Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

💙 Hyvää Itsenäisyyspäivää 108v Suomi 💙

Vierailija
06.12.2025 |

Suuri KIITOS kaikille vielä elossa oleville ja myös jo edesmenneille veteraaneille uhrauksesta jonka aikanaan teitte!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisikö tätä päivää ihan oikeasti juhlia? Miksi? Eduskunta ja hallitus täynnä vajaaälyisiä kansalaisiaan kiusaavia ääliöitä. Tästä maasta on tullut sairas. 🖕

Ei tässä hallitusta juhlita, vaan sitä että meillä on vapaus sanoa mitä ajatellaan ja ensi vaaleissa äänestää paremmin. Ei enää tunnu niin itsestäänselvältä kuin muutama vuosi sitten.

Hyvää itsenäisyyspäivää! 

Vierailija
62/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisikö tätä päivää ihan oikeasti juhlia? Miksi? Eduskunta ja hallitus täynnä vajaaälyisiä kansalaisiaan kiusaavia ääliöitä. Tästä maasta on tullut sairas. 🖕

Kyllä tätä vaan linnassa oikeasti juhlii varmaan edes tajuamatta maan todellista tilaa.

Toivottavasti saavat kaikki kamalan ruokamyrkytyksen ja ripuloivat alleen suorassa lähetyksessä. Oksettavaa touhua että siellä eliitti juhlii näyttävästi kansan laskuun ja ihmiset kotona syövät kynsiään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein itsenäisyypäivä koskaan. Olin ennen ylpeä maastani mutta en enää. Kiitos persut ja kokoomus että tuhositte koko Suomen. Ei nouse lippu tankoon enää.  

Soini tuhosi Suomen pupulistisella sonnallaan. Joku Halla-aho ei olisi ikimaaailmassa pystynyt yksinään samaan.

Näimpä. Kannatus lähti "pienen ihmisen" puolustamisesta ja "rötösherrojen" kuriin laittamisesta. Nyt ovat rötösherrojen kanssa hallituksessa kurittamassa pientä ihmistä ja kannatus pidetään korkealla kahtiajakoa lietsomalla. Oli vaikea kuvitella 20 vuotta sitten että ministeritason ihmiset halveksuu eri mieltä olevia kanssakansalaisiaan avoimesti.

Vierailija
64/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nykyhallituksen ja sen tuomien ilmiöiden myötä ajautunut jonkilaiseen identiteettikriisiin. Ennen suomalaisuus oli tärkeä osa minua ja olin ylpeä siitä, mutta nykyisin tuntuu että minulla on ollut väärä käsitys suomalaisista ja suomalaisuudesta ja joudun rakentamaan identiteettiäni uusiksi. 

65/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ja hyvää itsenäisyyspäivää teille kaikille!

Vierailija
66/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta että Soini oli "kansan mies"

Todellisuudessa hän oli yliopistossa kirjoittanut gradunsa aiheesta kuinka esiintyä kansan miehenä. Ja läpi meni.

Vierailija
67/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä vaan linnassa oikeasti juhlii varmaan edes tajuamatta maan todellista tilaa.

Toivottavasti saavat kaikki kamalan ruokamyrkytyksen ja ripuloivat alleen suorassa lähetyksessä. Oksettavaa touhua että siellä eliitti juhlii näyttävästi kansan laskuun ja ihmiset kotona syövät kynsiään. 

Nyt olisi naapurimalle hyvä hetki lipsauttaa pikku ohjus tuonne linnaan. Olisi kerrankin mielenkiintoista katsottavaa ja se kuuluisa leikkuulauta täynnä perkuujätettä.

Vierailija
68/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta että Soini oli "kansan mies"

Todellisuudessa hän oli yliopistossa kirjoittanut gradunsa aiheesta kuinka esiintyä kansan miehenä. Ja läpi meni.

