeta tuo incelin hokeminen, vaikka onkin hienoa etta olet oppinut ihkauuden sanan; sen jankuttaminen on kuitenkin lapsellista.
Allu on 5-vuotiaan tasolla. Sen ikäisenä jankataan uusia sanoja toivoen että ne saisivat reaktion aikaan toisissa ihmisissä.
Mitä saat kiksejä tuosta haukkumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ja komeudella ei tee yhtään mitään jos ei ole mukava ja vähintään kohtuullisen älykäs.
Tunge nyt se älykkyys sun hanuriin. Ihmiset onn nykyää työttömiä masentuneita ja diagnooseja on
Vähintään kohtuullisen älykkyys on kyllä ehkäpä kaikkein tärkein asia pariutumisessat. Jos sitä ei ole niin vaikeaa ketään on löytää.
Ei kyllä ole siitä kiinni. Ihmisillä on diagnooseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Jos ei ole älyä niin kukaan ei jaksa sun seuraa, paitsi toiset kehitysvammaisuuden rajamailla olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Jos ei ole älyä niin kukaan ei jaksa sun seuraa, paitsi toiset kehitysvammaisuuden rajamailla olevat.
Sori älä valehtele. Mulla on fiksu hyvä tuloinen nainen
Mikä se terapia-lähestymiskieltojuttu oli?
Vierailija kirjoitti:
Niin incel pellet kaikki ei ole täydellisiä. Ihmisissä on vikoja ettehän te sitä tajua. Potkia päähän pitäisi tai antaa kunnol turpaa. Nyt hiljenen heido.
Ikävä kuulla, että olet itsetuhoinen. Soita 112, ehkä saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Jos ei ole älyä niin kukaan ei jaksa sun seuraa, paitsi toiset kehitysvammaisuuden rajamail
Sori älä valehtele. Mulla on fiksu hyvä tuloinen nainen
Ei ole.
Oletko kiltti mies vai vinkupiippimies?
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeutat oman kurjan asenteesi häntä kohtaan? Mikä (tai kuka) sinulle on antanut oikeuden potkia häntä?
-eri
Pitää kai mennä baariin ettimään kireefarkkuista tavia pullukkaa
Sitten se on niin, että miehet joko kehittyy tai on ilman naista. Ei ole naisten tehtävä paapoa aikuisia miehiä. Ja naiset saa valita minkä miehen ottaa tai olla ottamatta ollenkaan.
Aah pullukka semmonen kaunis meikattu kireis farkuis pylly näkyy aah
Ja huomenna palaat taas jankuttamaan. Olet mieslapsi. Kakara.