Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei viestittele koskaan

Vierailija
05.12.2025 |

Olen nyt vuoden "seurustellut" miehen kanssa. Molemmat ollaan eronneita, on jo isoja lapsia ja omat kodit kummallakin.

Miehen kommunikointi ihmetyttää. Ei laita juuri koskaan viestiä ja iltaisin soitamme puhelun, mutta sekin on yleensä hyvin lyhyt. 

Mies vaikuttaa monin tavoin että välittää, haluaa aina kun on lapsivapaa viikonloppu, olla kanssani mahdollisimman paljon. Mutta miksi hän ei halua viestitellä, puhua pitkiä puheluita, kysellä kuulumisia tai mitään?

N38

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä, jotka eivät viestittele, eivät myöskään juttele juurikaan, vaikka oltaisiin samassa tilassa. Kun suhde arkipäiväistyy, viimeisetkin keskustelut katoavat. Jotenkin se juttu luistaa kuitenkin omien ystävien kanssa vuosikausia. Parisuhteen pitäisi olla, minusta, hyvä ystävyyssuhde. En näe pointtia seurustella ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut ajatuksistani tai avaa omiaan ollenkaan.

Olen ollut yhdessä pitkässä suhteessa, jossa juteltiin kaikesta. Emme mekään päivittäin mitään syvällisiä, mutta välillä kyllä. En enää kykene seurustelemaan ihmisen, joka ei puhu, kanssa. Suhde on suoraan sanottuna tylsä.

Ei pidä paikkaansa. Yhdessä ollessa voi jutella vaikka miten syvällisiä ja kaikesta, ja olla toisesta kiinnostunut. Ihminen ei vaan ole tarpeeksi itsenäinen, jos siinä toisessa pitää jatkuvasti roikkua kiinni kuin lapsi. Se on todella epävieh

Mikä ei pidä paikkaansa? Minun ajatukseniko? Totta hemmetissä pitävät paikkaansa. Et ole minä etkä minun päässäni. Melko rajatonta nollata ajatukseni, näkemykseni, minut.

Vierailija
62/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaa miestä, älä laita sille enää mitään viestiä etkä soita, odota että ottaa itse yhteyttä. Sillähän se nopeasti selviää onko se kiinnostunut sinusta vai ei. Jos ei ole kiinnostunut ei myöskään ota yhteyttä tai jos menee 2 viikkoa kunnes mies havahtuu ettet ole pitänyt mitään yhteyttä ja sitten vaivautuu soittamaan pikapuhelun ni unohda koko mies. 

Mä tein 15 vuotiaana testin, poistin kaikki yhteystiedot puhelimestani. Jokainen, joka otti yhteyttä oma-aloitteisesti, pääsi takaisin puhelinluettelooni.

Nyt olen 44v, luettelossa on kourallinen nimiä.

'Pääsi' takaisin puhelinluetteloon? Eli olit tyyppi joka nykyään haalisi 1500 facebook-kaveria tyyliin käyttämäsi autokorjaamon kaikki työntekijät? Sitten alat kiukutella, kun huomaatkin, että kaikki 1500 ei toimikaan kuin sinä, uhkaat poistavasi kavereista, jos ei pompita kuten sinä käsket ja lopulta et poista ketään, koska muita ei sinun uhkailusi kiinnosta. Nyt toki poistit, kun kukaan muu ei sitä näe. 

Ihmettelen lähinnä tuota kourallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näistä löytäisikin jonkun kultaisen keskitien. Me ollaan oltu yhdessä todella kauan, mutta mieheltä tulee työpäivän aikanakin tavallisesti 5-7 viestiä, alkaen siitä että ilmoittaa kun on perillä työpaikkakunnalla. Lisäksi soittaa vähintään kerran, eli kun lähtee kotiin. Jos on toisella paikkakunnalla vuorokauden, viestejä tulee päivän aikana 20-30 ja soittaa vähintään 3 kertaa.

Minulle riittäisi vähän vähempikin.

Vierailija
64/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei pidä paikkaansa? Minun ajatukseniko? Totta hemmetissä pitävät paikkaansa. Et ole minä etkä minun päässäni. Melko rajatonta nollata ajatukseni, näkemykseni, minut

---

Sinä et ole kovinkaan fiksu.

