Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei viestittele koskaan

Vierailija
05.12.2025 |

Olen nyt vuoden "seurustellut" miehen kanssa. Molemmat ollaan eronneita, on jo isoja lapsia ja omat kodit kummallakin.

Miehen kommunikointi ihmetyttää. Ei laita juuri koskaan viestiä ja iltaisin soitamme puhelun, mutta sekin on yleensä hyvin lyhyt. 

Mies vaikuttaa monin tavoin että välittää, haluaa aina kun on lapsivapaa viikonloppu, olla kanssani mahdollisimman paljon. Mutta miksi hän ei halua viestitellä, puhua pitkiä puheluita, kysellä kuulumisia tai mitään?

N38

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihmiset olla tässä ketjussa tosissaan? Sekö on ok että suhteessa ei edes kerran päivässä pidetä yhteyttä?

Ilmeisesti tämä on nykyaikana tavallista. Ainakin deittaillessa/tapaillessa tämä muodostuu jatkuvasti ongelmaksi, kun itse haluaisin vähintään vaihtaa päivän kuulumiset, ehkä vähän jutella muustakin ihan vain, että pitää yhteyttä, mutta tosi harvasta kuuluu mitään ekan viikon jälkeen enää päivittäin, jos ei ite kysele. Sitten otetaan yhteyttä jos/kun halutaan nähdä, mutta kun itse etsin ihan vakavaa suhdetta, enkä mitään pari kertaa kuussa voidaan hengailla/paneskella, niin ei sellainen itselle kelpaa. Miehet ottaa nokkiinsa tai pitää liian vaativana, ja uutta matoa koukkuun.

Mistä lähtien normaalin kommunikaation toivominen on ollut liian vaativaa? Ei siinä kovin kiinnostunut olo tule, jos ei toista kiinnosta yhtään mitä puuhaa tai vastaa kyselyihin vaan "ihan ok" kysymättä takaisin.

Varmaan tämä on enemmän deittailun ongelma, kun on muitakin, joille tekstailla niin ei kaikille aika riitä samalla lailla. Tulee vähän mieleen ap:nkin tapauksessa, että ehkä mies muina päivinä tapailee muita ja siksi on "seurustelua".

Vierailija
22/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuollainen suhde muutaman vuoden ajan. Ei sille voi mitään että kyllä se kuitenkin jää vähän irralliseksi ja pintapuoliseksi kun toisen arjessa ei ole millään lailla mukana. Kun tapasin nykyisen mieheni, olimme jo ensimmäisen viikon aikana puhuneet enemmän puhelimessa kuin exän kanssa koko entisen suhteeni aikana. 

Molemmat etäsuhteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa miestä, älä laita sille enää mitään viestiä etkä soita, odota että ottaa itse yhteyttä. Sillähän se nopeasti selviää onko se kiinnostunut sinusta vai ei. Jos ei ole kiinnostunut ei myöskään ota yhteyttä tai jos menee 2 viikkoa kunnes mies havahtuu ettet ole pitänyt mitään yhteyttä ja sitten vaivautuu soittamaan pikapuhelun ni unohda koko mies. 

Vierailija
24/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon mikä mies.

Vierailija
25/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa miestä, älä laita sille enää mitään viestiä etkä soita, odota että ottaa itse yhteyttä. Sillähän se nopeasti selviää onko se kiinnostunut sinusta vai ei. Jos ei ole kiinnostunut ei myöskään ota yhteyttä tai jos menee 2 viikkoa kunnes mies havahtuu ettet ole pitänyt mitään yhteyttä ja sitten vaivautuu soittamaan pikapuhelun ni unohda koko mies. 

Mut kukas sit auttaa ap:ta paljon mm remonttijutuissa ja sellaisessa?

Vierailija
26/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* * * - - - * * *

Vierailija
27/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihmiset olla tässä ketjussa tosissaan? Sekö on ok että suhteessa ei edes kerran päivässä pidetä yhteyttä?

Ilmeisesti tämä on nykyaikana tavallista. Ainakin deittaillessa/tapaillessa tämä muodostuu jatkuvasti ongelmaksi, kun itse haluaisin vähintään vaihtaa päivän kuulumiset, ehkä vähän jutella muustakin ihan vain, että pitää yhteyttä, mutta tosi harvasta kuuluu mitään ekan viikon jälkeen enää päivittäin, jos ei ite kysele. Sitten otetaan yhteyttä jos/kun halutaan nähdä, mutta kun itse etsin ihan vakavaa suhdetta, enkä mitään pari kertaa kuussa voidaan hengailla/paneskella, niin ei sellainen itselle kelpaa. Miehet ottaa nokkiinsa tai pitää liian vaativana, ja uutta matoa koukkuun.

Mistä lähtien normaalin kommunikaation toivominen on ollut liian vaativaa? Ei siinä kovin kiinnostunut olo tule, jos ei toista kiinnosta yhtään mitä puuhaa tai vastaa ky

Ja kuitenkin suurimmalla osalla ihmisistä on jatkuvasti känny nenänsä edessä. Heilläkin, jotka sanovat inhoavansa jatkuvaa viestittelyä. Näen tässä pienen ristiriidan... 

