Miten ikinä töitä voi saada?
Hakemuksia lähetelty keväästä varmaan lähemmäs 100, 4 haastattelua, joista jo 3 hylkyä... miten tätä voi jaksaa ja mitä järkeä tässä on? Olen korkeakoulutettu, rehellinen, luotettava ja ystävällinen kaikille. Mikä juju tässä on? Jotkut haastattelut ovat olleet täysin alaluokkaisia, ei mitään kunnioitusta hakijaa kohtaan. Onneksi en saanut niitä paikkoja. Mutta silti...
Kommentit (67)
Kai olet hakenut myös roskien kerääjäksi ja pihvien paistajaksi hesburgerii ?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Voi kuule. Menisin jos olisi työpaikka.
Opiskele lääkäriksi tai muuta ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, olen korkeastikoulutettu. Jos siitä makksetaan tarpeeksi niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, olen korkeastikoulutettu. Jos siitä makksetaan tarpeeksi niin ehkä sitten.
Eli et oikeasti edes halua töihin.
Ei kai tuo "korkeakoulutettu" tarkoita amk?
Ei kannata hakea töihin. Ei sinne kuitenkaan pääse ja aikaakin säästyy, kun ei hukkaa aikaa turhaan työnhakuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et oikeasti edes halua töihin.
Kyllä haluan, mutta olen kouluttautunut. En ala tekee 9€/h hommia enää. Työkokemustakin on yli 10 vuotta.
Siis eikö teille soittele headhunterit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielinen asenne pois, jos et hakemisesta huolimatta pääse niihin korkeastikoulutetun töihin, niin sinulla ei ole silloin ole riittävää osaamista tai älyä niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielinen asenne pois, jos et hakemisesta huolimatta pääse niihin korkeastikoulutetun töihin, niin sinulla ei ole silloin ole riittävää osaamista tai älyä niihin.
Ei se siitä kyllä ole kiinni. Osaamista ja älyä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy jos sinua ei niihin töihin valita.
Jos taloustilanne muuttuu niin tulet sinäkijn saamaan töitä. Mutta se hetki ei ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy jos sinua ei niihin töihin valita.
Ei se siitä johdu. Ja sitäpaitsi, asioita voi oppia.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Tapa itsesi, moukka, niin olet elämäsi aikana kerrankin hyödyllinen. Ruhosi saa maatua kukkamullaksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta minä olen hakenut siivoojaksi ja pihvien paistajaksi. Sen lisäksi myyjäksi erinäisiin kauppoihin, joihin ei mukamas tarvitse koulutusta. Puhumattakaan puhelinmyyjän, parkkipirkon ja tarjoilijan töistä. Koskaan ei ole tullut edes haastattelukutsua, tosin minulla on vain amistausta. Ilmeisesti korkeakoulutetut ovat noissakin töissä etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo "korkeakoulutettu" tarkoita amk?
Mistä niin päättelet ja onhan se ammattiKORKEAKOULU
Niin, onhan tämä epäoikeudenmukaista. Minä olen ollut vanhuuseläkkeellä pari vuotta, sairastan parantumatonta syöpää ja nyt minulta on menossa näkö, mutta töitä tarjotaan edelleen. Suurimman osan delegoin muille ja otan vastaan vain ne jotka jaksan ja viitsin tehdä. Ensi vuosikin on täyteen buukattu.
Mene töihin