Mies ei viestittele koskaan
Olen nyt vuoden "seurustellut" miehen kanssa. Molemmat ollaan eronneita, on jo isoja lapsia ja omat kodit kummallakin.
Miehen kommunikointi ihmetyttää. Ei laita juuri koskaan viestiä ja iltaisin soitamme puhelun, mutta sekin on yleensä hyvin lyhyt.
Mies vaikuttaa monin tavoin että välittää, haluaa aina kun on lapsivapaa viikonloppu, olla kanssani mahdollisimman paljon. Mutta miksi hän ei halua viestitellä, puhua pitkiä puheluita, kysellä kuulumisia tai mitään?
N38
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin on pikkujouluissa, en ole koko päivänä kuullut hänestä mitään tai miten menee juhlissa.
-ap
Tuo on ihan normaalia. Hän on pikkujouluissa ja keskittyy niihin. Hän voi kertoa sitten kun näette, että millaiset juhlat olivat.
Aina sieltä jossain välissä ehtii jotain laittaa jos haluaa.
Oletko ruuturiippuvainen vai miksi oletat, että mies ei saisi olla 100% läsnä siellä oleville ihmisille, vaan hänen tulisi olla oman elämänsä sivustakatsoja, jotta voi viestitellä naiselleen.
Mies?? Olen nainen.
Mies vaihtoon, ei tule paremmaksi tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tykkää tekstittelystä.
On silti todella hymuono yhteys jos ei mitään laita. Mies
Sama ongelma pitkässä suhteessa. Ei koskaan kysy, miten minulla menee. Laitamme kyllä viestit päivittäin, mutta enemmän kuittaustyylisesti, että ollaan hengissä.
Oletko ruuturiippuvainen vai miksi oletat, että mies ei saisi olla 100% läsnä siellä oleville ihmisille, vaan hänen tulisi olla oman elämänsä sivustakatsoja, jotta voi viestitellä naiselleen.