Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt jaksa näitä inceleita. Heido.
Et jaksa itseäsi? Tiedätkö, että siihen on helppo ratkaisu...
Ihanko naiset on täydellisiä. Monet rumia lihavia crokseissa ja pieruverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen komea ja pitkä ja kohta tulee taas rahaa ja painan hikihatus duunia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen komea ja pitkä ja kohta tulee taas rahaa ja painan hikihatus duunia
Harhoissa on näköjään hyvä elää. Pidä toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhoissa on näköjään hyvä elää. Pidä toi.
Niin pidänkin. Luuletko et välitän tuntemattoman luuserin jauhamista? En tod.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs kunnolla lyödä turpaa tommosta inisijä haukkuja pelle incel miestä joka ei tiedä mistää mitää ja olettaa kaikkea.
Tällaisen sairaan väkivallan vuoksi sitä naista et löydä, Allu.
Naiselle ei ole turvallista olla lähelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs kunnolla lyödä turpaa tommosta inisijä haukkuja pelle incel miestä joka ei tiedä mistää mitää ja olettaa kaikkea.
Tällaisen sairaan väkivallan vuoksi sitä naista et löydä, Allu.
Naiselle ei ole turvallista olla lähelläsi.
Sori mutta jauha mitä jauhat mua ei kiinnosta tiedäks:)
Allu on palstan naurettavin pelle. Ikisinkku, luuseri ja poikuuskin on tallella. Valehtelee, uhkailee, jankuttaa. Kultakimpale oikein meille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Allu on palstan naurettavin pelle. Ikisinkku, luuseri ja poikuuskin on tallella. Valehtelee, uhkailee, jankuttaa. Kultakimpale oikein meille naisille.
Nyt voisit hankkia lääkityksen olet sairas ihminen.
Luuserit pellet ikisinkut rumat lihavat juopot velkaantuneet luuserit täälä ikityöttömät
Ulosotossa olevat incel pellet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottahan tuo on. Olet kaikkia noista asioista.
Ja lopeta tuo incelin hokeminen, vaikka onkin hienoa etta olet oppinut ihkauuden sanan; sen jankuttaminen on kuitenkin lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Luuserit pellet ikisinkut rumat lihavat juopot velkaantuneet luuserit täälä ikityöttömät
Miksi viihdyt palstalla? Miksi olet jumittunut tänne? Et saa täältä sitä mitä haluat. Vai saatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Allu kuvaili juuri Allun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä sitten?
Sitä sitten että ei tarvi haukkua incel luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki lääkitys sairas inceli!!!! En mee museoon! Mullapa on nainen! Eiku ei oo! Eiku olipas! Mullapa on 10 työpaikkaa en oo luuseri ! Tai siis 2! Siis 1! Tai nolla. Oon neitsyt! Tai siis on mulla ollut monta naista! Ainakin yksi niistä oli elävä, ehkä... Hakkaan teidät kaikki! Yhyyy miksi kukaan ei tykkää musta??? haistakaa paska Inceli luuserit!
Allu
Joo en jaksa enää heido. Keskityn tekee parempia asioita elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä kelpaa omalle naiselle semmosena ku on tälläsenä tavallisena miehenä, ei tarvi muuttua.
Heh, vain Allu tekee aloituksen siitä, kuinka ei kelpaa valehdellakseen vähän ajan päästä, että oma nainen on ollut jo vuosia :DDDDDDDDDD
Ei tarvi uskoa vedä incel luuseri kunnolla päähäs.
Raivohullu sekopää. Pelottava.
Homo haaveilee tuollaisesta?