Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

💙 HyvÀÀ ItsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ 108v Suomi 💙

Vierailija
06.12.2025 |

Suuri KIITOS kaikille vielÀ elossa oleville ja myös jo edesmenneille veteraaneille uhrauksesta jonka aikanaan teitte!

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein itsenĂ€isyypĂ€ivĂ€ koskaan. Olin ennen ylpeĂ€ maastani mutta en enÀÀ. Kiitos persut ja kokoomus ettĂ€ tuhositte koko Suomen. Ei nouse lippu tankoon enÀÀ.  

Soini tuhosi Suomen pupulistisella sonnallaan. Joku Halla-aho ei olisi ikimaaailmassa pystynyt yksinÀÀn samaan.

NÀimpÀ. Kannatus lÀhti "pienen ihmisen" puolustamisesta ja "rötösherrojen" kuriin laittamisesta. Nyt ovat rötösherrojen kanssa hallituksessa kurittamassa pientÀ ihmistÀ ja kannatus pidetÀÀn korkealla kahtiajakoa lietsomalla. Oli vaikea kuvitella 20 vuotta sitten ettÀ ministeritason ihmiset halveksuu eri mieltÀ olevia kanssakansalaisiaan avoimesti.

KyllÀ kannatuksesta Soininkin aikaan puolet oli sitÀ, ettÀ se hyvÀksyi ainoana nasut puolueeseen ja valkopesi asiaa minkÀ pystyi.

Vierailija
102/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyhallituksen ja sen tuomien ilmiöiden myötĂ€ ajautunut jonkilaiseen identiteettikriisiin. Ennen suomalaisuus oli tĂ€rkeĂ€ osa minua ja olin ylpeĂ€ siitĂ€, mutta nykyisin tuntuu ettĂ€ minulla on ollut vÀÀrĂ€ kĂ€sitys suomalaisista ja suomalaisuudesta ja joudun rakentamaan identiteettiĂ€ni uusiksi. 

Tuntuu kuin olisi matto vedetty alta ja kaikki se mitĂ€ on tĂ€ssĂ€ maassa arvostanut on nyt poissa. Tilalla on vain kuva kansalaisilleen nauravasta Riikka Purrasta leikkulautoineen. Ylpeys omasta kotimaasta on haihtunut. Poissa on lausahdus; In Finland we have this thing called reilu meininki. Not anymore. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyhallituksen ja sen tuomien ilmiöiden myötĂ€ ajautunut jonkilaiseen identiteettikriisiin. Ennen suomalaisuus oli tĂ€rkeĂ€ osa minua ja olin ylpeĂ€ siitĂ€, mutta nykyisin tuntuu ettĂ€ minulla on ollut vÀÀrĂ€ kĂ€sitys suomalaisista ja suomalaisuudesta ja joudun rakentamaan identiteettiĂ€ni uusiksi. 

Tuntuu kuin olisi matto vedetty alta ja kaikki se mitĂ€ on tĂ€ssĂ€ maassa arvostanut on nyt poissa. Tilalla on vain kuva kansalaisilleen nauravasta Riikka Purrasta leikkulautoineen. Ylpeys omasta kotimaasta on haihtunut. Poissa on lausahdus; In Finland we have this thing called reilu meininki. Not anymore. 

NiinpĂ€! Ja jotenkin surettaa, ettĂ€ edelleen hallituspuolueiden kannatus on 40 prosenttia, eli tÀÀllĂ€ on paljon ihmisiĂ€, jotka tĂ€tĂ€ nykymenoa kannattavat. 

Vierailija
104/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€inhĂ€n se menee đŸ„łđŸ‘ŽđŸ»đŸ’œđŸ˜ł

Vierailija
105/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt oli koksujen keksimÀ lause ja siten ollut aina paskapuhetta.

Vierailija
106/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
107/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veteraanin iltahuudosta tulee mieleen isÀ, joka oli tÀpÀrÀsti pelastunut jatkosodan viime kahinoissa. Ja serkkuni, joka oli kuollut heinÀkuussa 1941 rintamalla saadun osuman seurauksena. HÀn ei ehtinyt tÀyttÀÀ kahtakymmentÀ vuotta.

HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ! Kiitos veteraanit!

Vierailija
108/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt oli koksujen keksimÀ lause ja siten ollut aina paskapuhetta.

No ei todellakaan ole. Eppujen SyrjÀn lausahdus dokkarissa Saimaa-ilmiö.

Vierailija
109/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein itsenĂ€isyypĂ€ivĂ€ koskaan. Olin ennen ylpeĂ€ maastani mutta en enÀÀ. Kiitos persut ja kokoomus ettĂ€ tuhositte koko Suomen. Ei nouse lippu tankoon enÀÀ.  

Soini tuhosi Suomen pupulistisella sonnallaan. Joku Halla-aho ei olisi ikimaaailmassa pystynyt yksinÀÀn samaan.

NÀimpÀ. Kannatus lÀhti "pienen ihmisen" puolustamisesta ja "rötösherrojen" kuriin laittamisesta. Nyt ovat rötösherrojen kanssa hallituksessa kurittamassa pientÀ ihmistÀ ja kannatus pidetÀÀn korkealla kahtiajakoa lietsomalla. Oli vaikea kuvitella 20 vuotta sitten ettÀ ministeritason ihmiset halveksuu eri mieltÀ olevia kanssakansalaisiaan avoimesti.

KyllÀ kannatuksesta Soininkin aikaan puolet oli sitÀ, ettÀ se hyvÀksyi ainoana nasut puolueeseen ja valkope

Halmeen töppöilyjen selittely oli jokseenkin irvokasta kuunneltavaa.

Vierailija
110/110 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ

satakahdeksan vuotiaalle

Suomelle

---------------

Ei anneta p1llun pilata

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi neljÀ kuusi