Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (541)

Vierailija
281/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava isomahainen juon alkoholia kaljuuntunut ja veloissa entäs sitten?

Vierailija
282/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Allu on johon monissa viesteissä on viitattu? Eihän täällä kenenkään nimiä tiedetä.

Allu, eli ap, eli ketjun aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sitten,  et olet oksettava ja saa..nan tyhmä jankuttaja. Tiedät sen hyvin itsekin,jos mitään muuta et tajua.

Vierailija
284/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sitten,  et olet oksettava ja saa..nan tyhmä jankuttaja. Tiedät sen hyvin itsekin,jos mitään muuta et tajua.

Tule sanomaa naaman eteen niin lyön sua turpaan

Vierailija
285/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin idiootit incel pellet.

Vierailija
286/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta nyt ketjusta lukematta, ei se minulle merkitse mitään kuinka moni/harva mies olisi sellainen, jonka kanssa voisin miettiä parisuhdetta. 

Kun yksinolo on oikeasti mukavaa, niim ei ole mitään painetta löytää "joku". Sitten jos oikeasti tapaisi sen täysin itselleen sopivan, niin vertaisin lottovoittoon. Eli elämä rullaa ilmankin, mutta olisi uskomaton tuuri jos kohdalle osuisi.

Vierailija
287/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan miehenä myös seksiä.

Vierailija
288/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten on kyse muusta kuin sun liksasta ja työstä"

Tietenkin on. Liikaa hiuksia. Liian vähän hiuksia. Väärät vaatteet. "Luonne" (tän kuulemma "näkee"). Luonteen puute (kuulemma sekin "näkyy"). Lapsia (tääkin näkyy varmaan pikkuvarpaasta). Ei lapsia (tää näkyy siitä pikkuvarpaan kynnestä). Väärät harrastukset. Ei tarpeeksi harrastuksia.

Naiset on aina olleet sekaisin. Ovat vaan menneet entistä pahemmin sekaisin somen myötä. Onneksi sillä ei ole enää väliä. Oma mielenkiinto meni jo. Sekoilkoon keskenään.

Vierailija
289/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies Suomessa on tällainen:

- koulutettu vähintään AMK-tasolla

- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa 

- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?

- käy ulkomailla ainakin joskus 

- on ystäviä 

- ei ole alkoholiongelmaa

- on erilaisia mielenkinnon kohteita 

Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.

Ei taida naisillakaan olla tällaista tasoa tarjota. Aika moni putoaa kelkasta jo amk:n ja auton omistamisen kohdalla. Puhumattakaan työpaikasta. Tuloilla ei mielestäni ole merkitystä. 3k kuukaudessa on aika vaativa tässä taloustilanteessa.

Työttömiä on 300 000. Eivät kaikki heistä ole sinkkuja, ei vaan ole mahdollista :D

Vierailija
290/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Liikaa hiuksia. Liian vähän hiuksia. Väärät vaatteet. "Luonne" (tän kuulemma "näkee"). Luonteen puute (kuulemma sekin "näkyy"). Lapsia (tääkin näkyy varmaan pikkuvarpaasta). Ei lapsia (tää näkyy siitä pikkuvarpaan kynnestä). Väärät harrastukset. Ei tarpeeksi harrastuksia.

Naiset on aina olleet sekaisin. Ovat vaan menneet entistä pahemmin sekaisin somen myötä. Onneksi sillä ei ole enää väliä. Oma mielenkiinto meni jo. Sekoilkoon keskenään.

Olen sen huomannut naiset on muuttunut

Vierailija
291/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
292/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole muuttuneet. Ongelma on se, etta olet velkaantunut, laiska, ylipainoinen, kokematon IDIOOTTI. Me naiset emme kertakaikkiaan kiinnostu taikka sitten kiihotu laisestasi mieslapsesta. Koskaan. Mene pois, Allu.

Vierailija
293/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et saa, koska naisia ei kiinnosta. 

Vierailija
294/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko teille naisille sitten epätavallinen mies, esimerkisi CP-vammainen matematiikan tohtori?

Suhakza

Vierailija
295/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko teille naisille sitten epätavallinen mies, esimerkisi CP-vammainen matematiikan tohtori?

Suhakza

CP-cammainen kelpaa aivan mainiosti (tohtori tai ei) jos on mukava, kiltti, sivistynyt ja hauskaa seuraa. Plussana velattomuus, ei juopottele ja on mienkiinnonkohteita/harrastuksia. Eli aivan erilainen kuin AP Allu.

Vierailija
296/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole muuttuneet. Ongelma on se, etta olet velkaantunut, laiska, ylipainoinen, kokematon IDIOOTTI. Me naiset emme kertakaikkiaan kiinnostu taikka sitten kiihotu laisestasi mieslapsesta. Koskaan. Mene pois, Allu.

Kyllä te juurikin olette muuttunut, sori en oo laiska, käyn 2 työssä ja hyvin pyyhkii rahaakin on, no asia on selvä, onko kiva haukkua toista?

Vierailija
297/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhakza

CP-cammainen kelpaa aivan mainiosti (tohtori tai ei) jos on mukava, kiltti, sivistynyt ja hauskaa seuraa. Plussana velattomuus, ei juopottele ja on mienkiinnonkohteita/harrastuksia. Eli aivan erilainen kuin AP Allu.

Sori mutta mitä sitte jos ihminen on velkaantunut itse kyllä hoidan velkaani ja semmosta.

Vierailija
298/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et saa, koska naisia ei kiinnosta. 

Se on sitten selvä, mitä täsä ruikuttaa ja jankuttaa.

Vierailija
299/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tajuatko ihmiset tekee virheitä ja muuttuu ja lihoo, olet kyllä todella sairas nainen pysyn tollasista naisista kaukana ikuisesti

Vierailija
300/541 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä juuri ne syyt taas tuli niinkun aina ja aina, mies ei saa olla velkaantunut euroakaan, sivistynyt fiksu, ei saa olla laiska, syödä sipsejä, pitää käydä salilla ja pumpata rautaa kun adonis