Vierailija
28/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ap:n varmaan kannattaa etsiä sellainen mies, jonka kanssa kommunikointi pelaa ap:n toivomalla tavalla. 

Vierailija
29/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely on inhottavaa. Itse ollen ollut vuosia suhteessa eikä me juuri viestitillä. Soitellaan 1-2 kiertää päivässä. Viikottain ei tapailla kuitenkaan. En jaksa naputella viestejä ja mies jaksaa vielä vähemmän. 

Vierailija
30/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on ihan samanlainen. Ei kaikki koe mielekkääksi puhelimessa asiointia. Älä tulkitse liikaa rivien välistä.

Vierailija
31/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt vain ei kauheasti välitä sinusta, niin yksinkertaista se on. Jos toisesta välittää, niin on kyllä kiinnostunut olemaan yhteydessä päivittäin.

Vierailija
32/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes mies viestittelee vähintään kahdesti päivässä.

Vierailija
33/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nyt vain ei kauheasti välitä sinusta, niin yksinkertaista se on. Jos toisesta välittää, niin on kyllä kiinnostunut olemaan yhteydessä päivittäin.

Ovathan he yhteydessä päivittäin. Tässä ei nyt selvinnyt jättääkö mies vastaamatta apn viesteihin vai pitäisikö miehen tajuta naputella niitä viestejä pitkin päivää ja olla aloitteellinen. 

Vierailija
34/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin on pikkujouluissa, en ole koko päivänä kuullut hänestä mitään tai miten menee juhlissa.

-ap

Apua! Anna miehen olla rauhassa pikkujouluissa. Oikeasti vaadit sieltäkin yhteydenottoa?!? Olet riippa. 

Vierailija
35/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia kommunikaatiotapoja. En olisi tuosta huolissani, jos kuitenkin tapaatte kun mahdollista ja soitatte iltaisin vaikka lyhyenkin puhelun. Olen tosin itsekin huono viestittelijä ja puhelin voi olla tunteja laukussa tai toisessa huoneessa, joten ymmärrän miestä. Ei se tarkoita, että hän ei välittäisi tai olisi kiinnostunut.

N37

Vierailija
36/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovathan he yhteydessä päivittäin. Tässä ei nyt selvinnyt jättääkö mies vastaamatta apn viesteihin vai pitäisikö miehen tajuta naputella niitä viestejä pitkin päivää ja olla aloitteellinen. 

En väittänytkään, että eivät ole yhteydessä, vaan että mies ei ole kiinnostunut olemaan yhteydessä. Sen kuvan AP:n aloituksesta saa.

Mutta parhaitenhan asia selviää keskustelemalla siitä. Itse en kyllä haluaisi olla suhteessa, missä mies ei ole kiinnostunut miten voin, mitä olen tehnyt päivän aikana tai jakamaan omia kuulumisiansa.

Vierailija
37/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitatte kuitenkin joka ilta, mitä viestejä siinä välissä pitäisi laittaa? 

Vierailija
38/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänytkään, että eivät ole yhteydessä, vaan että mies ei ole kiinnostunut olemaan yhteydessä. Sen kuvan AP:n aloituksesta saa.

Mutta parhaitenhan asia selviää keskustelemalla siitä. Itse en kyllä haluaisi olla suhteessa, missä mies ei ole kiinnostunut miten voin, mitä olen tehnyt päivän aikana tai jakamaan omia kuulumisiansa.

Itse soittelen oman miesystäväni kanssa kerran päivässä. Puhelu on joko aamupäivällä tai illalla työvuorojen mukaan.

Ei ole ikinä tullut mieheen, että kyselisin viestillä kuulumisia pitkin päivää tai vaatisin miestä kyselemään. 

Vierailija
39/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitatte kuitenkin joka ilta, mitä viestejä siinä välissä pitäisi laittaa? 

Esimerkiksi mitä toiselle kuuluu, miten jokin tietty juttu on mennyt päivän aikana, on ikävä, olet tärkeä, rakastan sua, ostanko tämän vai tämän jutun illaksi. Tällaisia ihan normaaleja viestejä. Kyllä ulkomaiset miehet, esim. muista pohjoismaista, europasta ja usa:sta osaavat tällaisen. Eikä sitä tarvitse harjoitella, kiinnostus sitä omaa rakastaan kohtaan tulee luonnostaan. 

Jos ei välitä, ei tietenkään viestittele. Bare minimimäärä, kunhan saa seksiä.

Vierailija
40/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 25 vuotta, enkä todellakaan chättäile tai soittele pitkiä puheluita. Viestiä vaihdetaan enimmäkseen lapsia koskien tyyliin "haetko sinä lapset tänään?" Tai "tarviiko kaupasta jotain?"

Kurjaa, jos puheluhistorian pituus on joillekin onnellisen parisuhteen mittari. M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi