Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto ihanko miehen pitäisi olla täydellinen ura mies. Oikeesti sairaita nää incel luuserit työttömät täälä on.
Sinä se täällä "incel luuseri" olet. Mene apukouluun ja ota lääkkeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto ihanko miehen pitäisi olla täydellinen ura mies. Oikeesti sairaita nää incel luuserit työttömät täälä on.
Sinä se täällä "incel luuseri" olet. Mene apukouluun ja ota lääkkeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Sori mulla on 2 työtä ja ne riittää mulle incel pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ap, mielihyvin me naiset pidämme tunkkimme. Sinä et ole mikään tavallinen, et edes kiltti, vaan pikemminkin naisia vihaava, naiset käyttöhyödykkeinä näkevä, mt-potilas, syrjäytynyt, elämäntapatyötön, sosiaalisesti kyvytön luuseri. Ne tavalliset, eikä edes kiltit ulise täällä ulisemasta päästyään naisia syytellen ja syyllistäen kaikesta, mikä elämässään kurjasti.
Aika naurettava valhe pidät mua työttömänä oletko sekaisin?
Olet sekaisin, kuin seinäkello, ja jokainen voi asian todeta ihan omista kommenteistasi.
Kuule ei paljo nappaa sun mielipitees ei koskaan:):) hanki lääkkeet.
Sinä olet enemmän lääkkeiden tarpeessa eikä terapiakaan olisi yhtään pahitteeksi. Voisit jotain selkeyttä saada tuohon katkeruuteesi ja työkalut tehdä asioille jotain eikä tarvitsisi joka käänteessä olla ulvomassa, kun naisille ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitustöitä ja mielikuvitustyttöystävä. Projisointia, harhoja ja väkivaltaisia mielitekoja. Nyt sinun kannattaa ihan oikeasti tarkistuttaa se lääkityksesi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vähän ihmeellistä. Jos nainen on mitoillaan ja näyttää joltakin, niin mikään ei kelpaa. Ennen ei ollut lainkaan lihavia naisia. Ruoka oli niin paljon huononpaa, ettei sitä kukaan syönyt liikaa. Mitä nämä nykyajan analyysi Annat ovat. Ennen vaatteet lensi nurkkaan toisinaan melko nopeasti. Ei aina muistanut nimeä kysyä. Naimisiin menoa ei sillain ajateltu, mutta kun vahinko tolskattiin niin sitten kyllä. Siinä piti monella parilla miettiä, millä tässä eletään. Mutta elettiin. Tiedän 50 vuotta kestäneitä liittoja.
Uuu aaa yyy wäää, hiljennytään nyt kaikki suremaan että sinä et saa enää irtopillua ja suominaiset on läskejä lehmiä. Ei mitään uutta auringon alla. Onneksi sinä ja muut suomimiehet olette rasvattomia, komeita, lihaksittaita Hunkseja, joita odottaisi pilluparatuisi Itä-Euroopassa tai Aasiassa, jos vain pystyisi, mutta kun ei pysty. Onneksi Wolt on keksitty teille!
Ei tarvii käydä museoissa, en halua mitään hippiä tai hirstoriafriikkiä.
Mä oon vaikka yksinkertainen ja velkaantunut mitä hiton väliä. Oon silti kelvannut naiselle tälläsenä ku olen
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii käydä museoissa, en halua mitään hippiä tai hirstoriafriikkiä.
Ok, valkoro.ska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ap, mielihyvin me naiset pidämme tunkkimme. Sinä et ole mikään tavallinen, et edes kiltti, vaan pikemminkin naisia vihaava, naiset käyttöhyödykkeinä näkevä, mt-potilas, syrjäytynyt, elämäntapatyötön, sosiaalisesti kyvytön luuseri. Ne tavalliset, eikä edes kiltit ulise täällä ulisemasta päästyään naisia syytellen ja syyllistäen kaikesta, mikä elämässään kurjasti.
Olet sekaisin, kuin seinäkello, ja jokainen voi asian todeta ihan omista kommenteistasi.
Sinä olet enemmän lääkkeiden tarpeessa eikä
Sori syön jo lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitustöitä ja mielikuvitustyttöystävä. Projisointia, harhoja ja väkivaltaisia mielitekoja. Nyt sinun kannattaa ihan oikeasti tarkistuttaa se lääkityksesi.
Kyllä sinä tarvitset pikaisesti lääkitystä olet sairas incel.
Jankuti jankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä huomaa. Kantsis tarkistaa se lääkitys ihan ammattilaisen kanssa. Ei vaikuta olevan ihan kohdallaan.
Onneks on nainen ja tulee paljo rahaaki ai että elämä menee hyvin
Luuserit incelit vois vaikka vetää kätee ei mua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten ruikutat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tiukkapeppusta farkkunaista pullukkaa tekis mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tiukkapeppusta farkkunaista pullukkaa tekis mieli
Eli olet pettäjäkin vielä. Hyh hyh, todellista val koroskaa
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vähän ihmeellistä. Jos nainen on mitoillaan ja näyttää joltakin, niin mikään ei kelpaa. Ennen ei ollut lainkaan lihavia naisia. Ruoka oli niin paljon huononpaa, ettei sitä kukaan syönyt liikaa. Mitä nämä nykyajan analyysi Annat ovat. Ennen vaatteet lensi nurkkaan toisinaan melko nopeasti. Ei aina muistanut nimeä kysyä. Naimisiin menoa ei sillain ajateltu, mutta kun vahinko tolskattiin niin sitten kyllä. Siinä piti monella parilla miettiä, millä tässä eletään. Mutta elettiin. Tiedän 50 vuotta kestäneitä liittoja.
OK, BOOMER
Ei nyt jaksa näitä inceleita. Heido.
Onneksi ei enää kiinnosta. Naiset saavat pysyäkin poissa elämästäni. Eivät ansaitse parempaa.