Miten naisen voi saada squirttaamaan seksin yhteydessä?
Kiihottaa ajatus naisen orgasmista, jossa tapahtuu myös squirttaus ja aiheesta on pari ihanaa kokemustakin. Mutta miten tällainen onnistuisi useammin? Olen pari kertaa kokenut naiseni squirttauksen, mutta ne oli niin erilaiset tilanteet ettei niistä vielä voi oikein ohjetta laatia, vaikka nainen sama olikin.
Naisen kova panetus ennen seksiä oli yksi yhdistävä tekijä ja toinen oli aika rajun oloinen orgasminsa. Ekalla kertaa naiseni squirttasi takaapäin naidessamme ja silloin kastui lattia. Toisella kertaa squirttaus tapahtui kun annoin naiselleni suuseksiä ja sain lemmenliemet kasvoilleni. Kummallakaan tavalla tämä ei ole ainakaan vielä toistunut.
Haluaisin aikaansaada uudelleenkin näitä koska ajatuskin squirttauksesta kiihottaa itseäni hurjasti. Eli millaisin tekniikoin märempiin tuloksiin voisi päästä useammin? Toivoisin vinkkejä tähän niin naisilta kuin miehiltäkin. Mitkä tekijät lisää squirttauksen todennäköisyyttä? Löytyykö tähän toimivia keinoja miehelle vaikuttaa lisäämään squirttailua.
Kommentit (3)
Meillä usein sänky märkänä, ja siksi meillä sellainen peitto hollilla, joskus ei vaan kerki sitä asettelemaan.
Ei sitä pysty hallitsemaan tai estämään tai saada tulemaan. Mutta kova kiihotus oltava.
En tiedä onko siihen mitään takuuvarmaa konstia. Meillä saatiin aikoinaan squirt aikaan siten, että nuolin naisystävän peppua samalla kun hän käytteli satisfyeria. Suorastaan pelästyttiin kun se tapahtui ensi kerran. Tällä metodilla se sitten saatiin aikaan joka kerta, mutta sitten se alkoi tapahtua muutenkin hänen lauetessaan. Nyt vuosia myöhemmin roiskuu aina kun hän pääsee huipulle. Ihan kivaahan se on, mutta hauskempaa oli aluksi kun se oli vähän harvinaisempaa herkkua. Ja sitä nestettä tulee siis PALJON, joten seksin jälkeen menee kyllä oikeastaan aina petivaatteet vaihtoon, vaikka meillä onkin iso pyyhe sängyssä ja lisäksi muovisuojus lakanan alla patjaa varjelemassa.
Itse paristi tullut roiskeet, molemmilla kerroilla olin äärimmäisen kiihottunut ja mies sellainen jota haluan aivan hulluna.
Kontrolli hävisi täysin ja stimulaatiota jatkettiin orgasmin tullessa. Luulen, että yrittämällä ei onnistuisi. Tulee vain jos kaikki osuu kohdalleen, kiihotus, tunnelma, stimulaatio.