Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Ihmettelen kyllä että naiset on niin hemmerin nirsoja ja vaativia. Itelle kelpais moniki nätti mukava tavis muodokas.
Eipä kyllä pidä yhtään paikkaansa. Minä löysin lasteni isän ysärin lopussa yökerhosta ja meillä oli pitkään tiukkaa taloudellisesti. Sittemmin mies eteni urallaan, mutta ei olisi ollut väliä vaikka ei olisi edennytkään.
Nykyinen avopuolisoni on ihan ok palkkainen duunari, ajaa ihan tavallisella autolla, meiltä ei puutu mitään, mutta ei tässä rahassakaan uida. Itse tienaan reilu 5500€/kk, mies tekee projektiluontoisesti töitä ja voi olla niiden välissä työttömänäkin joitain viikkoja.
Tuttavapiirissäni on ihan tavallisia miehiä ja naisia parisuhteissa, en jotenkaan pääse kärryille mistä tämä ap:n kuvitelma tulee. Onko se otettu jostain Instan kuvastosta, onko se jonkun pienen alueen juttu, en tajua.
Mitä omien ystävien kanssa on juteltu, tärkeintä on, että ihminen edes yrittää hakea niitä töitä, mielummin olisi työelämässä ja pystyy elättämään itsensä. En tunne ketään naista, joka olisi valinnut miehen rahojen vuoksi.
Riippuu missä piireissä pyörii. Myös käsite "tavallinen mies" voi tarkoittaa hyvin eri asioita eri ihmisillä. Esim suurimalle osalle naiselle "tavallinen mies" ei tarkoita 1980-luvun elämäntyyliin ja perherooleihin juuttunutta miestä. Kun taas moni mies elelee yhä siellä. Fiksu ja sivistynyt tavis kyllä kelpaa! Itselläkin on duunarimies.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä pidä yhtään paikkaansa. Minä löysin lasteni isän ysärin lopussa yökerhosta ja meillä oli pitkään tiukkaa taloudellisesti. Sittemmin mies eteni urallaan, mutta ei olisi ollut väliä vaikka ei olisi edennytkään.
Nykyinen avopuolisoni on ihan ok palkkainen duunari, ajaa ihan tavallisella autolla, meiltä ei puutu mitään, mutta ei tässä rahassakaan uida. Itse tienaan reilu 5500€/kk, mies tekee projektiluontoisesti töitä ja voi olla niiden välissä työttömänäkin joitain viikkoja.
Tuttavapiirissäni on ihan tavallisia miehiä ja naisia parisuhteissa, en jotenkaan pääse kärryille mistä tämä ap:n kuvitelma tulee. Onko se otettu jostain Instan kuvastosta, onko se jonkun pienen alueen juttu, en tajua.
Mitä omien ystävien kanssa on juteltu, tärkeintä on, että ihminen edes yrittää hakea niitä töitä, mielummin olisi työelämässä ja pystyy elättämään itsensä. En tunne ketään naista, joka ol
Itse olen tavallinen duunari ja ihan ok palkka. En vain kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä omien ystävien kanssa on juteltu, tärkeintä on, että ihminen edes yrittää hakea niitä töitä, mielummin olisi työelämässä ja pystyy elätt
Sitten on kyse muusta kuin sun liksasta ja työstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä omien ystävien kanssa on juteltu, tärkeintä on, että ihminen edes yrittää hakea niitä töit
Ilmeisesti on. Mulle kelpais tavallinen. Oman ikänen ja pyöreempiki.
Mikä tää Allu on johon monissa viesteissä on viitattu? Eihän täällä kenenkään nimiä tiedetä.
En minä ole nirso. Naiset ovat nirsoja. Nuorempana kelpasin helposti.
Joo ihan sama antaa ne naiset olla.
Miksi sä ap ihmettelet aina samoja juttuja päivästä toiseen? Sun mielenterveysongelmat karkoittaa naiset. Ei auta vaikka olet lääkityksellä. Hae jotain kaltaistasi mielenterveysongelmaista naista.
En ymmärrä naisia naiset eivät kysy mitää aina sama juttu. Ei heitä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap ihmettelet aina samoja juttuja päivästä toiseen? Sun mielenterveysongelmat karkoittaa naiset. Ei auta vaikka olet lääkityksellä. Hae jotain kaltaistasi mielenterveysongelmaista naista.
Ei kyl karkota. Mä kehun naisia ja oon kiva.
Naiset eivät halua jutella naisiin ei nykyää tutustu missään ei tunnu kukaa haluavan olla tekemisis
Hitto on ajat muuttunut mitä nuorena sai seksiä ja naista
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä että naiset on niin hemmerin nirsoja ja vaativia. Itelle kelpais moniki nätti mukava tavis muodokas.
Mutta kun itse et ole komea, mukava, tavis tai muodikas. Siksi et kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun itse et ole komea, mukava, tavis tai muodikas. Siksi et kelpaa.
No en varmaa ole komea. En ole ainut joka ei kelpaa. Laitan naisille viestejä mut ei ne vastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ap, mielihyvin me naiset pidämme tunkkimme. Sinä et ole mikään tavallinen, et edes kiltti, vaan pikemminkin naisia vihaava, naiset käyttöhyödykkeinä näkevä, mt-potilas, syrjäytynyt, elämäntapatyötön, sosiaalisesti kyvytön luuseri. Ne tavalliset, eikä edes kiltit ulise täällä ulisemasta päästyään naisia syytellen ja syyllistäen kaikesta, mikä elämässään kurjasti.
Aika naurettava valhe pidät mua työttömänä oletko sekaisin?
Olet sekaisin, kuin seinäkello, ja jokainen voi asian todeta ihan omista kommenteistasi.
Kuule ei paljo nappaa sun mielipitees ei koskaan:):) hanki lääkkeet.
Et näköjään tarpeeksi
On se kumma juttu kun lihavat miehet kelpaa kyllä kaljamahalla parisuhteeseen niin sepä se. Ihmettelen kyllä ja en ole edes lihava