Vierailija
65/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näistä löytäisikin jonkun kultaisen keskitien. Me ollaan oltu yhdessä todella kauan, mutta mieheltä tulee työpäivän aikanakin tavallisesti 5-7 viestiä, alkaen siitä että ilmoittaa kun on perillä työpaikkakunnalla. Lisäksi soittaa vähintään kerran, eli kun lähtee kotiin. Jos on toisella paikkakunnalla vuorokauden, viestejä tulee päivän aikana 20-30 ja soittaa vähintään 3 kertaa.

Mikset sano miehelle, että vähempi riittäisi? Sitä juuri on kommunikaatio, puhuminen.

Vierailija
66/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihmiset olla tässä ketjussa tosissaan? Sekö on ok että suhteessa ei edes kerran päivässä pidetä yhteyttä?

Kyllä se on ihan OK. Ei parisuhde ole vankila, jossa toiselle pitää viestitellä kesken pikkujoulun, että nyt pomo puhuu ja seuraavaksi saadaan punajuurisalaattia ja lipeäkalaa.

Vierailija
67/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut tuon miehellesi?

Vierailija
68/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse sille miehelle 40 viestiä päivässä osoituksena siitä, että sinä olet valmis viestittelyyn.

Vierailija
69/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...kun se keskusteleminen hänen kanssaan on mahdotonta. Murahtelee kuin karhu ja mitään rakentavaa 

ei tule esille. Vain hiljaisuus on varmin tae, että on mukana mutta ei läsnä...?

Vierailija
70/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano miehelle, että vähempi riittäisi? Sitä juuri on kommunikaatio, puhuminen.

Vastaan vttuiluusi asiallisesti.

Olen sanonut. Hän oikeasti pahoittaa siitä mielensä, kokee etten halua kuulla hänestä ja ihmettelee sitä. Joten ajan saatossa tämä palaa aina ennalleen, enkä viitsi asiasta enää sanoa. Turha toisen mieltä pahoittaa. Vastaan viesteihin/puheluihin jos ehdin, muuten en. 

Vierailija
71/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä miehiä, niitä ei kiinnosta kuin oma napa. 

Vierailija
72/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti, asperger.

Vierailija
73/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
74/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin on pikkujouluissa, en ole koko päivänä kuullut hänestä mitään tai miten menee juhlissa.

-ap

Tuo on ihan normaalia. Hän on pikkujouluissa ja keskittyy niihin. Hän voi kertoa sitten kun näette, että millaiset juhlat olivat.

Vierailija
75/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaa miestä, älä laita sille enää mitään viestiä etkä soita, odota että ottaa itse yhteyttä. Sillähän se nopeasti selviää onko se kiinnostunut sinusta vai ei. Jos ei ole kiinnostunut ei myöskään ota yhteyttä tai jos menee 2 viikkoa kunnes mies havahtuu ettet ole pitänyt mitään yhteyttä ja sitten vaivautuu soittamaan pikapuhelun ni unohda koko mies. 

Mä tein 15 vuotiaana testin, poistin kaikki yhteystiedot puhelimestani. Jokainen, joka otti yhteyttä oma-aloitteisesti, pääsi takaisin puhelinluettelooni.

Ai -90 luvun puolessa välissä teineillä puhelimia? 

Vierailija
76/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla 15 vuotiaana oli puhelin, et todellakaan olisi poistanut kenenkään numeroa "testin" vuoksi. Siihen aikaan sms viestien lähettämismahdollisuus tuli vasta markkinoille. Puhelin oli vielä harvinainen kapistus ja vasta ysärin loppupuolella se alkoi yleistyä.

Vierailija
77/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ilmiselvää kontrollointia hänen puoleltaan.

Vierailija
78/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus, mutta ei se ole.

Vierailija
79/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin on pikkujouluissa, en ole koko päivänä kuullut hänestä mitään tai miten menee juhlissa.

-ap

Tuo on ihan normaalia. Hän on pikkujouluissa ja keskittyy niihin. Hän voi kertoa sitten kun näette, että millaiset juhlat olivat.

Aina sieltä jossain välissä ehtii jotain laittaa jos haluaa.

Vierailija
80/85 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla kontrollointia? Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä