đ HyvÀÀ ItsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ 108v Suomi đ
Suuri KIITOS kaikille vielÀ elossa oleville ja myös jo edesmenneille veteraaneille uhrauksesta jonka aikanaan teitte!
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nykyhallituksen ja sen tuomien ilmiöiden myötÀ ajautunut jonkilaiseen identiteettikriisiin. Ennen suomalaisuus oli tÀrkeÀ osa minua ja olin ylpeÀ siitÀ, mutta nykyisin tuntuu ettÀ minulla on ollut vÀÀrÀ kÀsitys suomalaisista ja suomalaisuudesta ja joudun rakentamaan identiteettiÀni uusiksi.
Tuntuu kuin olisi matto vedetty alta ja kaikki se mitÀ on tÀssÀ maassa arvostanut on nyt poissa. Tilalla on vain kuva kansalaisilleen nauravasta Riikka Purrasta leikkulautoineen. Ylpeys omasta kotimaasta on haihtunut. Poissa on lausahdus; In Finland we have this thing called reilu meininki. Not anymore.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nykyhallituksen ja sen tuomien ilmiöiden myötÀ ajautunut jonkilaiseen identiteettikriisiin. Ennen suomalaisuus oli tÀrkeÀ osa minua ja olin ylpeÀ siitÀ, mutta nykyisin tuntuu ettÀ minulla on ollut vÀÀrÀ kÀsitys suomalaisista ja suomalaisuudesta ja joudun rakentamaan identiteettiÀni uusiksi.
Tuntuu kuin olisi matto vedetty alta ja kaikki se mitÀ on tÀssÀ maassa arvostanut on nyt poissa. Tilalla on vain kuva kansalaisilleen nauravasta Riikka Purrasta leikkulautoineen. Ylpeys omasta kotimaasta on haihtunut. Poissa on lausahdus; In Finland we have this thing called reilu meininki. Not anymore.
NiinpÀ! Ja jotenkin surettaa, ettÀ edelleen hallituspuolueiden kannatus on 40 prosenttia, eli tÀÀllÀ on paljon ihmisiÀ, jotka tÀtÀ nykymenoa kannattavat.
NĂ€inhĂ€n se menee đ„łđŽđ»đđł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nyt oli koksujen keksimÀ lause ja siten ollut aina paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Veteraanin iltahuudosta tulee mieleen isÀ, joka oli tÀpÀrÀsti pelastunut jatkosodan viime kahinoissa. Ja serkkuni, joka oli kuollut heinÀkuussa 1941 rintamalla saadun osuman seurauksena. HÀn ei ehtinyt tÀyttÀÀ kahtakymmentÀ vuotta.
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ! Kiitos veteraanit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nyt oli koksujen keksimÀ lause ja siten ollut aina paskapuhetta.
No ei todellakaan ole. Eppujen SyrjÀn lausahdus dokkarissa Saimaa-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkein itsenÀisyypÀivÀ koskaan. Olin ennen ylpeÀ maastani mutta en enÀÀ. Kiitos persut ja kokoomus ettÀ tuhositte koko Suomen. Ei nouse lippu tankoon enÀÀ.
Soini tuhosi Suomen pupulistisella sonnallaan. Joku Halla-aho ei olisi ikimaaailmassa pystynyt yksinÀÀn samaan.
NÀimpÀ. Kannatus lÀhti "pienen ihmisen" puolustamisesta ja "rötösherrojen" kuriin laittamisesta. Nyt ovat rötösherrojen kanssa hallituksessa kurittamassa pientÀ ihmistÀ ja kannatus pidetÀÀn korkealla kahtiajakoa lietsomalla. Oli vaikea kuvitella 20 vuotta sitten ettÀ ministeritason ihmiset halveksuu eri mieltÀ olevia kanssakansalaisiaan avoimesti.
KyllÀ kannatuksesta Soininkin aikaan puolet oli sitÀ, ettÀ se hyvÀksyi ainoana nasut puolueeseen ja valkope
Halmeen töppöilyjen selittely oli jokseenkin irvokasta kuunneltavaa.
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ
satakahdeksan vuotiaalle
Suomelle
---------------
Ei anneta p1llun pilata
KyllÀ kannatuksesta Soininkin aikaan puolet oli sitÀ, ettÀ se hyvÀksyi ainoana nasut puolueeseen ja valkopesi asiaa minkÀ pystyi.