Katolilainen eli korruptio ja nepotismi on niitä Soinille ominaisia juttuja. Ei kuulosta kovinkaan stereotyyppiseltä suomalaisuudelta.

Vierailija
69/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein itsenäisyypäivä koskaan. Olin ennen ylpeä maastani mutta en enää. Kiitos persut ja kokoomus että tuhositte koko Suomen. Ei nouse lippu tankoon enää.  

Soini tuhosi Suomen pupulistisella sonnallaan. Joku Halla-aho ei olisi ikimaaailmassa pystynyt yksinään samaan.

Näimpä. Kannatus lähti "pienen ihmisen" puolustamisesta ja "rötösherrojen" kuriin laittamisesta. Nyt ovat rötösherrojen kanssa hallituksessa kurittamassa pientä ihmistä ja kannatus pidetään korkealla kahtiajakoa lietsomalla. Oli vaikea kuvitella 20 vuotta sitten että ministeritason ihmiset halveksuu eri mieltä olevia kanssakansalaisiaan avoimesti.

Kyllä kannatuksesta Soininkin aikaan puolet oli sitä, että se hyväksyi ainoana nasut puolueeseen ja valkopesi asiaa minkä pystyi.

Vierailija
70/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyhallituksen ja sen tuomien ilmiöiden myötä ajautunut jonkilaiseen identiteettikriisiin. Ennen suomalaisuus oli tärkeä osa minua ja olin ylpeä siitä, mutta nykyisin tuntuu että minulla on ollut väärä käsitys suomalaisista ja suomalaisuudesta ja joudun rakentamaan identiteettiäni uusiksi. 

Tuntuu kuin olisi matto vedetty alta ja kaikki se mitä on tässä maassa arvostanut on nyt poissa. Tilalla on vain kuva kansalaisilleen nauravasta Riikka Purrasta leikkulautoineen. Ylpeys omasta kotimaasta on haihtunut. Poissa on lausahdus; In Finland we have this thing called reilu meininki. Not anymore. 

Vierailija
71/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin olisi matto vedetty alta ja kaikki se mitä on tässä maassa arvostanut on nyt poissa. Tilalla on vain kuva kansalaisilleen nauravasta Riikka Purrasta leikkulautoineen. Ylpeys omasta kotimaasta on haihtunut. Poissa on lausahdus; In Finland we have this thing called reilu meininki. Not anymore. 

Niinpä! Ja jotenkin surettaa, että edelleen hallituspuolueiden kannatus on 40 prosenttia, eli täällä on paljon ihmisiä, jotka tätä nykymenoa kannattavat. 

Vierailija
72/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt oli koksujen keksimä lause ja siten ollut aina paskapuhetta.

Vierailija
73/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
74/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veteraanin iltahuudosta tulee mieleen isä, joka oli täpärästi pelastunut jatkosodan viime kahinoissa. Ja serkkuni, joka oli kuollut heinäkuussa 1941 rintamalla saadun osuman seurauksena. Hän ei ehtinyt täyttää kahtakymmentä vuotta.

Hyvää itsenäisyyspäivää! Kiitos veteraanit!

Vierailija
75/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt oli koksujen keksimä lause ja siten ollut aina paskapuhetta.

No ei todellakaan ole. Eppujen Syrjän lausahdus dokkarissa Saimaa-ilmiö.

Vierailija
76/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatuksesta Soininkin aikaan puolet oli sitä, että se hyväksyi ainoana nasut puolueeseen ja valkope

Halmeen töppöilyjen selittely oli jokseenkin irvokasta kuunneltavaa.

Vierailija
77/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää itsenäisyyspäivää

satakahdeksan vuotiaalle

Suomelle

---------------

Ei anneta p1llun pilata

Vierailija
78/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode näköjään vaihtu kun yht'äkkiä hävisi kahdeksan viestiä epäaktiivisesta keskustelusta.

Vierailija
79/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

đź’™

Vierailija
80/80 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on meidän maa

Muut ovat vieraita täällä