Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille

Vierailija
06.12.2025 |

Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäkää hakkaa naisia ja käytä huumeita, alkoholia juon ja käyn töissä mut ei mikää riitä naisille. Pitää olla koulutettu uramies?

Vierailija
22/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitossa ymmärrä naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa edes kirjoittamaan, ehkä sitten voitte kelvata. 

Vierailija
24/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpasi tavallinen mies. Mieheni on ylipainoinen mutta on laihduttanut. Tavallinen duunari raksamies on mutta nyt työtön koska rakennusalalla on lama. Mies oli telakalla töissä mutta ei pitkään. Mies on 50 v minä 48 v.

Vierailija
25/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijankutijankuti.

On se jännä kun sekä minulla että lähes jokaisella lähipiirissäni on ihan tavallinen mies, kaupoissa yms näkee jatkuvasti pariskuntia joissa on tavallinen mies.

Vierailija
26/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole mitään noista. On tavis duunari. Hyvin kelpaa mulle. Omaisuus, tulot yms. ei vaikuta parisuhteeseen.

Vierailija
27/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutijankutijankuti.

On se jännä kun sekä minulla että lähes jokaisella lähipiirissäni on ihan tavallinen mies, kaupoissa yms näkee jatkuvasti pariskuntia joissa on tavallinen mies.

Niinpä, sama täällä.

Vierailija
28/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivo-oksennuksissakin voi käyttää välimerkkejä, kiitos.

Vierailija
29/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS olet täällä marisemassa ja puhelemassa itseksesi.. voi luoja, kasva aikuiseksi (siis sillä henkisellä/psyykkisellä tasolla) ja jätä nuo incelideologian valheet pois.

Vierailija
30/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmäkää hakkaa naisia ja käytä huumeita, alkoholia juon ja käyn töissä mut ei mikää riitä naisille. Pitää olla koulutettu uramies?

Kuule, kaikki koulutetut eivät ole uramiehiä. Humanisteilla ei yleensä ole hyvä palkka, kaikilla ei edes vakituista työsuhdetta. Mutta heillä on jotain muuta. Mitä? Mietipä sitä.

Vierailija
31/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja TAAS olet täällä marisemassa ja puhelemassa itseksesi.. voi luoja, kasva aikuiseksi (siis sillä henkisellä/psyykkisellä tasolla) ja jätä nuo incelideologian valheet pois.

Jepulis, lähes jokainen viesti ketjussa on ap:n oma valitus siitä kun ei kelpaa, esiintyy monena eri miehenä.

Vierailija
32/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi sinä et ymmärrä.

Vierailija
33/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies Suomessa on tällainen:

- koulutettu vähintään AMK-tasolla

- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa 

- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?

- käy ulkomailla ainakin joskus 

- on ystäviä 

- ei ole alkoholiongelmaa

- on erilaisia mielenkinnon kohteita 

Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.

Vierailija
34/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en rumimmasta päästä ole mies mutta kaljuuntunut ja vähän yl ipainoa ja mahaa, velkaa 44 tuhatta, työssä vakituisesti käyn ja teen kaikkeni et velka lyhenisi ja yritän mennä eteenpäin, en urheile ei ole kavereita oikein, ei ole rahaa, mitä naiset olettaa ja vaatii?

Mitamitamita sina sanoa. Mina kaldari asua musta iso makara ja sada kuksautaa kun tehda mieli.

Vierailija
35/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään tunkkimme kiitos vaan :)

Itsenäisenä eteenpäin!

Vierailija
36/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua en, ennen ku menin baariin nuorempana sai niin helpommin seuraakin, tuntuu että olen rumentunut tai rupsahtanut sitten.

Niinhän sinä oletkin. Keski-ikäinen mies ei enää ole hyvännäköinen. Ja kun olet juonut parikymmentä vuotta etkä ole koskaan ollut älykäs, aivotoimintasi on jo melkoista mössöä.

Vierailija
37/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin moni sinuakaan ymmärtää

Vierailija
38/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kuitenkin 190 cm miehen ja olen pitempi, en ole täydellinen en todellakaa, mitä naiset oikein meinaa?

Mun mieheni on 173cm ja itse, naisena olen häntä pidempi. Hän ei ole edes rikas vaan pienituloinen. Mieti sitä.

No minä olen 194 cm luulisi että olisi vientiä?

Kun ei se ole pituudesta kiinni. Se on kiinni siitä, ettei ole mielenterveysongelmia ja että on hyvä ja lempeä luonne.

No mulla on harrastuksia liikun ja kuntosalille pitäisi mennä, olen saanut niihin apua ja lääkityksen. 

Pelkkä lääkitys ei auta, tarvitset myös terapiaa mt-ongelmiisi.

Vierailija
39/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, Allu osasi tarttua siihen yhteen keskusteluun jossa häneltä kysyttiin millaista kirjallisuutta hän lukee ja käykö hän esim. museoissa. Ihan vain vihjeenä että konserteissa, näyttelyissä tai kielikursseilla kun voisi tavata ns. kulttuuripilluja. Allu kauhistui.

Vierailija
40/45 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies Suomessa on tällainen:

- koulutettu vähintään AMK-tasolla

- työpaikka, josta saa noin 3t kuussa 

- omistaa kohtuullisen auton, vieläkö Toyota on #1.?

- käy ulkomailla ainakin joskus 

- on ystäviä 

- ei ole alkoholiongelmaa

- on erilaisia mielenkinnon kohteita 

Se, että AP:n kaltaiset vikisijät EIVÄT yllä edes sille tavallisen suomalaisen miehen tasolle, ei ole naisten vika. Tehkää jotain elämällenne. Siis ihan ITSE. Ei joku nainen voi teidän puolestanne sitä tehdä.

Ei taida naisillakaan olla tällaista tasoa tarjota. Aika moni putoaa kelkasta jo amk:n ja auton omistamisen kohdalla. Puhumattakaan työpaikasta. Tuloilla ei mielestäni ole merkitystä. 3k kuukaudessa on aika vaativa tässä taloustilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä