Olisiko sinulla pokkaa mennä linnanjuhliin pimppimekossa?
Minä en kyllä ihan pienestä maksusta menisi itseäni nolaamaan tuollaisella tantulla (tanttu=mekko)
Kommentit (141)
Jäbä on nyt kunnolla triggeröitynyt tästä, onko jo 100s aloitus tänään :D
ota siitä vähän lisää:
(I)
(i)
(I)
Riippuu ihan siitä, miltä se näyttäisi minun päälläni.
Jos tulen diktaattoriksi, karkoitan kaikki pim sanaa käyttävät Romaniaan.
Mikäs persuja nyt niin vaginassa pelottaa? Ettekö oo ennen nähneet kun niin jankkaatte? 🤭
En mä haluaisi laittaa päälleni mitään noin kauheaa mekkoa. Nimestä viis. Tai no, en mä kyllä haluaisi laittaa päälleni muunkaanlaista mekkoa jonka nimi olisi joku piIIu ja josta pitäisi tehdä numero.
Vierailija kirjoitti:
Mekko on vain kangasta, ei mitään muuta. Mielikuvitus saa näyttämään pimpiltä niin kuin orkideankukka.
Minulle ei tuosta tule mieleen värkki vaikka tuo kuinka on löysä, väljä ja melko rumakin.
Onnittelut ap! Selviät Linnan juhlista kokonaan ilman maksua, sillä sinua ei ole kutsuttu.
Jos noihin juhliin kutsu tulisi niin haluaisin pukeutua johonkin ihanaan, tyylikkääseen ja kauniiseen iltapukuun.
Mitä ihmettä tämä mekko nyt sitten muka "edistää"? Pimpistä puhuminen on ihan yleistä nykyään, kellään ei ole mitään vaikeuksia puhua pimpistä, eikä kukaan pelkää jotain pimppiä.
Mutta vulvamekon esittelypaikka ei ole Itsenäisyyspäiväjuhlat. Silloin on määrä juhlia itsenäisyyttä, eikä pimppiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, miltä se näyttäisi minun päälläni.
Tuo ei näytä kivalta kenenkään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs persuja nyt niin vaginassa pelottaa? Ettekö oo ennen nähneet kun niin jankkaatte? 🤭
kyllähän se incelien keskuudessa kuhinaa aiheuttaa
Lopettakaa tämä mainostaminen NYT
Juuri tämä on tarkoitus että saa kunniaa.
Vierailija kirjoitti:
Mekko on vain kangasta, ei mitään muuta. Mielikuvitus saa näyttämään pimpiltä niin kuin orkideankukka.
Kyllä se on ihan kerrottu, että se esittää vulvaa, ei tarvi kenenkään mielikuvitella.
Mielisairas.
Tulee kuulemaan tästä loppuelämänsä.
Voin mennä, ja minulla on hyvin korkea häpeän kynnys. En nolostu pienistä asioista. Harvoin tulee mietittyä, mitä joku ihminen minun pukeutumisestani ajattelee. Arjessa pukeudun mukavasti. Voin ihan hyvin mennä collegepuvussa kauppaan tai juhliin sellaisissa vaatteissa, jotka on minusta ok. Meillä ei lapsuudenkodissa ollut tyylikkäitä pukeutujia. Muistan hauskan jutun, oli rippijuhlat. Isän vetoketju puvun housuissa oli jumissa, ei siis mennyt kiinni ollenkaan. Hän vetäisi farkut jalkaan ja sanoi, että sitten menoksi.
Ei ole paikka omille paheksuntaa aiheuttaville perfomansseille.
Harmi sinänsä, puku olis ollut ihan kaunis, jollei sitä olisi julkisesti v ituksi ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas.
Tulee kuulemaan tästä loppuelämänsä.
Saispa veronmaksajien rahoilla maksetun rynkkykorun. Isämmaallista meinaa.